"AISH.. DA..
CU MINE A FĂCUT SEX!"...
-Tu, glumești cu mine, nu?
-Las-o baltă, dacă nu mă crezi!
-Te cred cretinule. Dar cum? CUM?
-Vrei să îți explic toți pași? "Îi dă una după cap" Sărutări, îmbrățișări apoi știi tu. A intrat în mine, și ma futut.-Ai ratat doi pași importanți, nepriceputule. Atins prostată și dat drumul.Dar stai, el este top? "Râde"
-În fine, să nu spui nimănui, Jimin!-Cui dracu să îi spun? Povestește-mi totul! Vreau să știu tot, amice!
.După ceva timp.
După ce Taehyung i-a povestit tot ce sa întâmplat între el și Jungkook până în acel moment, au mai vorbit și au râs împreună apoi Taehyung sa schimbat de haine, și sau dus împreună să mănânce în oraș.-Și "Îl privește Jimin cu o privire jucăușă" Acum, sunteți un cuplu?
Taehyung atunci când a auzit întrebarea sa înecat cu suc din care tocmai băuse. -Ce să fim noi acum?
-Nu noi, blegule. Tu cu iepurele "râde"
-Ai înnebunit? "Se șterge la gură"-Atunci a fost doar o aventură?
-Nu crezi că suntem prea bătrâni pentru asta? "Jimin dezaprobă râzând"
-Niciodată nu ești bătrân pentru sex!
-De te-ar auzi fanii tăi.. "Râde"
-Ce? Probabil doar vor asculta sfatul meu.Le aș zice așa, la sex și alcool să nu spui niciodata, nu!Sunt bun, nu?-La a strica generați, da "râde"
-Ești tu de modă veche
-Nu neg acest lucru "îi bâzăie mobilul"-Cine e? "Se uită curios" Hehe, te sună iubițelul tău "îl tachinează"
-Mai ușor cretinule "Îi astupa gura. Jimin râde apoi îi dă mâna la o parte"
-Nu răspunzi?
-Ba da.. "Răspunde la telefon"Apel. -Da.. Jungkook?
-Hyung, unde ești?
-În oraș cu Jimin. Sa întâmplat ceva?
-Nu.. "Oftează" Doar că am ajuns acasă și voiam să știu când te întorci.-Ai planuri?
-Mhm, Mingyu ma invitat în club.
-Oh.. Atunci du-te Jungkook.
-Nu mai bine vi și tu cu mine, hyung?
-Jungkook, este prietenul tău.. Nu vreau să fiu a treia.. Scuze dar eu-
-Hyung, cum să fi a treia roată? Întodeauna ești pe primul loc. Oricum mergem împreună, hyung!Spune grăbit și închide nevrând să audă un refuz din partea bărbatului.
-Acest copil.. "Oftează Taehyung apoi își lasă telefonul pe masă"
-Te porți ca un virgin să mor eu!
-Iar tu ca o escortă!
-Au "Își duce mâna la zona inimii"
-Ce? "Râde"
-Adevărul doare dar întărește-Ce anume? "Jimin se uită prin jur, se apropie mai mult de amicul său apoi îi șoptește aproape de ureche"
-Penisul "Spune râzând"-Ce prost.. Jimin-ah "Se agață brusc de umărul prietenului său"
-Nu vin nicăieri
-Să mori tu că mă lași singur?
-Vei fi cu JungKook, nu singur.
-Da și cu prietenii acestuia "Oftează"
-O spui de parcă ar fi prima oară. Vă cunoaște-ți toți prietenii unul celuilalt ba mai mult i-ai și cunoscut toți prietenii. Nu te mai purta prostește și hai să mergem la shopping. Trebuie să îl înnebunești de tot pe iepure, pentru că altu să îți suporte ciudățeniile nu există amice-Du-te dracu
-Mă duc mai târziu, acum haide "Taehyung aprobă confuz apoi cei doi se duc împreună la cel mai apropiat moll. Sau uitat prin mai multe magazine cât Taehyung dar și Jimin și-au cumpărat haine mulate, și lenjeri sexi apoi s-au despărțit luând pe căii separate. Taehyung sa întors la apartamentul lu' JungKook ce îl aștepta de ore bune, iar Jimin acasă la el. " *- Acasă -*-Am ajuns.. "Spune Taehyung fără glas imediat ce intră în apartament. JungKook era pe canapea, sa ridicat apoi sa apropiat de Taehyung" Kook..
-Taehyung, unde ai fost până acum?-E.. Eu..
-În fine "Se apropie de ușă și vrea să iasă din apartament însă îl prinde repede Taehyung de braț" Ce este?
-Kook.. Nu trebuia să vin și eu?
-Dacă nu vrei să vi e-n regulă..
-Kook, nu fi prostuț. Vreau să vin cu tine.. De fapt vreau să petrec timp cu tine "se agață de el" Kook, întoarce-te cu fața la mine te rog.. "JungKook oftează apoi se întoarce cu fața la el"-Mhm, vrei să petreci timp cu mine dar stai plecat cu orele, am înțeles
-Aish "Îl prinde de umeri, îl apropie mai mult de el apoi își presează buzele de ale lui JungKook ce și-a mărit ochii. După ce se despart din sărut, fac contact vizual și se pierd unul în ochii celuilalt. " Kook eu..
-Ești atât de dulce "Îl trage într-un alt sărut, după ce se despart și din acel sărut. Taehyung se duce și se schimbă de haine, lasă și cumpărăturile în dormitor apoi pleacă alături de JungKook în club unde sau întâlnit cu prietenii acestuia ce îi așteptau de ceva timp"-În sfârșit ați ajuns"Spune Eun-Woo"
-Mhm "Răspunde JungKook plictisit își salută prietenii, apoi Taehyung face la fel, însă era stânjeit și asta nu a ieșit neobservat de JungKook ce la tras mai aproape de el" să ne așezămSe așează ce doi, își i-au ceva de
băut însă nu prea erau atenți la ce se întâmpla în jurul lor ci doar
se holbau unu la celălalt ba mai mult își trimiteau și mesaje.*După ceva timp*
JungKook dar și Taehyung, erau amețiți, stăteau retrași de ceilalți pe o canapea din spatele clubului dar nu oricum. JungKook stătea cu capul pe umărul lui Taehyung și îl ținea
de picioare, în timp ce acesta îl îmbrățișa. Chiocoteau și glumeau.-Ai înnebunit? "Spune râzând atunci când JungKook dă să îl sărute apoi îl împinge ușor" Kook.. Ne pot vedea prietenii tăi "Șoptește, JungKook dă din umerii apoi își presează buzele de ale bărbatului ce a tresărit ușor"
-Iubire, hai acasă
-A.. Acasă?
-Mhm, acasă la noi-Acasă la noi.. "Repetă acesta"
CITEȘTI
Idilă între idolii
RomanceBts una din cele mai faimoase trupe din lume însă trupa i-a o pauză timp de doi ani, în acel timp idolii trebuie să se concentreze pe cariera solo dar și să servească în armată (18 luni) însă în acestă pauză ies secrete și sentimente la iveală ce a...