12

40 0 0
                                    

*1 héttel később*

Charlie Pentagram utcáin sétált, a Pokol démonjai megvető pillantást vetettek rá.
Arról pletykáltak, hogy Lucifer meghalt, esetleg elrejtették mert fél szembeszállni nála nagyobb hatalmakkal.

A Mennyben először ugyan furcsának tűnt, hogy, Lucifer bejelentést nélkül visszatért, Gabriel pedig mindennap rettegett, hogy valaki a szemébe mondja: Te visszahoztad a Bukott Angyalt!
Ezért inkább a Pokolba sem ment le.

Azrael pihenés nélkül, nap mint nap kereste testvérét, de az utolsó gondolata volt, hogy talán a Mennyben lehet. Ezért hazatért.



-Döntöttél? -kérdezte Husk Angelt.

-Azt hiszem.... Nem menekülhetek többé a függőség elől. Talán nem csak Valentino miatt csináltam ezt. Talán egy kicsit élveztem. De most olyan kilátástalan helyzetem van.

-Nem csak te... Fogalmam sincs mit kéne tennem, hogy a Mennybe jussak.

Míg Charlie az utcán búsult, a legváratlanabb pillanatban megjelent Lucifer és világosságot hozott.

-Apa!

-Charlie!

A nép nem tudta hova tenni a történteket.

Lucifer elmesélte, hogy először rosszul köszöntötték, majd visszafogadták, Azrael pedig adott neki egy kardot.

-És szeretném ha ezzel a karddal minden bűnbánó a Mennybe juthatna.

-Én ezt nem értem. Felmész a Mennybe, ahonnan kitagadtak, most meg befogadnak?

-Hosszú sztori, Drágám.

-Készen állok! -lépett elő Angel.

-Állunk. -helyesbített Husk.

A hotel lakói megfogták egymás kezét és behunyták a szemüket, és várták, hogy Lucifer a megváltáshoz küldje őket. Ami sikeres volt.

Gabriel mindennek örömére (és mert már nem félt Charlie ellenséges viselkedésétől) belefújt a trombitájába.

-Ezt valaki használta előttem, mert meleg.

-Charlie, Alastor, nem bízhatom rátok a Poklot. Soha. -kezdte Lucifer. -A Sátán gonosz, te Charlie, pedig... Olyan jó vagy. Úgyhogy mindkettőtöket a Mennybe küldöm.

Így történt hát, hogy a Hotel továbbra is fent volt tartva a beérkező démonoknak, s ha küzdésük ellenére sem változott semmi, Lucifer a kardjával a Mennybe küldte őket.


-🎶Gonosz lelkek vettek körbe
Nincs menekvés, egy-kettőre
Elkapnak és elégetnek,
Azt hiszem, hogy vele végeztek

Most én jövök
Kettő-Három
Találkozunk a Másvilágon
Hogy a Pokolban, vagy a Mennyben
Nem tudom, sajnos mert vétkeztem

Bűnbánó vagyok
Talán nem kéne változnom
Mert ez vagyok
Nem játszom meg magam
Az vagyok akinek teremtettek
Itt a cél, és ott a serleg
Oh-oh,
Nekem pont így jó

Angyali ének, három-négy
Biztos vagyok benne, hogy tovább mész
A tisztítótűzben is vétkeznék
Mert minden amim van csak a büszkeség

Nincs menekvés többé már
A Pokolban a Halál vár
A Mennyben boldogan tovább élhetnél
Csak lépj tovább

Bűnbánó vagyok
Talán nem fogok változtatni
Szeretek, önmagam lenni
Tudom, ki vagyok
És élni akarok
Úgyhogy, tovább szaladok
A Menny felé,
S ha kidobnak
Majd visszamegyek
Újrapróbálom és egyre jobb leszek
S a Pokol többé nem nevet
Mert a Mennyben boldog leszek🎶


💙😇Vége😇💙

💙😇Vége😇💙

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.
Вы достигли последнюю опубликованную часть.

⏰ Недавно обновлено: Oct 31, 2023 ⏰

Добавте эту историю в библиотеку и получите уведомление, когда следующия часть будет доступна!

Hazbin Hotel fanfiction 2.részМесто, где живут истории. Откройте их для себя