"Iupure te voi face
nebun după mine".. - ..
-Dar deja sunt "iese din el apoi reintră în el și începe să îl pentereze rapid" Nebun.. După tine "îi mângâie talia"
-Ah.. "Își dă capul pe spate" Daddy ahh
-Ești minunat "îi șoptește la ureche ca apoi să o prindă în dinți, o mușcă ușor apoi o sărută și o linge tandru. -Ahh!Tremură, tot corpul său tremura și simțea fiori și emoții ce parcă îl îmbătau și el nu era singurul ce se simțea așa. JungKook era cu totul fascinat de reacțiile și expresiile acestuia încât îi urmărea fiecare expresie cu mare atenție.
-AH.. DADDY!
-Bingo "un mic zâmbet îi apăru în colțul gurii"am atins punctul culminant "Îi suge buzele, apoi îl ridică puțin și îl așează mai bine ca apoi să îl pentereze doar în acel punct, în zona sa sensibilă. Punctul cel făcea pe bărbat să urle de plăcere" -Ahh.. Te rog.. Mai repede..
-Sigur iubire "îl trage într-un sărut lung ce părea că nu se mai termină."
-AH
-AH "Gem ce-i doi bărbați când sunt aproape. -Daddy... Mulțumesc "zâmbește apoi amândoi își dau drumul în același timp. După ce își dau drumul JungKook iese din Taehyung, și cade obosit lângă el și câteva minute stau și se privesc în ochii însă inimile lor băteau atât de tare încât se puteau auzi"-Ești atât de frumos, JungKook-ah
-Prostii..
-Te îndoiești de ochii mei? "Se ridică în fund și se apropie de fața lui JungKook, îi i-a părul transpirat de pe față apoi îi sărută obrazul ce avea o cicatricie"
-Taehyung.. "Spune ușor timid"-Hm? "Îi sărută iar obrazul"
-Nu mă mai tachina..
-Cine te tachineză? îmi place mica ta cicatricie "îi mângâie chipul apoi îi zâmbește blând" Chiar îmi place și- "fu oprit de buzele crăpate a le lui JungKook." -Am înțeles... "Spune timid"-Ești timid? "Râde"
-Cine? Eu? Niciodată "neagă însă evită contactul vizual"
-Hehe, și iată-l pe vechiul și timidul iepuraș "îl tachineză" Iepuraș mic"Râde" -Te distrezi tachinându-mă?
-Foarte tare "recunoaște" Ești simpatic
-Hyung... "Se bosumflează"
-Hm? "Îl privește cu ochii dulci"
-Vrei să facem un duș?"Întreabă cu privirea coborâtă în jos. Taehyung chiocotea și se amuza oarecum de schimbarea lui JungKook însă știa că el este mai timid și îi plăcea să îl tachineze " -Kook, unde a dispărut daddy de mai devreme? Hm? "Îl ciupește de obrazi" hm, iepuraș mic?
-La naiba "se ridică în picioare"
-Și uite-l... "Îl privește de sus în jos"
-Ridică-ți privirea în caz de vrei să te ți de planurile de mâine "vocea i-se schimbă și devine la fel de profundă ca cea pe care o folosea când făceau sex"
-Bine.. "Își ridică privirea" Mergem?"Se ridică și el. JungKook zâmbește apoi îl trage aproape de el"
-Lasă-mă să te car eu
-Nu este nev- "încearcă să spună că nu este nevoie însă JungKook îl ridică în brațele sale și îl duce așa până în baie unde au făcut un duș împreună apoi sau întors în dormitor. Au schimbat așternuturile, au fumat câte o țigară ca mai apoi au ajuns în pat ghemuiți "-Taehyung-ah..
-Hm? "Răspunde aproape adormit"
-Mă bucur că te-ai mutat la mine.
-Și eu.. "Zâmbește"
-O voi spune acum pentru că ești aproape adormit. Chiar mă bucur că ești aici și că treci prin asta alături de mine. Îți sunt recunoscător pentru multe lucruri. Mulțumesc Tae hyung!-Haide.. Să dormim îmbrățișați..
-Îmi place cum sună asta "îi sărută umărul stâng apoi ce-i doi adorm"
A doua zi. JungKook a fost primul ce sa trezit, a coborât cu grijă din pat pentru a nu-l trezi și pe Taehyung. La mângâiat blând pe cap apoi a ieșit în liniște din dormitor și tot în aceași liniște a pregătit micul dejun pentru el și pentru bărbatul cu care oficial locuia împreună și asta îl încânta foarte tare.
Deși au mai locuit împreună (în apartamentul bts) sau au mai dormit unu la celălalt, de data aceasta ceva se simțea ușor diferit și asta îl speria.
Și chiar atunci când JungKook a terminat micul dejun, sa trezit și Taehyung ce sa grăbit să îl îmbrățișeze.
–Hm? "Tresare ușor" Neața hyung!
-Neața"răspunde cu o voce somnoroasă și profundă" -Vocea ta profundă...
-Ce este cu ea?
-Îmi dă fiori.. Haide să mâncăm.
-Bine "se așează cuminte pe un scaun. JungKook împarte mâncarea în două farfuri apoi încep să mănânce" -Yami, foarte bun! Iepurașul meu este cel mai bun bucătar "se întinde puțin pentru a-l mângâia pe cap însă tot nu ajungea și asta îl întristă puțin și a vrut să își retragă mâna însă aceasta a fost prinsă de JungKook ce sa ridicat de la locul său i-a luat mâna și și-a pus-o pe propriul cap. Taehyung a chiocotit ușor apoi la mângâiat blând pe cap" parcă nu era voie "se referă la atinsul părului"-Prostuțule, mereu te-am lăsat să faci ceea ce ai vrut să faci. "Zâmbește"
-Mhm. Pentru că nu mă poți refuza.
-Așa este "se apropie de Taehyung ce se ridică și el" Te pot sărută Taehyung?
-Dar încă nu m-am spălat pe dinți...
-Nu îmi pasă! "Îl prinde de umeri apoi își presează buzele de ale sale" nici ți-e nu ar trebui să îți peste de astfel de lucruri. Nu cu mine "îl sărută din nou, însă de această dată Taehyung îi răspunde la sărut. JungKook la rezemat de perete. Aceștia adânceau sărutul tot mai mult. Sărut ce devenea tot mai lungDupă ce s-au despărțit din sărut din cauza lipsei de oxigen. JungKook și-a mușcat buza apoi și-a strecurat mâna în pantaloni lui Taehyung și începu să o frece ușor -A.. Ah.. " își dă capul pe spate" chiar facem asta.. de dimineață?
-De ce, nu? "Îl sărută pe gât"Ești deja ud.. "Își dă și el capul pe spate" Dar și eu
"Îi i-a mâna lui Taehyung și o bagă la membru său" consideră că ăsta e desertul "îi suge gâtul apoi îl linge"-Bine "își mișcă și el mâna. Amândoi își mișcau mâinile și lăsau săruturi pe gâtul celuilalt și bineînțeles că nu lipseau nici micile atingeri pe care și le ofereau cu mâinile libere. Atmosfera devenea încinsă, și ce-i doi erau tot mai transpirați și excitați însă brusc..
" Cioc, cioc, cioc" -TAEHYUNG-AH .. BITCH, SUNT RĂNIT ȘI MĂ CAC..
CITEȘTI
Idilă între idolii
RomanceBts una din cele mai faimoase trupe din lume însă trupa i-a o pauză timp de doi ani, în acel timp idolii trebuie să se concentreze pe cariera solo dar și să servească în armată (18 luni) însă în acestă pauză ies secrete și sentimente la iveală ce a...