Çok büyük bir kısmı. Sonraki bölümler de büyük olacak. lütfen yorum bırakın ve beğenilerinizi koyun
--------------------------------------------------------------------------------------------
Hattuç dikkatle dinledi, ama yüzünde kasvetli bir ifadeyle. En küçük yeğeninin bekaret kanıtı sunmak için bir doğum uzmanı-jinekolog tarafından tıbbi muayeneye tabi tutulması gerekeceği için acı çekiyordu ve üzülüyordu, ancak gelen teklifi kabul etmemek imkansızdı - ya damat adayları çok acele etmediler ya da kirli bir işitme, utanmış ailenin kızından ellerini isteme arzusunu geri çevirdi.
Bunu Kazım'a bildirmem gerekiyordu. Yine de kızının bu ailede evleneceğine sevinecek - Hattuç, Korhan ailesinin masumiyetini teyit ettikten sonra, Şanlı'nın ailesinin sözünü sorguladıkları için büyük bir fidye talep edilebileceğinden emindi.
"Hattuç-hanım, eğer kabul ederseniz, yarın İfakat'la-hanım sizi ziyaret edeceğiz, " Zahide'ye konuşmayı bitirdim.
"Zahide," Şanlı'nın en büyük hanımı ağır bir nefes aldı. - Yarın sabah sizi bekliyoruz.
"Çok iyi, hanımefendi, bunu İfacat'a-hanım bildireceğim," dedi çöpçatan. - Hoşçakalın!
"Güle güle Zahide," Hattuç telefonunu kapattı ve odasının penceresine baktı. - Ey Allah! Peki bu neler oluyor? Halis bu taleplerle çıldırdı, bizi yok etmeye karar verdi...
Kadın, değer sandığının bulunduğu pencerenin karşısındaki tarafa üzüntüyle baktı.
- O zaman özür dilemeyi hiç denemeseydim daha iyi olurdu - Korhan ailesinin başındaki kişinin bu nedenle çok uzun zaman önce telefonda getirdiği özrü kabul ettiği sonucuna vardı.
Hattuch kalbindeki acıyla yeğenine doğru yürüyordu. Kazım oturma odasındaki kanepede oturuyordu, kahve içip bıyıklarını kaşıyordu.
Yanına oturdu ve konuşmaya başladı.
"Kazım, sen sadece çok gergin olma-" teyzesi onu sakinleştirmeye çalıştı.
- Başka ne oldu teyze? - Kazım'a kahve fincanını masaya bıraktığını sordu. - Kaçağımız hakkında bir şey biliyor muyuz?
Kadın başını olumsuz yönde salladı.
"Seyran için damat ortaya çıktı," diye konuştu. - Çocuk genç, yakışıklı ve en önemlisi, fakir bir aileden değil, aynı zamanda yeterince ünlü olanıdır.
Hattuch onun soyadını söylemedi. Evet, konuşmanın şartına da dili dönmedi - yeğeninin bu haberi süngü olarak kabul edeceğinden ve sonunda bu akşam evlerinde çocuk öldürmekten kaçınmayacağından emindi.
Hattuch sonunda kendini toparladı.
- Korhanlar bize merhamet eli vermeye hazırlar. Khalis-agi'nin en küçük torunu için bir gelin arıyorlar, ama bizim için masumiyetini kontrol etmek için kızı doktora götürmek için özel bir talep belirlediler, Kazım bundan şaşkına döndü ve kanepeden atladı.
- Bu kız beni katil mi yapmak istiyor?
- Bekle, Kazım, aceleyle sonuç çıkarma. Sonunda, incelemeden sonra onlardan böyle bir talep için büyük bir yüzdesini isteyebilirsin, kadın onu ikna etmeye ve rahatlaması için argümanlar vermeye çalıştı.
"Doğru düşünüyorsun teyze,"Şanlı'nın efendisi kabul etti ve kanepeye döndü. Bu Korhanlar, kızımın kötülüğünden şüphe etmeye cesaret ettikleri için para ödeyecekler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Antepli
Fiksi PenggemarKorhan ailesi, büyük oğulları için Suna Şanlı ile evlenmek ister ve evlenmeye hazırlanır ancak kız son anda düğünden kaçar. Artık tüm umut ailelerin küçük çocuklarında... ...