Bab 3

16K 59 2
                                    

"Ummphh... Ummu sayang..." suamiku mengerang kesedapan. Dengan bunyi berdecap memenuhi bilik tidur kami itu. Aku melajukan kepalaku. Menghisap hisap batang suamiku itu laju. Sambil tanganku mengusap ngusap kantung air maninya itu. Mataku bertemu matanya dengan berahi.

"Ummphh~ Srrrpp~ Srrppp~" Kepalaku yang sudah berbalut tudung pink lembut itu suamiku pegang perlahan, tidak mahu merosakkannya. Aku menghisap semakin kuat, sambil tanganku yang satu lagi mengurut ngurut dasar batang keras suamiku itu.

Tak lama, aku dapat rasakan batang suamiku berdenyut semakin kuat. Aku melajukan hisapan dan mengurut batangnya dengan lebih laju. Nafas suamiku semakin berat. "Ahhh... Sayang abang... Abang dah dekat..." Erang suamiku.

Aku sengaja membuat wajah berahi meminta air mani suamiku di dalam mulutku, dan pandangan wajahku itu sudah cukup membuatkanya mendengus bernafsu.

"Ahhh~ Sayanggg! Sayang!!" Suamiku mengerang kuat sambil menolak batangnya dalam dalam ke dalam mulutku, dengan itu suamiku memancut mancutkan air mani pekat panasnya itu ke dalam mulutku, memaksaku menelan sebanyak mungkin. Dan oleh kerana aku tidak mahu air mani suamiku itu menitis ke atas tudungku, aku cepat cepat menelannya.

Suamiku membiarkan batangnya terbenam di dalam mulutku, dan aku menelan setiap titis. Setelah habis, aku keluarkan batangnya lalu aku jilat perlahan, membersihkan batang suamiku itu yang mula lembut.

"Ummph... Terima kasih sayang..." kata suamiku.

Aku senyum sebelum menjelir lidah mengusiknya. "Nasib saya lah dapat suami gatal... Pantang keras sikit mesti nak isteri..." usikku. Suamiku ketawa perlahan.

"Hehe... Jom, abang hantar sayang pergi office..." katanya sambil menyarungkan kembali seluar.

"Eee abang ni... Kejap laa... Nak gosok gigi..." kataku. Ingin membersihkan sisa air mani suamiku yang masih terasa di dalam mulut. Aku bangun lalu menuju ke bilik air sambil suamiku sempat menampar punggungku.

"Eeee gatal!" bahanku sebelum meninggalkannya.

***********

Aku sedang menaip laporan yang dimahukan bossku. Aku ingatkan mahu menyiapkan sebelum waktu makan tengahari, namun oleh kerana banyak perkara yang terjadi sepanjang pagi tadi, laporanku tertangguh. Rakan rakan kerja yang lain baru sahaja keluar makan tengahari bersama. Ada juga mengajakku namun aku masih tidak lapar, mungkin kerana penangan air mani suamiku pagi tadi.

"Ummu~ Tak lunch ke?" Tegur Syahir. Rakan sekerjaku, yang kebetulan merupakan rakan kepada suamiku juga.

"Takla Syahir... Tak lapar. Lagipun banyak kerja ni lagi..." Kataku tidak memandang. Syahir mengangguk sebelum menarik kerusi sebelah lalu duduk di sebelahku.

"Kalau macam tu saya teman la ye..." katanya. Aku menjelingnya sedikit sebelum mengangguk.

"Awak tak lunch?" Soalku. Dia menggeleng. "Taka da selera nak makan la..." katanya.

"Habis tu awak berselera nak apa?" Soalku spontan, tidak berfikir apa.

"Selera nak Ummu, boleh?" usikknya. Mataku membulat sedikit mendengarnya.

Bila difikirkan balik, Syahir memang selalu bergurau begitu atau bergurau benda yang kotor kotor denganku, aku tidaklah melayan sangat tetapi aku tidak juga menunjukkan yang aku membencinya. Selama ini aku buat tak heran dengan lawaknya itu, tetapi sejak aku merealisasikan fantasi suamiku, terasa seperti Syahir memaksudkan apa yang diguraukannya itu.

"Syahir... Nakal eh, kang singa dekat rumah tu tahu kang... Ada yang kena tidur dekat luar nanti," usikku. Syahir ketawa perlahan. "Pandai makan pandai simpan la Ummu..."jawabnya.

💃『ᴀʀɪғғ』💃Where stories live. Discover now