Bu nota neydi böyle? Kim ne için göndermişti sabahtan beri meraktan ölüyordüm.
Notu bulduktan sonra swiftimin içine saklamıştım.Ve hiç birşey olmamıs gibi aşyaği inmiştim.masa çok güzel görünüyordu ve ben çok açtım.
"Günaydın denizz"diyerek enerjik bir şekilde yanıma umut geldi.
"Sabah sabah bu ne enerji umut ya"diyerek yukarıdan aşağıyı gelmişti rüzgar.
"Ne abi sende erken uyan elini yüzünü yıka sende enerjik ol ruzsuz gibi geziyorsun ortalıkta."
"Off aman neyse ne hadi kahvaltıya gelin". dedi eda
Bencede eda çok açim.
Kahvaltı yaparken gelen notu düşünüyordum.gitmelimiyidim acaba ama yok şimdi gitmesemde meraktan ölürüm.kafam çok karışıktı.Herkes konuşurken rüzgar ve ben susuyorum.Bir anda rüzgar önüme telofon koydu.
"Bune?"
"Telofon işte."Odun kafalımi ney bu rüzgar.
"Onu bende görüyorum neden verdin?"
"Bize ulaş diye biliyorum ki telofonun yok yanlış anlamadıgıma göre?".
"Evet yok ihtiyaç duymuyorum çünkü ve istemiyorum bu telofonu."
"Zorundasın çünkü bize ulaşman lazım bireye giderken içinde tek benim numaram var zaten."
"Off tamam ama neden tek senin numaran var?"
"Bir tek bana ulaşabilirsin çünkü".
"Koçum ne bu sahiplenmeler beni daha yeni tanıştık."
Şuan utançtan yanaklarım kıpkırmızı olduğuna eminim koçum ne kızım ya keko gibi of deniz off."Yanakların çok güzel oldu utanınca "
"Ne gerçekten mi?"diyince yanaklarım dahada kırmızılaştı.
"Evet çok tatlı oldun ve gidikçe artıyor." Diyip yanağımı okşuyacaken hafif tebessüm edip geri çekildim.
"Oha siz napıyonuz orda."dedi umut.
Ne yani yeni tanıştığım birinin bana elemesinemi izin vericiktim?
"Iıı şey ben bir lavobaya gıdım en iyisi"diyip kalktım.
Lavaboya gidip swiftimin içineden notu çıkırdım. Bide bu bela olumuştu başima.
Adresi biliyorumuyum diye bakıp geri swiftimin içine koydum.ve evet biliyordum ve buraya çok yakındı 10 dakikalık yoldu. Saate baktım ve saat 11:50 geçiyordu.
Lavaboyanun dolaplarını açtım ve bı makyaj malzemesi aradım ve dolabın içinde busürü makyaj malzemesi vardı edanın veya gecenin olması lazımdı.hemen hızlıca bir rimel sürdüm ve yanaklarıma pembelik verdim sonra dudağimin üstüne sade ruj sürüp üstüne gloss sürdüm.evet bı zamanlar süslenmeyi çok seviyorsum hatta küçüken annemin makyaj malzemeleri karıştırıpıp makyaj yapardım.bi kere annem beni yakalamış ve bana makyaj yapmayı öğretmişti.gözlerim doldu onu çok özlemiştim bir gün mezatina gidecrktim.Fazla vakip kaybetmeden giyicek birşey aradım ve dolapta bir sürü renkli elbise vardı.beyaz olanı hemen üstüme geçirip aşyagi indim.
Aşyagi indiğimde ise tüm gözler benim üzerimdeydi.
"Iıı şeyy ben dışarı çıkıcaktimda sizin kıyafetini giydim sorun olurmu?"diye sordum kızlara çünkü kızabilierdi.
"Yo hayır onların hepsi senin zaten."dedi eda
Ne ne zaman ayarlamışlardı onca bu kıyafetleri ve makyaj malzemelerini?
"Şey ben teşekkür ederim o zaman ama hiç gerek yoktu."
"Neden aynı kıyafetle gezip dolaşıcakmıydın".dedi gece
Çok mantıklı konuşuydu bu gece
"Ben çikim o zaman".
"Nere gidiceksin ki ya sana tekrar zarar verirse?"diye sordu rüzgar.
"Bişey olmaz ya hem ben sana telefondan haber ederim kötü bişay olursa."
"Tamam unutma ama ".
"Hadi kaçtim benn".diyip çıktım inşallah başıma kötü bişey gelmez.
Evett nasıldii bölümm
Neyseeemm hadii sizee sabahları dört nnnn ile mesaj almanız dileğiyle iyi gecelerrr
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vedalar Acıtır
ChickLitbir genç kızı kuzeni vurduktan onu kurtarıp hastaneye göteren bir çocukla aranda ne olabilir ki? "vedalar acıtır rüzgar..." bu genç kızla ve genć kızı kurtaran çocuğun hikayesine hazırmısıniz?