alti

118 12 11
                                    

"cırcır böceklerinden nefret ediyorum.." diye mırıldandı felix. neye sarılı olduğunu anlamasa da bir elini gözüne götürdü ve ezercesine ovaladı, sonra tekrar sarıldı. ama bir anda gözlerini açtı.

hyunjin, çıplak göğsünde yatıyor, o da yetmezmiş gibi uyuyordu.

hyunjin'in göğsünün de çıplak olduğunu, hatta ikisinin de tamamen çıplak olduğunu fark etmesi birkaç saniyesini aldı. dünü hatırlamak için hafızasını zorladı.

bir anda, yüklenen pdf gibi tüm gece beynine tekrar yüklendi.

"yuna senin ben..."

kendi kendine mırıldandıp dün geceyi düşündü. hwang hyunjin, as known as en yakın arkadaşı, gerçekten de onu si-

"hyunjin?" diye fısıldadı, hyunjin'in yanağını okşadı. hyunjin gözlerini aralamadan kaşlarını kaldırdı, ama sonra burnunu göğsüne sürtüp mırıldanarak daha rahat bir pozisyon aldı. felix dudaklarını dişleyip bu sefer hyunjin'i dürttü. "hyunjin!"

"ıhm?"

hyunjin'in dudaklarından zoraki bir mırıldanma döküldü. felix yine hyunjin'in saçlarına geçirdi parmaklarını. beceriksizce okşarken hyunjin mırıldandı. "eğer öyle yaparsan yine uyutacaksın"

"ama saçların çok güzel" dedi felix. zaten günde en az üç kere aldığı iltifatla ilgilenmedi hyunjin. gözlerini aralayıp ona baktı. felix istemsizce gülümsedi.

"dün ne olduğunu hatırlıyor musun?" diye mırıldandı hyunjin. felix başını aşağı yukarı salladı.

"unutamayacak kadar hatırlıyorum" dedi felix, hyunjin'in konuşmasına izin vermeden. hyunjin mızmızlandı ama bir şey demedi.

"hyunjin gerçekten bundan sonra gözlerimin içine bakarak en yakın arkadaşın olduğumu söyleyebilir misin?"

felix tek nefeste söylediğinde hyunjin başını göğsünden kaldırıp onun gibi yastığa koydu, ama kollarını belinden çekmedi. gerçekten de felix'in gözlerinin içine bakarak konuştu.

"sen benim en yakın arkadaşımsın lixie"

"siktir git amına koyayım ya"

felix omzundan onu itmeye çalıştı ama hyunjin koala gibi daha çok yapışıp başını felix'in omzuna koydu.

"çek ellerini belimden o zaman?" felix sinirle söylendiğine hyunjin dudak büzdü. "en yakın arkadaşlar sarılamaz mı?"

"HYUNJIN ÇIPLAĞIZ AMK??"

"sekiz yaşındayken bir kere beraber yıkanmıştık" diye mırıldandı hyunjin. felix göz devirdi ve sesini olabildiğince alçalttı. "hâlâ sarhoşsun di mi?" diye sorduğunda hyunjin yine dudak büzdü.

"sanırım"

"hyunjin"

"hm"

felix derin bir nefes aldı. "seks arkadaşları olalım"

hyunjin kaşlarını kaldırıp başını kaldırdı ve yine göz göze gelmelerini sağladı. "tek bir geceden bu kadar etikleneceğini düşünmemiştim" dediğinde felix kaşlarını çattı.

same boy | hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin