O pár dní později
"Teryy" Zavolal mě někdo a tak sem sešla dolů. "No?" Přišla sem mezi kluky. S dominikem tam byla zase Tereza. Nemám ji ráda. Má sice stejný jméno ale já nikdy nebyla a ani nebudu jako ona.
Zamyslela sem se. "Terezkooo" tleskal my před ksichtem Tomáš. "No jo co?" Vypadala sem z transu. "Mě už to nebaví. Takže ještě jednou. Terezo ty vypadni a Terez ty tady zůstaň samozřejmě." Řekl velkej Jakub.
Než tereza vypadla stihla sem si dát nejakej rohlík se šunkou. "Takže tento týden je hodně hard páni a děvče" mrkl na mě Jakub. "Jakube můžeš už to kurva říct a nemrkat tady jak kdybys měl tik?" Řekl dominik a já se málem udusila.
"Dvě věci. Za tenhle tejden musíme stihnout klip k Deja vu a pak nahrát ten projekt." Řekl konečně kuba. "A to znamená?" Dojedla sem a sedla si vedle nich. "Že máme kurva hodně práce a ty jedeš taky." Řekl JS a já kývla.
"No a kdy se vyráží?" Zeptala sem se. "Hádej!" Řekl Tomášek a já radši mlčela a otočila se na velkyho jakuba. "No haha za- počkej" podíval se na hodinky. "Přesně za 2h" Zasmál se "Dopíči to ste mi to nemohli říct?!" Zarvala sem a běžela se rychle převlíct a nachystat.
"Tak dobrý já sem ready" Přišla sem zpátky dolů. "No tobě to ale sluší" usmál se yzo. "Dekuju Kubo ale být tebou tak se najim protože pak budeš zase kňourat ať jdeme někam na jidlo" Řekla sem a dominik se zacal smát. "Ježíš nemusím. Stejně pak jdeme na oběd s sheenem" Řekl kuba.
"Počkatt. Jak jako se sheenem??!" Otočila sem se. "No to nevíš?? Však to je vpodstate jeho písnička" Řekl tkeej.
"ale ale snad se náhodou tady někomu nelíbí" začal se smát dominik a já po něm hodila banán."Zaprvé je asi o 7 let starší a zadruhé není vůbec můj typ." Řekla sem a yzo se začal smát jak debil. "JAKUBE DRZ HUBU A PADEJ DO AUTA" rozběhla sem se za ním "vklidu holka" čapnul mě dominik. "Vy máte jediný štěstí-" chtěla sem to dořeknout. " štěstí neštěstí jedeme!" Zařval JS.
Cesta trvala asi 4h a my konečně dorazili. "Nazdarrr" Přišel nejakej chlap s culíkem. "To je Honza bude točit klip" Řekl kuba a já mu podala ruku ale stáhl mě do objetí. "Zdarr!" Slyšela sem známej hlas přímo za mnou.
Otočila sem se a tam stál sheen. Všichni kromě mě se s ním přivítali."Tak jo začneme dokuď je světlo." Řekl Honza a my se přesunuli před vilu. Začalo se s Jakubovou scénou.