Şuan minho ile kendi yatağımda yan yana uyuyorduk yani o uyuyordu.
Jungyoonu gördüğüm zaman bırakacağımı söyledim.
Minhonun sol elini yastık olarak kullanıyordum. Sağ eli ile belimi kavramıştı ben ise kollarımı boynuna dolamıştım. Halimden gayet memnundum kıyafetimin birazı açılmıştı ve minho ise kıyafetin altından belimi tutuyordu.
Minho bi anda elini belimden bacağıma getirdi ve bacağımı okşamaya başladı. Ben buna huylanırken minho kulağıma yaklaşıp.
"Uyumalısın jis"
"Hm hm"
Kıkırdadı. Elini yüzüme getirdi ve yanağıma koydu. Bu sefer yanağımı baş parmağı ile okşuyordu. Tek elimi minhonun boynundan çekip yanağımda olan elinin üstüne koydum. Yüzümü biraz daha bastırdım ve yanağımı sürttüm.
Hoşuma gidiyordu. Tekrar eski halimize döndük ama ben kafamı minhonun boynuna koymuştum.
"Hadi uyu jiss, umarım rüyanda beni görürsün."
Kıkırdadım. "Umarım" ilk önce derin bir nefes aldım ciğerlerimi minhonun kokusu ile doldurdum. Ve gözlerimi yumdum güzel ve rahat bir uyku beni bekliyordu.
********
Uyandığımda yanımda minho yoktu. Gözlerimi ovarak salona geldim minho koltukta uyuyordu. Yanına oturdum ve ellerimi beline doladım. Dizlerimi kendime çekmiştim. Minho ise elinin biri ile beline doladığım ellerimi tuttu diğer elini ise belime koydu.
"Neden gittin?"
"Rahatsız olma diye"
"Senden mi rahatsız olacağım"
"Hm hm"
"Güldürme beni"
"Ben evime gideyim artık jiss annene minho uyandığımda gittiğini gördüm diye""Niyee?"
"Çok durdum ben rahatsızlık vermeyeyim"
"Asıl ben sana rahatsızlık vermeyeyim minho, sana sırnaşıp durduğumuz yüzünden gidiyorsan özür dilerim gerçekten uzak dururum"
"Hayır, jisung senin yüzünden değil gerçekten yanıma gelip sarılman beni mutlu ediyor."
"Gitmese-"
"Jiss gerçekten gitmem gerek"
"Neyse tamam git hadi"
Kollarımı birbirine doladım. "Ama jisung"
"Ne var minho"
Yanağıma ani gelen öpücük ile kaldım. "Trip atamazsın"
Kıkırdadım "nedenmiş"
"Çünkü sen trip atınca çok tatlı oluyorsun, öpücüklere boğarım bak seni"
"Neyse git hadi" tekrar yanağımı öptü ve evden çıktı.
Ben koltukta sırıtarak oturuyordum. Birbirine doladığım kollarımı açtım ve yantağımı tuttum.
***
Chatnoluyo
Jisung
Biri gelip bana bunu olmadifini
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Onu Boşversene / Minsung
Diversos"jisung bana bak." "Ne var minho?" Ağlamaktan kızarmış gözlerimi sildim. "Onu boşversene, ben varım ve sevgilin olmak istiyorum." Minific / argo / smut ol(m)a(ya)bilir