Cap.III.

48 2 2
                                    

   Ajunsa eu in Romania parintii imi pregateau alta surpriza. Ma transferau inapoi la scoala cea veche unde facuse-m clasele 5-8.

Prima zi de scoala...

Cateva colege foarte invidioase ca eu chiar i-am intalnit pe baieti isi bateau joc de mine ca aceasta poveste nu este adevarata...

-Ei uite cine a venit la scoala noastra!!

-Da, da ce sa-ti spun! nu mai comenta si vezi-ti de treaba Sophia, ai inteles?

-Vai ce sa zic, uitati-o pe iubita lu' Harry de la tupa aia de prosti...cum naiba ii zice??...a daaa ONE DIRECTION...

-Tu niciodata nu ii vei face pe baieti prosti, ai inteles?

-Eu ii fac cum vreau eu....si apropo eu sunt mult mai populara acum ca ai venit tu!

-Si ce ma intereseaza pe mine? Crezi ca mie imi face placere sa fiu aici? Crezi ca imi place ca am plecat din UK?

-Si NU mie nu imi face placere sa stii! Nu ti-ai mai fi pasa de tine daca ai fi vazut ce au facut baietii pentru mine si tu nu i-ai mai face prosti... 

Cateodata stau si ma gandesc oare ce fac baietii in acest moment...

Zbrrrrrrr......(imi suna telefonul)

-Hey Daisy!

-Hey...

-Ce faci?

-Bine,tu?

-Pai eu chiar acum ma gandeam sa te sun!

-Pot sa te rog ceva?...spuse Daisy.

-Da sigur, cum sa nu....

-Mii poti da putin pe baieti sa vorbesc putin cu ei?

-Stai putin sa vad daca sunt aici cu mine...ok?

-Ok!

-Imi pare rau dar Liam e cu Niall la golf iar Zayn cu Louis sunt cu prietenele lor in oras...

-Owwww...am inteles.. doar spunele ca i-am cautat,ok?

-Bine...a daaa si vroiam sa te mai intreb cand vii inapoi in U.K...

-Nustiu, si nu cred ca o sa ma mai intorc vreodata...

-Dece??!

-Stii problema cu parintii mei... din cauza lor. 

IS LIFE ONLY A DRAWING?!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum