Ce este Timpul? Cum poti defini timpul? Pentru multi, timpul este reprezentat de secunde, minute, ore, zile, saptamani si asa mai departe. Pentru unii, timpul trece repede sau greu, in functie de activitati sau de oamenii din jur. Insa, practic, timpul trece la fel pentru toate fiintele acestei planete. Dar, daca am vedea Timpul ca pe o entitate fizica, cum l-am percepe? L-am considera Erou sau Raufacator? Timpul poate crea cele mai minunate relatii, prietenii, iubiri asa cum le si poate distruge instantaneu. Daca am putea controla timpul, am face-o responsabil? Sau ne-am gandi doar la propriul nostru bine? Oamenii sunt egoisti prin natura lor. Sunt capabili de o iubire inimaginabila. Insa, in orice sentiment se gaseste o doza de egoism si de orgoliu. Cand iubim sincer o persoana cu care ne dorim sa ne petrecem timpul sau restul vietii apare si acel orgoliu si acel egoism. Deoarece este in natura ciudata a omului sa isi doreasca sa faca persoana iubita cea mai fericita sau mai fericita decat ar putea-o face oricine altcineva. Omul este, in sinea lui, un Paradox. Revenind la Timp, o intrebare mai buna. De unde stim ca Timpul nu e decat o iluzie, o speranta frumoasa gata sa fie distrusa de cei ce au creat Timpul? Oamenii cred ca Timpul este o marime fizica abstracta. Oare asa sa fie? Pana la urma nu ar fi prima oara cand omenirea se inseala.
Din fericire, Timpul nu va fi niciodata distrus. A existat, candva, o Societate, o Planeta a Lorzilor timpului. Dar, ca toate civilizatiile, au ajuns sa fie corupti de putere, de dorinta de a stapani absolut totul. Pana au fost distrusi. Cine sunt eu? Imi poti spune simplu - Calatorul. Sunt ultimul supravietuitor al acestei rase. Stiu asta deoarece eu i-am distrus pe toti.
Capitolul 1
Experimentul
Doctorul Richard Worthington era in birou uitandu-se in oglinda si exersand discursul sau. Ura sau, mai bine zis, nu era in apele lui cand tinea discursuri, mai ales, in fata unui public numeros. Dar, cand anunti ca ai descoperit o cale de a crea si manipula gaurile negre si a le folosi pentru a transporta materii prime dintr-un loc in altul in cateva secunde indiferent de distanta dintre ele, era normal sa apara si tot felul de protestatari sau fanatici de tot felul. Biroul sau se afla intr-o cladire impunatoare de 24 de etaje cu un mare W pe varful ei. Richard era unul dintre cei mai bogati oameni din lume, insa, asta nu l-a oprit din dorinta lui neincetata de a crea diferite inventii. El era casatorit de 24 de ani cu Lyla insa, din cauza timpului lor foarte plin, nu au facut nici un copil. Cu toate acestea formau un cuplu extrem de fericit si erau foarte bine vazuti in New York. Dar ajuta si faptul ca Richard era foarte bun prieten cu Tony Stark (care a renuntat la a fi Omul de Fier (Iron Man) si s-a dedicat vietii politice, devenind primarul orasului, dupa ce Thanos a fost invins de catre Avengers.
Deodata, usa se deschisese si un tanar de origine hispanica intra pe ea
- Sunteti pregatiti, doctore Worthington? spuse tanarul intr-o engleza impecabila.
- Carlos, de cate ori sa-ti spun sa nu-mi mai zici asa. Richard e de ajuns. Si asa numele meu de familie e lung.
- Bine, doctore Richard, spuse zambind.
- Ai noroc ca nu te transform in JARVIS (inteligenta artificiala din filmele cu Iron Man). Au venit hienele de reporteri?
- Inca nu. Mai aveti o ora pana la interviu
Se auzi o sonerie
- Dar am comandat pizza pentru detensionare.
- Ti-am mai spus ca esti un geniu?
- De prea multe ori
Pe usa intra un tanar cu parul zburlit in toate partile. Se uita cu admiratie la omul din fata lui
YOU ARE READING
NCIS Florida
Misteri / ThrillerMy plan is to write a book in the style of tv-series composed of novels, connected between them. However, the idea is way way bigger because I want to create a full universe and then a full multiverse, with parallel Earths. So, despite being a thril...