final

302 31 24
                                    

Bu gün babalarım beni fizik tedaviye götürmüşlerdi ki şuan ise sorunsuz şekilde, destek almadan yürüyebiliyordum.

Yoongi'yi uyandığımdan beri görmemiştim ve merak da ediyordum, aradığımda açmıyor babamlar da nerede olduğunu bilmiyorlardı.

Eve geldiğimizde jin babam kolumu okşadı.

"Biraz dinlen"

Kafamı salladığımda namjoon babam şakağımı öptü, gülerek yukarı çıktım, odaya girdiğimde esnedim, ceketimi çıkartarak kenarı koydum.

Yatağa döndüğümde kırmızı bir kutu vardı, kaşlarımı çatarak yatağa gidip kutuyu aldım, içini açtığımda çiçekli bir bileklik vardı, gülerek notu aldım.

'Sevgilim, mutfağa iner misin?'

"İnerim"

Kalkarak bilekliği bırakıp aşşağı indim, mutfağa girdiğimde masada  mor bir kutu vardı, alarak açtığımda içinden güzel bir kolye çıktı, gülerek notu aldım.

'Bahçe? Hava güzel görünüyor'

"Ne yapmaya çalışıyorsun aptal"

Gülerek bahçeye çıktığımda tam ortada küçük bir kutu vardı, bunun da aksesuar olduğunu düşünerek yanına gittim, eğilerek aldığımda adım sesleri duydum.

Kutuyu açtığımda belime kollar sarıldı, yoongi'ye dönerek dudaklarını öptüm.

"Bu ne?"

"Bilmem, notu çıkar"

Notu alarak okudum.

"Sana olan aşkımı ölçemem ama sana söz verebilirim, sonsuza kadar sevgimi, ilgimi, kalbimi sana verip gözlerimi sadece senin için Dünya'ya açmak istiyorum, seni seviyorum.. Benimle evlenir misin?"

Yutkunarak yoongi'ye baktığımda gözlerinde olan parıltılar ile bakıyordu, yüzüğü aldı ve eğildi.

"Lütfen bana evet de, seni çok seviyorum hoseok, bana ailemizi kurmak için bir şans ver"

Gözlerim dolduğunda diğerleri bize bakıyordu, yoongi' nin yanına çöktüm.

"Ailemiz"

Sıkıca sarıldığında boynuna sarıldım, geri çekilerek dudaklarımı öptü.

"Seni seviyorum, çok seviyorum hoseok"

"Bende seni seviyorum yoongi, sana aşığım"

Yüzüğü çıkartarak parmağıma taktığında sıkıca sarıldım, diğerleri alkışladığında ağlamam arttı.

Taehyung konuşunca güldüm.

"Bir parti patlatma vaktii"

Güldüğümüzde namjoon babam da kafa salladı.

"Parti vakti"

İçeri girdiklerinde yoongi dudaklarımı öptü, sıkıca boynuna sarılarak karşılık verdim, geri çekildiğimde güldü.

"Seni sonsuza dek sevicem"

"Sonsuza kadar"

"Sevgimin bir sonu yok, seni bu Dünya'da, bir dahaki dirilişimde, ilk yaşamımdan son yaşamıma kadar, seni her evrende seviyorum ve seveceğim"

"Yoongi, ne söyleyeceğimi bilmiyorum, beni sevdiğin için teşekkür ederim, hayatımı güzelleştirdiğin için sana minnetarım"

Sıkıca sarıldık, kalkarak içeri girdiğimizde çoktan süsler çıkartılmıştı, gülerek baktık, ailemi çok seviyordum.

/

Bende sizi seviyorum 😭😭😻

Yuşa kaçar LXÖCLCLŞCÖCLC

sope : kekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin