DAISY GARDEN BÖLÜM 2

88 17 4
                                    

(Y/N) Arkadaşlar hikayeyi yazdım ama hiç kimse yorum yapmamış çok az kişi okumuş beğendiysen arkadaşlarınıza önermenizi rica ediyorum lütfen..ve okuyupta vote yapmamazlık yapmayın yorum yapmayıda unutmayın Promise'in yazdığım bölümle bi ilgisi yok ama ben çok seviyorum ve bilgisayardan yazdığım için resimi bir türlüayarlayamadım dediklerimi yapın lütfen sizleri seviyorum ♥




Tenefüs zilini duymamıştım Hyuna beni uyandırdı "Krystal hadi kalk yemek yicez" "Tamam geliyorum" dedim.Luhan uyuyordu onu dürttüm başında o kadar kız ona bakıp çığlık atıyor fotoğrafını çkiyor ama uyanmıyordu aynı ben za tm sustum "Luhan çekil." "....." "Luhan!" "..Ne ne var ya ?" "Çık geçemiyorum!" "Bi uyutmadınız he " "Bo oyotmodonoz ho" taklidinii yaptım ve kolumu Hyuna'nın omzuna atıp sınıftan çıktık acayip cooluz he kafeteryaya indik her zamanki kahvaltımız olan Hamburger patates kızartmasını aldık cidden bu kadın çok iyi yapıyor daha bin türlü yemekde yapıyor ama biz bunu yemeyi daha çok seviyoruz .-. biz bir güzel dıkınırken yanmasaya üç adet meteor oturdu "Ananı şunlara bak" dedi Maria canım sen telefondan ne ara ayrıldın? "Ulan o boy ne tavana deyecek" söylemeyide unuttum bizim gruba yakışıklı erkek de başka bişey deme ama asla erkekler için cooluğumuzu ve soğukluğumuzu bozmayız B| cidden o çocuğun boy ne öyle töbe bismillah (imana gelen krystal) kafeteryanın kapısına doğru gözüm kaydığında Luhanı gördüm yanımızdan cool bir şekilde geçip üç meteorun yanına gitti ve masaya oturdu sonradan onlara bakmayı kesip yemeğimi yemeye devam ettim tabağımı tamamen bitirince telefonuma baktım zile 15 dakkika vardı kızlarda tabaklarını bitirmiş milshake içiyorlardı "hey çaktırmadan yan masaya bakın." jes'in dediğini yapıp yan masaya çaktırmadan baktım bize bakıp bişeyler konuşuyorlardı "onlar ne konuşuyor öyle?" bakışlarımı onlardan ayırıp hyunaya çevirdim"bizim hakkımızda olduğu kesin.meraklıca onlara sinsice bakıp milshake'i içtim.Sohbet ederken zilin sesi duyuldu ders bedendio tığ karı gene bize voleybol oynatacaktı voleybolda iyiydim aslında ama karşı tarafa koydukları sujin nedense bana düşmanı gibi top atıyor düşmemi sağlıyordu"Ceza yemek istemiyorsanız kalkalım"dedi.Hyuna ayağa kalkarak soyunma odasına gittik ve güzel eşofmanlarımızı giydik güzel diyorum çünki cidden güzeller gri bir yatrım kollu /Kışın uzun kollu/ altında siyah tayt ve bilek kısmı gri bunlarla çok tumburuk gözüküyorduk ve benim mütüş siyah nike!lerim beni fena tumburuk kılıyordu uzun sarı saçlarımı topuz yapıp spor salonunagittim biz geldikden iki dakkika sonra hocamız geldi"Woa Luhan bey sizi buralarda görmüyorduk uzun zamandır?" dedi alaycı bir şekilde "evet sizde bâyâ kilo almışsınız" dedi ve piçsmile yaptı wowowo *THUG LIFE* oyunu oynamaya başladık sujin sürekli bana karşı sert atışlarda bulunuyordu en sonunda attığı top burnuma gelmişti ama o kadarda sert değildi sendeleyerek popomun üstüne düştüm hyuna ve bizim kızlar koşarak yanıma geldi "Krystal iyimisin?"
"Birşeyin varmi?"
"Canın acıyormu?"
Lay yanıma geldi ve oturdu "krysal iyimisin? " dedi endişeyle ardından Luhan geldi hey canım bile acımadı sakin gençler "Hey! Birşeyin varmı? " dedi Luhan havalı bir şekilde ama sanki endişelenmiş gibiydi ve saklıyor gibiydi "ah-ben iyiyim canım acımıyor"sujin'e baktım alaycı bir şekilde gülümsüyordu ayağa kalktım "şimdi yedim seni" diyerek Hyuna kıza doğru yürümeye çalışınca koluny tutum ve göz kırptım anlamış bir şekilde sinsice gülümsedi "Krystal birşeyin varmı? " " birşeyim yok topu atmayı bilmeyen birinin atışıyla canım yanmaz" dedim piçsmile yaparak (ergene bağlamış olabilirim sjdj)
Oyun devam edince karşı taraf servis kullandı ve topu ben kullandım en sert vuruşumu yaparak topu sujin'e attım
Bir deri bir kemik gözükebilirim ama çok pis kavgacı ve sert bi insanım zadjjd (ergen krystal) kes yazar (yapıştır) sujin attığım atışla yere düşmüş ve burnunu tutuyordu bizim kızlar kahkaha atarak pardon hönkürerek gülüyordu bende ona bakarak *piçsmile* yapıyordum luhan yanıma yaklaştı kollarını birbirine dolayarak "iyisin." Dedi havalı bir şekilde ona bakarak alaycı bir gülümseme sergiledim ben onun " oppa sarabgahe oppa seni çok seviyom oppa" dediği bir kız değilim. Tenefüs zili çaldı o sıra
Soyunma odasına gidip kıyafetlerimi değiştirdim telefonumu dolaptan aldım "ben biraz dolaşıcam siz gidin" dedim ve kulaklığımı takıp telefonla twitter hesabıma girdim Anasayfada twwetlere bakarak yürüyordum sonraki ders boş geçeceği için tüm vaktimi böyle geçirmeyi düşünüyordum ilerledikçe etrafın karardığını fark ettim kafamı kaldırdım karanlık bir yerdeydim etrafıma baktım telefonumun fenerli açtım ve erde olduğumu anlamaya çalıştım zemin kat daydım buraya nasıl geldiğimi bilmiyorum ama ben korkmaya başladım bir yol gördüm ve o tarafa doğru yürüdüm ilerledikçe birisinin burda olduğunu fark ettim duvara yaslanmış sigara içiyordu ilerledim ve kafamı eğip flaşı yüzüne tuttum elinin. Tersiyle yüzünü kapatı "Hey napıyorsun?" "Sen kimsin lan?" Dedim "elini çekince Luhandı okulda içemeyince burda içiyor demek vay anasını çocuk sigarada içiyor tamam bende içiyorum ama herzaman değil "burada ne yapıyorsun?" " telefonla uğraşırken kayboldum" "ee" "eesi nasıl gideceğimi bilmiyorum" "ben götürürüm" dedi ve sigaranın izmaritini yere basıp ayağa kalktı "kokuyormuyum?" Cidden acayip bi şekilde parfüm ve sigara kokuyordu sırtımdan tutup beni kendine yasladı kokusu istemesemde çekmiştim "napıyorsun? " diyerek kendimi ondan uzaklaştırdım. "Kokuyormuyum diye " " ah evet kokuyorsun." "Kahretsin" "beden dersi için cebimde küçük bir parfüm var." "Ben bir erkeğim kız parfümü sıkmam" "bendekide erkek parfümü zaten" "erkek parfümümü kullanıyosun?" "Evet" şişeyi eline verdim birkaçkrz sıktı " şimdi kokuyormuyum? " dedi onu kendime çekeceğim sıra oda bana doğru bir hamle yaptı ve yere yapıştık gözümü yavaşça açtım luhan'ın kafası boynuma düştü...

(Y/N) SELAM! KISA DEĞİL BEMCE BEMCE YANI SJSH ARKADAŞLAR OKUYUPTA YORUM VEYA VOTE YAPMAZSANIZ YENİ BÖLÜMÜ BAYA GEÇ YAZACAGIM SİZLERİ SEVİYORUM~♡









DAISY GARDEN (ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin