°Ziua concertului°
–Bun, știu că suntem cu toți mahmuri, proști dispuși, epuizați, și triști însă nu uitați că facem asta pentru army. Hai să le oferim o amintire de neuitat, bine?–Da! "răspund cei 6 în cor"
(Namjoon a fost cel care a vorbit)–Băieții, pregăți-vă pentru ultima repetiție "le spune cineva din staf, băieții aprobă apoi au pornit spre scenă unde au făcut ultimele repetiț" –AISH! "strigă unu bărbat din staf" Iar Jimin?
–Ce sa întâmplat? "Întreabă Namjoon"
–A greșit iar primul pas de la refren.
–Ba nu la greșit "intervine Hoseok" Doar că îl face cu mai puțină energie asta pentru a-și păstra energia pentru adevăratul concert așa cum facem cu toți la fiecare concert. Ar trebui să știți!–Oh... "Se freacă la ceafă" Îmi pare rău! "Pleacă frustrat iar jimin se apropie ușor de colegul său" –Mulțumesc Hobi!
–Nu ai pentru ce, Jimin "zâmbește"
–Haide să continuam"zâmbește și el"...
–PREGĂTIȚI?
–DA!
–ATUNCI SĂ O FACEM!Fug toți spre scenă însă doar doi se opresc și se priveau cu ochii mici –Taehyung! "Se apropie de el apoi îl trage în brațele sale" Succes
Taehyung îi răspunde la îmbrățișare –Succes și ți-e Jungkookie!–Taehyung, Jungkook, să mergem!
–Bine"se retrag din îmbrățișare apoi fug la ceilalți. Concertul a început, și băieții au dat tot ce aveau mai bun pe scenă, fani s-au bucurat de concert și de băieții timp de două ore apoi reflectoarele sau stins și stadionul a rămas cu doar 7 silute ce îl priveau cu priviri a bătute"
–Știți, mereu mi-am dorit o pauză dar acum că se întâmplă mi se pare atât de-
–Ireal?
–Mhm... Am fost cu voi atâta timp și acum o vom lua pe căi separate pentru un timp...se simte atât de dureros...–LA DRACU! "înjură Jungkook apoi pleacă de pe scenă și intră într-o cameră goală" Nu vreau să se termine..
–Dar nu se va termina- "apare Taehyung."
–Taehyung.. "Fuge la el în brațe"Nu vreau să stau departe de voi.. De tine..Se îmbrățișează strâns în timp ce ambii vărsau lacrimi amare
–Eu voi fi lângă tine, Jungkookie
–C.. Cum?
–Jungkook, hai să ne mutăm împreună!
–Dar.. Nu ni se va da voie Taehyung.
–Jungkook, au spus că putem face ce vrem.. Și eu vreau să îți fiu aproape!–Și eu vreau asta "se retrage ușor apoi îi i-a fața în palme și își presă ușor buzele de ale sale" Vreau să fiu aproape de tine
–Și așa va fi, vei vedea Jungkookie
...
–Băieții sunteți siguri?
–Da, de ce nu? Doar putem face ce vrem
–Ok,vă puteți muta împreună însă aveți grijă ca fanii să nu afle despre asta.Cei doi aprobă apoi părăsesc compania.
–Te muți tu la mine sau eu la tine?–La tine. La mine este un cartier cam aglomerat "răspunde Taehyung simplu"
–Ai dreptate. "Îi ia mâna întra sa"
–Ce este Jungkook? Este totul în regulă?
–Mhm.. Doar mulțumesc hyung!Taehyung zâmbește apoi îl mângâie pe cap –Dacă îmi ești recunoscător, gătește-mi ceva gustos "Jungkook oftează" –Aish, sper că nu mă vei pune să îți gătesc în fiecare zi.. Nu hyung?
–Oh, ba da "zâmbește" Nu tu ai spus că ești un bucătar bun?
-Și ce? Nu este așa?
–Ba da. De asta vreau să îmi gătești.
–Ok, dar mi-e ce îmi iese?
–Ce dorești "dă din umeri" Deci?–Deci ce?
-Ce vrei?
–"se uită pe cer" Îți zic mai târziu, este încă lumină afară "Taehyung se înroși iar Jungkook a râs de reacția acestuia"—
–Voi chiar nu vă săturați unu de celălalt? "Îl întreabă Jin pe Jungkook"
–Nu, hyung. "Spune simplu"
–Jungkook, înțeleg că vă înțelegeți bine și că vă place să vă jucați împreună dar nu vrei și tu să ieși, să cunoști oamenii noi? Să te întâlnești cu fete sau să te -–Nup,eu cu Taehyung vreau să fiu!
–Hă? "Întreabă șocat" Ce ai spus?
–Mă refer.. Că cu el vreau să stau în perioada asta.. Știi tu, mă distrez cu el!–Cum zici tu "spune încă confuz" Am crezut că vrei să fi cu el împreună. Wow asta ar fi ciudat, foarte ciudat
–De ce, mă rog?
–Pentru că sunteți doi amețiți iar Taehyung este deja îndrăgostit! "Vorbi Jimin ce tocmai intrase în cameră"
CITEȘTI
Idilă între idolii
RomantizmBts una din cele mai faimoase trupe din lume însă trupa i-a o pauză timp de doi ani, în acel timp idolii trebuie să se concentreze pe cariera solo dar și să servească în armată (18 luni) însă în acestă pauză ies secrete și sentimente la iveală ce a...