Hattuç zor bir nefes aldı. Yıllarca hayatının aşkı olarak gördüğü eski bir arkadaşının numarasını aramaya karar vermesi onun için zordu. Kadın, en büyük yeğeninin torunuyla düğünden kaçtığı için kavga ederek, bu notta ondan ayrılmak istemedi.
Dürüstçe itiraf etmek gerekirse, Korhan ailesinin zaten yaşlı bir başkanına karşı hala parlak duygular duyuyordu ve gerçekleşmemiş aşkı özlemişti. Telefon ekranındaki sayılara dokunarak Şanlı'nın en büyüğü, Halis'e hangi kelimeleri söyleyeceğini düşündü, böylece dinledi, telefonu kapatmadı, konuştu ve affetmeye çalıştı. Hattuç telefonu kulağına getirdi ve kornaları bekledi.
"Korhan ailesinin konağı, telefonun yanındaki Latif, "ev sahibi ve evin sahibinin en yakın arkadaşı yarı zamanlı olarak cevap verdi.
- İyi günler Latif Bey! - Onu bir kadın karşıladı.
- İyi günler, Bayan Hattuç, Latif onu coşkuyla karşıladı.
- Olanlar için özür dilemek için aradım. Bunun kolay olmadığını biliyorum. Ama lütfen Halis-agu'yu telefona çağırır mısın, Hattuç'un her kelimesini tam anlamıyla söylemeye zorladı.
- Khalis-ağa soyadınızı bile duymak istemiyor. Ona aradığınızı söylesem ne yapabilir sizce?
"Latif, ailelerimizin eski dostluğu adına, " en büyüğü olan Şanlı'nın hanımı yalvardı. - Sadece özür dileyeceğim ve başka bir şey söylemeyeceğim. Uşak sessizleşti ama çabucak toparlandı.
"Tamam," adam teslim oldu. - Biraz bekleyin. Efendiyi konuşmaya hazırlayacağım.
Hattuç, Latif'in Halis'i aradığını bildirmesini bekledi ve terasa bakan pencereden dışarı baktı. Yeğeninin avluda yan yana yürüdüğünü, sakinleşmeye çalıştığını gördü.
Bay Korhan, Latif'in kısa bir süre ikna etmesinden sonra yine de telefona geldi.
"Merhaba Hattuç," yaşlı bir adamın sesi kötü bir şekilde gizlenmiş bir öfkeyle geliyordu.
"Selamlar Halis," kadın tebrik etti.
- Neden aradın? - Halis sordu-evet. Korhan ailesinin başarısız kayınbiraderinin hain eyleminden sonra bu ailenin kendisinden başka neye ihtiyacı olduğunu merak ediyordu.
"Khalis, " Hattuç nadiren ağladı, ancak ailesinin önünde suçluluk duygusu onu gözyaşlarına boğdu.
- Yeğenimin yaptıklarından dolayı şahsen sana ve ailene çok özür dilerim.
- Bize özrünüz ne verecek? Tüm dünyanın önünde soyadımızı kaplayan utanç lekesini yıkayacaklar mı? Söyle bana Hattuç, "Yaşlı Korhan Bey soruları sordu. - Neden hemen yeğeninin torunumla evlenmek istemediğini söylemedin?
- Halis, bunu bilmiyordum! Suna, istemediğini hiçbir zaman tek kelime etmedi. Sizden bir teklif geldiğinde, kabul etmediğini bile görmedi, "diye güvence verdi Hattuç ona. - Sonra hem size hem de bize büyük bir sürpriz yaptı ve verdi.
"Şükürler olsun ki o, ailemi sizinle akrabalığından korudu," Bir adam öfkeyle dışarı fırladı. - Şükürler olsun ki Fuat için daha uygun ve güzel bir gelin bulduk. Suna'nız kusursuz ve eğitimsizliğinden dolayı ona yakın durmuyordu.
"Sizi tebrik ederim," Şanlı'nın en büyüğü, hayal kırıklığını sesine sakladı, ancak zihinsel olarak bu duyguyla eziyet etti. - Aile hayatında onlara şans eşlik etsin. Tekrar özür dilerim, Khalis-evet. Sizi rahatsız ettiğim için de özür dilerim. Hoşça kalın! iyi günler!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Antepli
FanficKorhan ailesi, büyük oğulları için Suna Şanlı ile evlenmek ister ve evlenmeye hazırlanır ancak kız son anda düğünden kaçar. Artık tüm umut ailelerin küçük çocuklarında... ...