1. Bölüm

1.7K 162 54
                                    

Hoş geldiniz güzellerim ❤️

Böyle bir kitap yazacağım için heyecanlı olduğumu belirtmek isterim ☺️

Umarım severek ve keyif alarak okur, birkaç dakika olsa bile olumsuz düşüncelerden uzaklaşırsınız

Gökay: 19 yaşında, beyaz saçlı, mavi gözlü ve interseksüel bir karakterdir.

Bertuğ: 26 yaşında, siyah saçlı, ela gözlü ve acımasız bir karakterdir.

Yorumlarınızı bekliyorum 🌸

İyi okumalar ✨

•Anne Neden Beni de Sevmiyorsun?

Kış, herkesin en nefret ettiği ve korktuğu bir mevsimdi. Bu mevsim her yıl birkaç çocuğun ölümüne neden olurdu.

Kış, insanlara verilmiş bir ceza gibiydi. Acımasız ve korkunçtu.

Kış kendini bir ay önce belli eder ardından büyük bir fırtına ile ben geldim, derdi.

Kimse kışı sevmezken Gökay severdi. Yerleri kaplayan beyaz tabaka saçlarını hatırlatırdı ona ya da buz gibi havasını mavi gözleri ile bağdaştırırdı.

Yalnızdı Gökay, ailesi aşağı katta bile olsa yalnızdı. Evin çatı katı sadece ona aitti. Kimsecikler gelmezdi yanına. Ne kardeşi ne abisi ne de babası, bir tek annesi yemek vermek için gelir hemen giderdi o da çok kalmazdı yanında.

Ailesinin mutlu bir şekilde konuşmalarını ve gülmelerini dinlerdi. Bazen gizlice merdiven başına oturur gördüğü kadarıyla ailesine bakardı.

Babası lanetli olduğu için onu çatı katına hapsetmişti. Aslında tam hapiste sayılmazdı ya, Gökay çatı katının kısa koridorun da gezerdi ya da onun katında olan tuvaletini ve banyosunu kullanırdı.

Aşağıdan gelen bebek ağlama sesiyle Gökay ince battaniyesini üstüne çekti. Birazdan annesi kardeşini kucağına alıp uyuması için bir şeyler mırıldanacaktı. Annesi kendisine göstermediği sevgiyi kardeşine gösterecekti.

Gökay her duyduğu ağlama sesiyle ' anne neden beni de sevmiyorsun? ' derdi.

O da sevilmek istiyordu, o da annesi ona sarılsın istiyordu...

Gökay yerde sürünen saçlarına baktı. Beyaz ve dalgalı saçı yeri süpürüyordu adeta. Aklına, annesi yemeği getireceği zaman saçını kesmesi için birşey isteyeceğini not etti. Eskiden annesi belli aralıklarla olsa da keserdi saçlarını ama kardeşi doğalı annesi artık bunu yapmıyordu.

Ah! Birde başında adet denilen bir illet vardı. Adet olunca çok ağrı çekiyordu ama kimseye belli etmemek için susuyordu. Kendince bir şeyler yapıp idare ediyordu.

Gerçi âdetin ne olduğunu nasıl öğrenmişti?

Düşündü Gökay.

Masum [BxB]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin