Nekoliko meseci kasnije
Filip
Sve je u životu bilo prolazno osim moja ljubav prema košarci. To je bila moja prva i jedina ljubav koju sam iskusio. Nije da nisam želeo da pronađem neku i da se oženim ali do sada se to nije dogodilo. Ili sam je tražio na pogrešnom mestu ili mi nije bila suđena.
Mnogo putujem i treninzi su mi vrlo naporni i oduzimaju mi puno vremena pa zbog toga nisam stremio ka ozbiljnoj vezi. Više su mi odgovarale veze bez obaveze jer su bile manje zahtevne dok ozbiljne bi zahtevale puno odricanja a ja nisam bio spreman još uvek za takvo nešto.
Pa tek mi je dvadeset i devet ima vremena za sve.Završavamo zadnji trening i spremni smo za sutrašnji natprevar. Ovoga puta igramo protiv Makedonije na njihovom terenu. Odem u svlacionicu i uzmem svoje stvari pa se uputim u hotel. Treba da se odmorimo svi dobro jer nas sutra ceka naporan dan.
Tuširanje mi je bilo neophodno pa još sa vrata sam bacio torbu i pravac kupatilo. Hladan tuš u ovo vreme mi dobro dođe. Alkohol ne pijem jer je sezona u toku a i nemam vremena da pronađem neku da se ispraznim. Ni to mi ne pruža satisfakciju kao ranije ali kada nema bolje covek se navikne i na ono što mu je dostupno.
Cujem telefon kako zvoni ali ko god da je nek saceka.
Pola sata kasnije osecam se mnogo bolje. Gledam u telefon i nije mi jasno ko me je zvao. Broj nije naš zvali su iz inostranstva ali ja nemam niko u inostranstvu. Sva moja porodica i rodbina živi u Srbiji. Taman da okrenem broj telefon opet zazvoni.
- Halo
- Dobro vece- kaže mi neki čovek na engleskom.
- Dobro vece- uzvratim mu pozdrav iako je napolju ovde još uvek dan.
- Dali pricam sa Filipom Zaharievičem?
- Da gospodine ja sam Filip Zaharievic.
- Ja sam advokat Dejvid Ramos.
- Drago mi je gospodine Ramos kako mogu da vam pomognem.
- Zovem da vas obavestim da u najkracem mogucem roku treba da dođete u Španiji.
Šta? Šta ovaj priča šta cu ja u Španiju?
- Mislim da postoji neka greška gospodine ja u Španiju ne poznajem nikog.
- Nije greška gospodine ukoliko ste vi Filip Zaharijevic tu piše vaš broj i podatke.
- A odakle vama moj broj? - pitam vec nervozno jer mi se ovo uopšte ne sviđa.
- Tema je jako delikatna i nije za preko telefona. Jedino što mogu da vam kažem je ime Ivona Pešic.
- Kakve veze imate vi sa njom? - vec sam ustao i šetam po sobi.
- Ja sam njen advokat gospodine.
- Molim vas dajte mi nju na telefon.
- Nažalost to je nemoguce ali molim vas da dođete što pre jer situacija je ozbiljna i nemože da ceka.
- Šta joj se dogodilo?- osečam da je nešto loše. U proteklih devet meseci tražio sam je na društvenim mrežama ali sve svoje naloge je obrisala. Znao sam da je u Španiji ali nisam mogao nikako da pronađem broj da bi je kontaktirao. Jedini rod u Srbiji joj je bila baka ali ona je preminula par meseci pre nego što je ona otišla u Španiji i nisam znao gde da tražim bilo šta o njoj. Želeo sam samo da znam kako je jer nije imala ni rodbine ni prijatelje.
- Nažalost gospođica je preminula sinoc- to su zadnje reči koje sam čuo pre nego što je počelo da mi zuji u ušima. Nisam mogao rec da izgovorim od šoka a covek je neprestano ponavjao da odem u Španiji.
- Zvacu vas kasnije- prekinuo sam poziv i uhvatio sam se za glavu. Šetao sam po sobi i razmišljao sto na sat.
" Preminula je"- odvanjale su mi reci u glavi i nisam mogao da poverujem.
" Šta joj se dogodilo i zašto je mene nazvao advokat? Jebote Ivo šta si uradila?"
Dugo mi je trebalo da se priberem i da sredim svoje misli. Sutra je bio natprevar u podne i morao sam da budem tu. Nisam mogao da odem sada zato sam pronašao broj sa aerodroma i nazvao da pitam kada ima let za Španiju.
Sutra u ponoč mi je savršeno odgovaralo.
Neznam kako sam progurao noc a ni kako je protekao natprevar. Po prvi put u životu bio sam samo fizicki prisutan na terenu. Srecom niko nije primetio moju otsutnost jer su me drugi pokrivali. Cim se natprevar završio otišao sam u hotel i spakovao svoje stvari. Nisam imao vremena za gubljenje morao sam što pre da saznam o cemu se radi. Obavestio sam trenera da mi je iskrcnuo neki problem i da necu biti tu nekoliko dana a onda sam se uputio na aerodrom.
Let je bio dug a ja nervozan. Nisam mogao da se ne zapitam šta joj se dogodilo.
Zašto me nije nazvala da potraži pomoc? Obecala je da ce da me nazove ali nije ispunila svoje obecanje i zbog toga sam bio jako ljut na nju.Let nije bio direktan i to je dodatno otežavalo stvari. Dva puta smo se premeštali i pravili pauze i pomislio sam da bi stigao brže da sam krenuo autom umesto sa avionom.
Nakon petnaest sati sleteli smo na tlo Španije. Obavestio sam ja još sinoc advokata da dolazim i covek sigurno vec dugo ceka. Rekao je da ima moju sliku i da ce me on pronaci.
Stojim na aerodromu dok se ljudi polako razilaze i svako ide svojim putem.
- Gospodine Zaharievic- okrenem se ka tog glasa i ugledam sredovecnog coveka koji po izgledu ima godine kao i moj otac.
- Gospodine Ramos- klimne glavom i pruži mi ruku a ja je prihvatim. Engleski mu je jako loš ali se nadam da cemo uspeti da se razumemo.
Napustili smo aerodrom zajedno i njegov vozac nas je docekao napolju. Ocigledno je ovo neki jako bogat i dobar advokat jer kod nas advokati nemaju vozace, cak i oni najbolji sami se voze.
Vozili smo se u tišini ka hotelu u kom mi je on rezervisao sobu. Nemir me nije napuštao i duboko u sebi sam znao da osim njene smrti postoji još nešto ali nisam mogao da saznam šta sve dok nismo došli u hotel.
Hvala vam na citanju ♥️😘
YOU ARE READING
𝑃𝑟𝑒𝑜𝑘𝑟𝑒𝑡 🔚
RomanceFilip vodi opušten i pomalo razvratan život. Voli sve što vole vecinu muškaraca njegovih godina i uživa u slobodi sve do trenutka kada dobije iznenadni poziv i krene na put ni ne sluteci da ce mu se život preokrenuti. On definitivno nije spreman z...