iki (m)

170 14 44
                                    

[ hyunjin - felix ]

felix: bulusalim

hyunjin: siktir git
iki hafta once noldu gorduk

felix: dudagindan opmem

hyunjin: yok inanmam

felix: gercekten
yemin ederim

hyunjin: cesur prens ivandoe uzerine yemin et

felix: geyik kralliginin genc ve cesur prensi adina YEMIN EDERIM dudaklarindan opmem
13.48

hyunjin: tamam
13.56
nerde

felix: sizin ev?
musait degilseniz bizim ev de olur

hyunjin: ikizler uyuyor
annemler de evde degil
gel sen

felix: geliorummmm

×××

"felix çeksene elini amına koyucam şimdi"

felix inatla hyunjin'in çıplak bacaklarını okşamaya devam ederken sırıttı. hyunjin sertçe elini ittiğinde dudak büzdü. hyunjin onu umursamadan çizdiği resme geri döndü.

çizim değildi aslında, felix'in aklındaki animasyon dizisi için karakter oluşturuyordu

"sikerim seni felix yapma" bu sefer eli beline ve biraz üstündeki karın kaslarına gittiğinde gittiğinde hyunjin sesini yükseltti. "doğru dur"

felix başını yana eğdi. "amacın ne bilmiyorum kaç gündür doğru dürüst davranmıyorsun?" bu sefer sorarcasına ona baktığında felix yine dudak büzdü.

"nasıl davranmamı istersin?"

"düzgün"

kesin bir cevapla resme geri döndüğünde felix'in yüzündeki masum tatlı ifade kayboldu yavaşça.

"karakteri beğen- ahh- napıyorsun?!"

şortunun üstünden penisine baskı yapan elle küçük bir inleme bırakıp felix'e döndü.

"dokunuşlarım hoşuna mı gitti hyun?" elini çekmeden sorduğunda hyunjin felix'in elini ittirdi tekrardan. "hayır" diye cevapladı. "hoşuma gitmiyor o yüzden kes şunu"

"mm, ı-ıh" diye mırıldandı felix. "hyunjinie inkar etme, gerçekten etkilenmişsin" dedi. "yoksa minho'ymuşum gibi mi düşündün?"

sorusu üzerine bir kahkaha bıraktı hyunjin.

"hyune, seni rahatlatmamı istemez misin?"

"ne demek istiyorsun?" kaşlarını çatarak sorduğunda felix masum bir yüz ifadesi takındı. "anlamıyor musun?"

"ileri gidiyorsun" dedi hyunjin, bu açıkça bir uyarıydı. felix'inse umurunda değildi açıkçası. itilen elini tekrar penisine çıkardı.

hyunjin'in bacaklarını hafifçe iki yana açmasıyla şaşırarak ona baktı. "kafandan neler geçiyor? bana dokunduğunda minho'yu unutacağımı mı sanıyorsun lee felix?"

felix cevapsız kaldığında sandalyesini hafifçe geri ittirdi. "rahatlat beni" dedi, sesindeki ton bile felix'i harekete geçirirken hyunjin ekledi. "bakalım kim kimi etkisi altına alacak"

same boy | hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin