Gece olunca yatağıma uzandım, kapım açıldığında yoongi içeri girdi, ona baktığımda konuştu.
"Babam nişanı iptal etti"
"Güzel"
Üstüme çıktığında kollarımı boynuna sardım, dudaklarımı öptüğünde gülerek karşılık verdim, elleri belimi okşarken dilini dudaklarıma sürttü, dilimi diline sürttüğümde belimi sıktı.
Dilimi ağızına alarak emdiğinde nefesim sıklaştı, nefessiz kaldığımızda geri çekildik, eğilerek boynumu öptüğünde saçlarını okşadım.
Burnunu bastırıp derin bir nefes aldı, gözlerimi kapatarak esnedim.
"Uykum var"
"Uyuyalım"
Güldüğünde bende güldüm, sıkıca sarılarak kokusunu içime çekip uyumaya başladım, huzurlu ve güvende hissediyordum.
Uyandığımda yoongi'nin kokusunu iyice içime çektim, kalkarak uyuyan yüzüne baktım, hafif aralık dudaklarını öptüğümde kaşları çatıldı, yeniden öptüğümde gözleri açıldı.
Güldüğümde sırıttı, dudaklarını öptüm, karşılık verdiğinde elimi yanağına koydum, geri çekilerek burnumuzu sürttüm.
"Günaydın"
"Günaydın bebeğim"
Kalkarak saçlarını geri attığında yutkundum, kalkarak onu da kaldırdım,lavaboya girdim, işlerimi bitirdim, çıktığımda o girdi, dolaptan bir kaç kıyafet çıkardığımda babamın sesini duydum.
Yoongi de çıktığında ona döndüm.
"Babam çağırıyor"
Kafasını salladı, ona da kıyafet verdiğimde giyindik, aşşağı indiğimizde sinir ile bize bakarken burnum kaşındı.
Jin babam endişe ile bakarken diğerleri bize baktı, namjoon babam elindeki tableti bize uzattı.
"Ne bu rezillik?"
Yoongi ile öpüştüğümüz fotoğrafı görünce yutkundum, üstüme geldi.
"Ben sizi böyle mi yetiştirdim, yoongi nişanlanıcak dedim değil mi, nasıl böyle bir şey yaparsınız, nasıl yaparsın hoseok"
Ellerim titrediğinde yeniden bağırdı.
"Sana aile olmak için her şeyi yaptık, anne babanı özleme diye kırk takla attık, üzülme diye her şeyi önüne serdik, bir dediğini iki etmedik, aldığımız karşılık bu mu"
Göz yaşlarım aktığında yoongi araya girdi.
"Sus artık,onu kırıyorsun"
"Seninle sonra görüşücez yoongi"
Bana döndüğünde yanaklarımı sildim.
"Keşke o arabada ölseydim de bunları yüzüme vurmasaydın, seni babam sandım, benimsedim ama keşke sadece iki yabancı olsaydık,bu kadar canım acımazdı"
Yanından geçerek gittiğimde ses çıkarmadı, yoongi peşimden geldi, kolumu tutunca ittim.
Kapıdan çıktığımda gözlerim karardı, bilincim gittiğinde yere düştüğümü hatırlıyordum ama daha fazlası yoktu.
/+/+/
Kolumda acı ile uyandığımda beyaz tavan karşıladı beni, kıpırdandığımda yoongi omuzlarımı tutarak izin vermedi.
"Uzan güzelim"
Gözleri kızarmış ve şişmişti, jin babam da yanıma geldi.
"Oğlum iyi misin?"
Kafamı salladığımda anlımı öptü, elimi sıktığında yutkundum, içeri hemşire girdiğinde ona döndük, kolumda olan serumu çıkardı.
"Bu gün sizi misafir edeceğiz"
Jin babam onayladığında yoongi sıkıca sarıldı.
"Beni bıraktın sandım"
Kollarımı boynuna sardım.
"Seni bırakmam"
Sıkıca sarıldık, geri çekildiğinde gözlerim doldu, anlımı öptüğünde güldüm, jin babam elimi okşadı.
"Neden söylemedin"
"Bilmiyorum,korktum"
"Bizden bir şeyler saklama hoseok, tamam mı oğlum, çok korktuk"
Kafamı salladığımda kapı açıldı, namjoon babamı gördüğümde kafamı çevirdim, yanıma gelerek elini saçlarıma koydu.
"Nasılsın"
"İyi"
Yoongi ve jin odadan çıktığında yanıma oturdu, elimi tutarak okşadı.
"Özür dilerim hoseok, bir an sinirlendim, nede böyle tepki verdiğimi bilmiyorum bile, lütfen affet"
"Sorun değil"
Kafasını omuzuma koyarak elimi sıktı.
"Lütfen hoseok, böyle yapma, seni sevdiğimi biliyorsun oğlum"
"Biliyorum"
Kolumu boynuna sardığımda sıkıca sarıldı, saçlarımı öperek okşadığında güldüm, geri çekilerek bana baktı.
"Yarın ameliyat olucaksın, biz yanında olucaz"
"Korkuyorum"
"Korkma, iyileşiceksin"
Kafamı salladığımda saçlarımı okşadı, kapı açıldı, yoongi girdiğinde namjoon kalktı.
"İyice dinlen"
Kafamı salladığımda odadan çıktı, yoongi yanıma gelerek oturduğunda yana kaydım, yanıma uzanarak belime sarıldı.
"Bebeğim, iyimisin?"
"Evet, seni özledim"
Dudaklarımı öperek güldü.
"Biraz uyu, yarın yorucu olucak"
Kafamı salladım, kafamı boynuna saklayarak gözlerimi kapattığımda saçlarıma öpücükler bırakıp belimi okşuyordu, güldüm ve uykuya teslim oldum.
/