"Radkuuuu" Zařvala sem kdyz sem zapálila svíčky. "Co jeee" ozvalo se z studia. "Jak jako co je?! Radku neser mě ty to víš moc dobře!" Řekla sem a on přišel s úsměvem.
"No vidíš jak ti to sluší! Tak a teď všechno nej brácha!" Usmála sem se a on mě obejmul. sfoukl si svíčky a já je zase sundala. "Co sis přál?" Zeptala sem se a on mi pomohl s talířema.
"Abys byla šťastná Tery." Řekl a dal mi pusu do vlasů."radku měl sis to přát pro sebe!" Řekla sem. "Já už sem sťastnej. Řekl a já všechno dala na stůl"
"Jakube, dominiku, Tomáši kurva přineste svoje prdele do kuchyně!" Zařvala sem a všichni přišli dolů. "No aspoň že ste oblečení tak nějak normálně." Protočila sem oči.
"Hezký šaty kočko" ušklíbl se Jakub a já se otočila na něj. "Kočičáku laskavě si Sedni ke stolu a pochval deckyho oblek" Řekla sem a dala všem dort." Hezký oblek" řekli všichni 3 najednou a já se uchechtla.
"Kdo má všechno přijít" Zeptal sem se kluků ale ti už jedli. "Celej mili, rychlí k., sheen, no prostě všichni." Řekl JS kterej přišel do místnosti.
"No nazdarr! Na." Podala sem mu dort ale on ho odložil. "Snad se nebojíš že je otrávenej." Řekla sem. "Nebojím ale teď sem sežral 2 rohlíky se sýrem." Usmál se a začal si dělat kafe.
"Co sis přál?" Zeptal se dominik. "Přál MĚ štěstí." Řekla sem a on se usmál. "Slaďouš" ušklíbl se JS. "Radek vždy dokud se neožere" zasmála sem se a on se na mě nechápavě podívala.
"Pak chce ojet i psa" zasmála sem se a on se mě probodl pohledem. "Ty volee" Zasmál se yzo. "Jakube ty drž píču. Tys jednou málem ojel Tomáše" Zasmál se dominik.
"Dobrý přestaneme mluv o tom kdo koho ojel. Nedáme stream?" Zeptala sem se. "Jo klidně" Řekl Radek a já seskočila z linky. Ještě abych se představila...
Tohle sem já. Tereza Chrástecká. Je mi 20 let a dělám s klukama. Většinou dělám návrhy na designy alb a nebo dělám fotky klukům. Znám jenom pár lidí z czrap scény díky streamům ale jinak třeba kohokoliv z rychlích kluků dneska potkám poprvé. Zamluvila sem nám párty v klubu kde sem dřív měla brigády a dala sem dresscode. Zpátky k příběhu>>>>
"Tak co už sis někoho našla?" Usmál se jakub když sme se chystali na stream. "Ne. Nikdo prostě není ten pravej." Řekla sem. A sedla si někam dozadu abych jim tam neprekážela.
"Hello twitch!" Zařval Jakub a já se Usmála. "Kde je t- no tak to ani náhodou!" Zvedl se Nik a přešel ke mě. "Niku ne. Ne." Zvedla sem prst ale bylo už pozdě. Dominik mě zvedl a hodil mezi kluky.
"A co je vlastně tvůj typ kočko" Zeptal se zase yzo. "Starší. Stopro Starší. Výška je mi jedno ale nechtěla bych asi být s typkem co má metr50. Jinak asi takový ty klasiky jako aby byl hodnej a takový sračky." Říkám směrem k němu a on se usmívá.
"A barva vlasů?" Zeptal se Tomáš. "Hele blonďáci sou hot. Ale hnědý vlasy sou taky hezký" otevřela sem si notebook abych si ověřila rezervaci. "Hmm" usmál se Radek.
"No tak jelikož ste stávali v 2h odpo a za 2h a 30min máme tu rezervaci tak se du připravit a vy byste měli taky." Vstala sem a zavřela můj počítač. "Tak jo čaukyy my se dneska ještě ozvem." Řekl Radek a vypl to.
"Kde je vůbec Zoot? Už tu měl být." Podívala sem se na hodinky. "Chill. Neřeš to tolik a užij si to." Řekl Radek a prošel kolem mě.
1h později:
Už sem oblečená a rozhodla sem se že si vezmu červené šaty. (Tyto)
K tomu sem si vzala ještě černou kabelku PRADA a sešla sem dolů. "Typičoooo" Řekl jakub a začala mu téct voda z vodu kterou pil. "Radku takhle ji pustit nemůžeš vole" Zařval Jakub a Radek přišel.
"Nech ji bejt." Řekl a snažil se vázat si motýlka. "Piče zasranej dresscode!" Zařval dominik když sešel dolů a zapínal si kalhoty. "Ale sluší ti to." Řekla sem a on se sarkasticky usmál.
"No... kdo s kým jede?" Zeptala sem se kluků. "Ty,kuba,Tomáš,já" jedeme vy kubově benzu a zbytek jede ve svém." Řekl JS kterej se zase zjevil jak duch.
"Nazdarr zmrdi!" Přišel Rej. Mám ho hrozně ráda."DEME!" Zařvala sem ale asi to nebylo dost slyšet protože nesešli dolů. "DOLŮ VY SRÁČI" Zařval JS a všichni seběhli. Koky mě vzdal kolem pasu a šli sme k parkovišti co máme pod vilou. Líbí se mi jak sme tady všichni jak sourozenci:)
Hurá do klubu!