Venise vara in sfarsit...parintii mei au avut o idee ca sa ma trimita singura in Londra la vechea casa unde am stat noi... Asteptam vestea cea mare pe care vor sa mi-o dea.
Tu faci lumea sa zambeasca, continua sa faci acest lucru...
Dupa cateva secunde...
-Daisy,am vrea sa-ti dam o veste!
-Oo nu...iar ne mutam?
-Nu draga mea vei merge in Anglia la fosta casa unde am stat noi,si vei locui singura...
-Voi glumiti sau.....sau voi chiar vorbiti serios?
-Crezi ca glumim??!
-Nu pot sa cred....- am spus eu!
Veni ziua plecarii,dar nu numai parintii mi-au spus ca se rezgandeau sa nu ma mai lase sa plec...
-Tot timplu voi mi-ati strica viata,prietenii mii i-ati luat de langa mine...nu mai am pe nimeni apropiat...
Un singur lucru este cert...acela ca se iubesc.
Zilele treceau iar Daisy facuse 18 ani.Nici atunci nu se mai intalni-se cu Harry si ceilalti. Acum Daisy merge la facultate in Romania unde vrea sa isi faca un viitor mai bun decat cel pe care l-a avut in liceu. Isi dorea foarte mult sa faca facultatea in UK dar nu prea avea posibilitati din cauza datoriilor pe care le avea familia sa.
Atunci cand vrei sa faci un lucru nu te lasa batuta si incearca sa continuii.
Daisy,mergand la cursuri si stand numai cu ochii in carte da peste cineva din greseala. Ii cazuse cartile din mana si nu stia cum sa ajunga mai repede la cursuri dar aceea persoana peste care a dat Daisy ii facuse fetei ochi dulci...Aceasta foarte emotionata de prezenta lui incepe sa se balbaie si nici stiind ce sa mai zica. Cei doi facuse cunostiinta iar incet cu incet incep sa se cunoasca mai bine ba chiar sa iasa si impreuna.