Cap. 6

10 0 0
                                    

Trecuse cateva saptamani iar cei doi prieteni devenise mai mult decat prieteni. Acum ca erau impreuna isi puteu spune totul . La un moment dat se intalnise cu Harry, dar ce cauta el acolo?!, nimeni nu poate sti, de aceea Daisy se duse sa vorbeasca cu el.

Daisy si noua sa prietena erau ceva mai apropiate decat bff-ul ei...Aceasta ii povesteste chiar mai mult decat trebuie sa stie, pentru ca daca ii spune tot ce se intampla bff-ului ei ,aceasta nu va mai vorbi cu ea ba chiar o poate avea la mana fiind ca Daisy il place pe Harry.

Daisy incercase sa ii spuna lui Harry ca il place dar fata nu avea curaj incat sa faca acest lucru asa ca apelase la Eleanor sa o ajute.
*Eleanor-noua sa prietena.

Harry afla ca Daisy il place si asa cei doi amici devin mai apropiati. Fata afla ca el tine la ea ca la o amica. Cei doi se intalnesc pe furis ca sa se ajute reciproc la teme fara ca bff-ul lui Daisy sa stie ce se intampla cu cei doi... Daisy este intrebata de catre bff-ul ei daca ea cu Harry sunt impreuna, iar aceasta raspunde ca nu...
Daisy , in gandul ei * daca ai sti tu ca il plac si ca ma vad cu el fara sa stii nu ai mai vorbi cu mine*
Trecuse cateva zile si venise weekendul. Harry nu vorbise de doua zile cu Daisy. Luni cand sa mearga la cursuri, Daisy si bff-ul ei il ignorau pe Harry. Fata, ajunsa acasa primeste un mesaj "de ce nu ai vorbit cu mine azi?"
Daisy ii scrie...
- Nustiu, poate pentru ca ma durut capul si nu aveam chef sa vorbesc cu nimeni?
La care Harry..
-ok atunci...
Daisy: -Sorry daca am gresit cu ceva , dar chiar nu stiu de ce nu am vorbit cu tine.
Harry: - e ok..

Chiar dacă erau foarte apropiați cei doi tot trebuiau să se ascundă de Eleanor. Eleanor fiind o fată ambițioasă dar și încăpățânată care le știe pe toate.



Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Nov 29, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

IS LIFE ONLY A DRAWING?!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum