Mindenki kirohant , Valentino pedig a földön feküdt.
-Duplahalál? Megpróbáljam újraéleszteni? -poénkodott Angel, mert legbelül forrt a dühtől, hogy sosem vághat vissza a stricijének a sok megerőszakolásért és parancsolgatásért. De itt a karma, és most visszakapta!
-Charlie, hova jutnak a démonok ha másodjára is meghalnak? -nézett értetlenül Alastor.
-Hát é... Hát én nem tudom!
-Jajj ugyan, mit érdekel titeket ennyire? Mindenki szerint egy k****g b*r*m.
Vox, múltkor nekem panaszkodsz erre meg...-De Angel! Én a Mennybe akartam jutni! Így meg... Így nem tudok, mert miattam halt meg.
-Duplán.
-ANGEL! -kiabált rá ekkor már mindenki.
-Ugyan. Honnan tudjuk, hogy biztosan meghalt? Szerintem tetteti.
-Felhívjam Jeffrey Dahmer-t? Legalább nem maradna itt a holttest a semmi közepén. -mondta Katie Killjoy.
-Na, döntse el a király, hogy mi legyen vele! -mondta a tömegből egy démon.
-Tényleg? Hol van a mi Luciferünk?
-Apám egy ideig távol lesz,na Vox.....-húzta arrébb Charlie a tv-t, hogy megtudja mi történt.
Valentino tedte pedig egyre halványult, majd eltűnt a semmibe.
Durva.
A nép nem tudta mit kéne tenni, így visszamentek otthonukba, aki meg nem az Charlie és Lilith intézkedéseit várta, mivel ők a királyi család tagjai.
-Nos? -nézett a szőke újra a tv-re.
-A klubjában voltunk. Próbáltam kibékülni vele, ő meg azt mondta csak akkor van benne ha én nem akarok a Mennybe jutni. Veszekedtünk, ő bántani akarta Summert , engem meg elkaptak az indulatok és...... Fejbevágtam.
Charlie nem tudta eldönteni nevessen vagy aggódjon, mert ahogy Vox elmesélte, olyan volt mintha 2 gyerek veszekedett volna az oviban, de persze honnan is tudhatná a hercegnő milyen egy óvoda?
-Ne már, attól nem halhat meg!
Mindketten visszamentek az igencsak megfogyatkozó tömeghez.
-Tudod ez mit jelent? -nézett Husk Angelre.
-Az.... Az nem jelenti, hogy én leállok!
-Nekem azt mondtad az egyetlen dolog ami miatt még a Pokolban vagy Valentino! Az egyetlen ami ideköt téged az Valentino! És nézd! Most ,bár még én sem tudom, hogy, de halott!
Mire vársz?A pókdémon zavartan körbe nézett és zokogni kezdett.
S amíg elszaladt, a többiek is zavartan álltak a dolog mellett.
A hotelben mindenki magába fordult, csak Alastor ment oda Charlie-hoz, hogy többet megtudjon erről a Dupla-halál dologról.
-Te nem tudod. De Lucifer igen?
-Nem tudom, hogy apa tudja-e. Annyi minden történt ebben az elmúlt pár órában! Nem tudom, hol van, hogy a testvére, Azrael hol van, nem tudom mi Gabriel terve! EGYSZERŰEN NEM TUDOK SEMMIT!
-Minden rendben lesz! Csak azt akartam megtudni.... Valentino visszatérhet e, arra gondoltam mivan ha valami mágikus erőt használt és nem is halott, csak eljátszotta.
-Valentino egy s**gfej. De Vox olyan őszintének és megbántottnak tűnt. Nem hiszem, hogy...
-Sose bízz a televíziókban.
-Szerintem Vox akkor juthat a Mennybe ha kibékül veled.
-Ch.
Lilith kétségbeesetten várt valami hírt a férjéről.
YOU ARE READING
Hazbin Hotel fanfiction 2.rész
FanfictionPentagramban minden jól megy. Charlie továbbra is vezeti a hotelt, hogy a démonokat a Mennybe jutassa. De vajon egy hirtelen felbukkanó, gonosz, fenséges és nagyhatalmú lény mit tud még hozzátenni Charlie életéhez?