Okula girdiğimde hemen Azra'mı buldum ve maalesef ki Azra ile farklı farklı sınıflarda olduğumuzu öğrendim. Azra sınıfına gideceğini söyledi ve yanımdan ayrıldı. Bende sınıfıma gitmeye karar verdim.Ama ne büyük tesadüf ki o ukala yine buradaydı fırında karşılaşmamız yetmezmiş gibi bide aynı sınıfa düşmüştük. Ona ters ters bakıp boş bir sıraya oturdum. Ve hemen telefonumu çıkarıp Azroşuma yazdım.
Kurtarıcım : Heyy deli sınıfına girdin mi?
Başımın Belası : Evet girdim ayyy sınıf taşşşşlarla dolu taşşşş
Kurtarıcım:Oof sen ve yakışıklı çocuk sevdan 1265. eniştem olucak sanırım
Başımın Belası : Evettt
Başımın Belası :Evett neyse birini gözüme kestirdim onun yanına gidiyom bayyy
Kurtarıcım :Sakın benim başıma 1265. enişte açma bayyy
Başımın Belası : O belli olmaz bayyDiğer herkes birbiriyle kaynaşmışken ben yalnızdım. Gözüm istemsizce o çocuğa gitti ve ne şansa hemen ardından öğretmen geldi.
Merhaba... Diyerek sözlerini devam ettirdi ve direk derse başladı bende dersi full dikkat dinliyordum.......
......
Cümleten annyeonghaseyo yeoleobun nasılsınız?
Evet yine aşşşşşırı kısa bir bölümle karşınızdayım bölümler için aklıma fikir gelmiyor o yüzden bu kadar kısa oluyor bölümler
Ve şunu da söylemek istiyorum ben hafta içi okuldan dolayı bölüm yayımlayamayacağım.
Beğendiyseniz benimle lütfen yorumlarda paylaşın sizce sıradaki bölümde ne olacak bununda yazabilirsiniz.
Ve şunuda belirtmek istiyorum biz bu hikayeye bir arkadaşımla beraber başlamıştık ben Selin in o Emre nin bakış açısından yazıyordu Emre'nin bakış açısından da eğer kaldırmadıysa hikayeyi okumayı unutmayın sizi seviyorummmm.
I purple youuuu
<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ADALET AŞKIN TEMELİDİR
Fiksi RemajaBU HİKAYE SELİN'İN BAKIŞ AÇISINDAN YAZILMIŞTIR. EMRE'NİN BAKIŞ AÇISINDAN YAZILMIŞ HALİ @Ecrinnn123 HESABINDA BULUNUR