Konečně sme dojeli ke klubu a zaparkovali hned vedle něho. Vstoupili sme z auta a hned za námi dojeli další auta. "Jdu do vnitř."Řekla sem a otevřela sem dveře.
"Ahojjj tery!" Přiběhli moje kamarádky co tam ještě pořád pracujou. "Čaukyy girls. Víte dneska o ty party žejo" Zeptala sem se a oni se Usmáli. "Jasně všechno je hotový." Řekli a zase odešli.
"Tak co, ready?" Přiběhl Ráďa. "Trochu stresy..." Usmála sem se a lidi začali přicházet. "Pojď si radši sednout." Usmál se a dovedl mě k prázdnému stolu v rohu. "Ne že se tady zašiješ na celej večer. jasný tery?" Řekl Radek a já kývla.
Asi po 10min všichni přišli a radek se vydal mým směrem. "Tak a tohle je moje sestra Terka" Řekl a já protočila oči. Vstala sem a došla sem k radkovy. "Těší mě. Petr Adámek." Přišel blond klučina v bílé košili.
"Ahojj" Usmála sem se a obejmula sem se s ním. Musím říct že vypadá opravdu mile. "Tohle je calin,Willy, david,dominik,Marek a... Caline kde máš doprdele sheena?" Řekl petr a calin ztuhl.
"Noo čekej. Jo už je skoro tady. To víš přijel kvůli Radkovy až z kladna" usmál se calin. Se všemi sem se přivítala a šla k dominikovy. Asi po 20min sem za sebou uslyšela nějaký šeptaní a tak sem se otočila.
"No a tohle je Radkova sestra." Uviděla sem calina s nějakým vysokým blond chlapem v černé košili a kravatě se stejným odstínem jako mé šaty. Došla sem tedy k nim a podivala se na calina.
"Tery tohle je 'ten sheen'" usmál se calin a já mu podala ruku. "Tereza Chrástecká." Snažila sem se neklepat jako kabelkovej pes ale nijak to nepomohlo.
"Viktor Dundych." Usmál se a přijal mojí ruku. Pořád sme tomu druhému koukali do očí a moje ruce se tím víc třásly. "Dobrý?" Zeptal se calin a já kývla a přerušila naše ruce.
"Caline pojď sem tohle musíš slyšet!" Zařval někdo za mnou a calin tedy odešel. Já tam pořád stála jako přibitá. Když vikor procházel kolem mě pozastavil se u mě. "V klidu holka. Já nekoušu." Zašeptal mi do ucha a odešel za Petrem.
Moje celé tělo bylo pokryto husinou. "Tery dobrý?" Přišel koky a já vypadala z transu. "Jo. Jenom si dám cígo a vrátím se." Řekla sem a vyběhla ven. Posadila sem se na obrubník u parkoviště a dala svůj obličej do mých dlaní.
"Proč. Proč. Proč.." Říkala sem si furt dokola. "Děje se něco?" Ozvalo se zamnou a já se lekla. "Kubo co tu děláš" Zeptala sem se a zapálila si cigáro. "Někam ses vytratila." Řekl a sedl si vedle mě.
"Co viktor?" Ušklíbl se a já se na něj podívala. "No je starší,blond, hodnej, vyšší..." pořád se usmíval jak krypl. "To je Petr taky." Řekla sem. "Ale ta chemie není stejná." Řekl a já típla nedopalek.
"Jakube drž píču." Zvedla sem se a začala sem odcházet "Ale taky sem si všiml ještě něčeho..." Řekl a já se otočila. "Čeho" Zeptala sem se jednoduše. " ze budeš muset zapracovat na tvých seznamovacích dovednostech" usmál se.