Cap. II.

57 2 0
                                    

O alta zi, o alta veste foarte proasta...

Dimineata,eu foarte obosita ,parintii mei erau cam suparati. I-am intrebat ce sa intamplat iar ei o tineau tot asa incontinu.

-Sa-mi spuna cineva ce se intampla!

Tatal meu...

-Haide draga spune-i tu fetei ce se intampla...

-Ne vom muta inapoi in Romania!

-Dar?!!!... cum adica ne mutam?!

-Dar imi placea scoala cea noua...chiar nu ne putem muta dinou. Iarasi o sa-mi fac prieteni noi? Deci iti spun din start mama "EU NU MA MUT INAPOI"....

-Dar trebuie!

-De ce trebuie?

-Pai suntem nevoiti sa plecam!

-Pai de ce?

-Nu iti putem spune.

-Pai atunci cam ar trebuie sa venim si sa plecam din an in an, din UK in Romania? Cam asa ar veni, nu? Pai uite ca eu nu vreau. Mi-am facut prieteni noi ma simt ca acasa in Romania!

-Acum ar mai trebui sa ma si tranferati,nu?

-Pai cam,da...

-Nu pot sa cred... Acum toate amintirile mele cu toti prietenii mei mi le sterge-ti voi!

Dupa 2 minute...

-Harry trebuie sa ne intalnim urgent...

-Dar ce sa intamplat?

-Ma mut inapoi in Romania!

-Dar?!!!

-Parintilor mei le-au venit ideea asta, nu pot face nimic, si iar o sa ma mut la o scoala noua...

-Dar nu poti sa te muti Daisy!

-De ce? Este vreun motiv?

-Imi esti ca o sora ba mai mult, tin foarte mult la tine.

-Chiar imi pare rau,Harry!

-Ori ce as face tot nu sunt de acord parintii sa mai stam aici...

-Si cand o sa pleci?

-Pai nu stiu inca.

-Stai putin, imi suna telefonul!

-Ohhh, e mama! Pai raspunde!

-Draga trebuie sa iti faci bagajul plecam maine seara.

-Poftim??cum adica plecam maine seara??!- incepand eu sa plang si Harry la fel...

-Nu pot sa cred ca maine pleci...

-Da, pai nici eu nu pot sa cred ca plec maine...

-Uite vreau sa-ti dau ceva: ceva care care nu vei uita niciodata "un sarut", si vreau sa-ti mai dau ceva bratara mea preferata...ca sa nu ma uiti niceodata..

-Oooh, Harry merci mult,sigur nu te voi uita! -incepand eu sa vorbesc cu lacrimi in ochi!

IS LIFE ONLY A DRAWING?!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum