Chan ile yazistigimiz gunden sonra ki gun okula gelmistim. Aslinda cok heyecanliydim. Ne kadar mesajlasirken belli etmesemde cok heyecanliydim. Chan'nin evine gidecektim ve bana ders calistiracakti. Okulun mukemmel cocugu bana ders calistiracakti. Kafamda olayi buyuttukce buyutuyordum. Aptal Jisung'a bunu anlattigimda 'bu bir seks teklifi' tarzinda aptalcana fikirlerini belirtmisti. Ilk olarak seks benim gozumde biraz korkunc bir olaydi. Yani herkes yapmak ister tabi bende elbet bir gun yapacaktim ama bilmiyorum seks yapmak bence cok buyuk nir sorumluluk. Yetistigim aile bunun hep ayip ve gunah bir sey oldugunu vurgulayarak buyutmustu beni. Kisacasi korkuyordum. Zaten Chan ile seks yapacagimizda yoktu. Aptal Jisung. Kafasini duvardan duvara vurmak lazim bu mankafanin.
Ben dusuncelere dalmisken ogle arasi zili calmisti. Kantine inmistik. Gece heyecandan uyuyamamis simdide uykusuzlukdan öluyordum. Chanlarin oldugu masaya oturmustuk. Beni Jisun tabiki zorla ittire kaktira Chan'nin yanina oturtmustu. Chan ile kisa bir selamlasma yaptikdan sonra onume donmustum. Asiri gerilmistim. Tam yanimda oturuyor ve ben ne diyecegimi bilemiyordum. Sikeyim su anda boyleysem evde nasil davranacaktim kim bilir.
"Cocuklar size bir haberimiz var. " diye komusmaya baslamisti Hyunjin.
"Biz Minho ile cikiyoruz. " yuzlerindeki mutluluk bir omur gormeye bedeldi. Hyunjin bir suredir cok durgundu ne oldugunu sordugumuzda hep gecistirirdi. Ama su an cok mutlu gorunuyordu. Hyunjin'nin mutlulugu benim mutlulugumdu. Arkadaslarim mutluysa bende mutluydum.
Herkes onlari tebrik etmisti. Ben ise sadece sicak bir gulumseme ile onlara bakiyordum. Hyunjin ile konusmama gerek yoktu o anlamisti onun adina ne kadar mutlu oldugumu. Aptal Jisung hemen dalga gecmeye baslamisti ikisiyle. Surekli ikisine 'yaptiniz mi bari? ' diyip duruyor. Ikisininde utanmasini ve kizmasini sagliyordu. Aslinda bu halleri cok komikti. Her seferinde kahkaha atiyordum.
Tekrardan Jisung'un imali bakislarina siritirken Chan'nin bana dimdik ve siritarak baktigini fark ettim. Ona donup anlamadigimi belli ettigim saskin bir ifadeyle bakmaya basladim.
O ise hala siritarak bana bakmaktan baska bir sey yapmiyordu."Bir sey mi var yuzumde. "
"Hayir sadece gulerken cok guzel oldugunu fark ettim. " demesiyle yuzumun kizardigini fatk ettim ve hemen kafami baska yone cevirdim. Kafami cevirdigimde karsimdaki Jisung'un imali bakislari bu sefer bana karsiydi. Tanrim sinaniyordum sanirim. Neyseki zil calmos hemen ayaklanmistim ki Chan kolumdan tutup komusmustu.
"Cikista sen sinifinda bekle ben almaya gelirim seni. " kafamla hizlica Chan'i onaylayip sinifa yurumeye baslamistim.
Dersler bitmisti ve son zil calmisti. Jisung'a gitmesini soylemis esyalarimi yavas yavas toplamistim. Chan hala ortalikda yoktu. Cantami siramin ustune koyup kafami cantama yaslayip gozlerimi kapamistim. Bekliyordum hala. Birinin ismimi seslenmesiyle gozlerimi acmistim. Bu Chan'di ama soluk solugaydi. Ne oldugunu anlamamistim. O da anlamis olacak ki aciklama yapmisti.
"He, sey ben bir an asagida buluscaz diye hatirladim sonra seni siniftan alacagim aklima geldi ve iste
burdayim. " Demis ve poz vermisti 'burdayim' derken. Haline gulup ayaga kalkmis ve okulun cikisina yurumeye baslamistik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my medicine || binchan
RomanceO benim ilacimdi o bir kimyasal madde degildi onun kimyasi bambaskaydi.