Kafam cok doluydu. Bir yandan Jisung'un dediklerini dusunuyor, bir yandanda kendimi sorguluyordum. Cidden neden boyleydim. Boyle olmayi ben secmemistim sonucta degil mi? Jisung her zaman anlayisla karsilardi sanirim onunda bir siniri vardi. Sanirim Jisung basta cidden boyle dusunmuyordu ama zaman gectikce benden sıkılmıs olsa gerek. Hakliydi. Her kelimesiyle hakliydi. Ne desemde bu konuda hakli cikamazdim. Cevremdeki herkesi yormakda bir numaraydim. Ailemde dahil. Ne kadar caktirmasalarda anliyorum artik. Her dusuk not aldigimda o gozlerindeki umudun nasil sondugunu cok iyi goruyordum. Beni eskiden belki duzelirim diye haftada iki kere goturdukleri psikologa artik ayda bir gidiyordum. Sanirim o da ilaclarimi yenilemem icindi. Bilmiyorum.
Bunlari dusunurken bir yandanda okulun arka bahcesindeki kucuk artik sadece gizlice sigara icmek icin kullanilan kulubeye gidiyordum. Oglen arasinin bitmek uzere oldugunu bildigim icin orada kimsenin olmadiginida biliyordum.
Kulubeye vardigimda yavasca iceri girdim. Kulubeye yaklasik zorlasan 3 kisi sigardi. Icerisinde bir sandalye ve yerdeki sigara copleri ve kulleri disinda hic bir sey yoktu. Kendimi sandalyeye oturmaya bile layik gormedigim icin sandalyenin yanina yerdeki kulleri kenara itekleyerek yere oturmustum ve yuzumu ellerimin arasina alarak dusunmeye devam etmistim. Daha sonra kapinin acilmasiyla ellerimi yuzumden indirmis ve kapidaki kisiye bakmistim.
Bu Chan'di. Niye gelmisti? Bana mi acimisti? Yoksa benle dalga falan mi gecicekti ya da yanlislarimi yuzume mi vurucakti diye dusunurken sadece sessizce yanimdaki sandalyeye uysal bir sekilde oturmustu. Bir sure ona bakmistim. Hic bir sey soylemiyordu. Yuzume bile bakmiyordu. Cebinden sigarasini cikarmisti. Boyle bir adamin sigara ictigi hic aklima gelmezdi. Demek ki boyle insanlarinda gizledigi kusurlari vardi.
Zilin calmasiyla kafami ona cevirmistim. Kilini bile kipirdatmiyordu. Dayanamayip sormustum.
"Ders birazdan baslar gitmicek misin? "
en sonunda kafasini arkasindaki yasladigi duvardan cekip, o sandalyede ben ise yerde oturdugum icin kafasini bana dogru yavasca eymisti."Sigaram daha bitmedi ve edebiyat dersini sevmem ben sayisalciyim sonucta. " derken omuz silkmisti ve banada sigara paketini uzatmisti.
"Hayir, tesekkurler." demistim ve reddetmistim. Onca kotu ozelligim varken bide sigaraya baslarsam en sonunda geberip giderdim.
"Jisung dediklerinden pisman gorunuyordu. " demisti bir anda. Anlamaz bakislarla ona bakmistim ve tekrar lafa girmisti.
"Jisung'un anlik bir sinirle soyledigine eminim ciddi oldugunu sanmiyorum cokta kafa yormamalisin. " demisti sigarayi tekrar icine cekerek. Tekrardan gozlerini bos duvara dikmisti.
"Jisung dediklerinde hakliydi Chan, Chan hyung. " demistim. Nasil hitap edicegimi bilmiyordum.
" Sadece Chan diyebilirsin ve hakli oldugunu sanmiyorum. " demisti. Nerden bilebilirdi ki hakli olup olmadigini. Sadece neredeyse bir gundur tanisiyorduk sonucta.
" Nerden biliyorsun ki? " diye mirildanmistim. Yerinden bir anda kalkmisti ve karsima egilmis ellerimden tutup beni ayaga kaldirmisti ve gozumun icine bakarak konusmustu.
" Sonucta elinde olan bir durum degil, degil mi? Bu kadar kafaya takarsan su aptal dunyada yuvarlanip gidersin. " demis beni sandalyeye oturtmustu. Sanki o ne derse yapmaya kurulmus gibiydim. Baskasi olsa inatlasir o siktigimin sandalyesine oturmazdim.
Bu sefer o yere oturmus kafasini bacaklarima yaslamisti. Bu hareketlerine anlam veremiyordum. Sabah beni kizdirdigi icin bu olaylar olmustu ama su an ona kizamiyordum ve ilaclarla alakasi oldugunuda sanmiyordum. Bu adamin bende biraktigi etki bambaskaydi.
Guzel dipleri gelmis sari uzun kivircik saclarina o an elimi daldirmak istrmistim. Sanki o guzel saclarina elimi daldirirsam tum sorunlarim gecicekmis gibi hissettim o an. Elimi yavasca yaklastirmistim kafasina ama o an rahatsiz olabilecegini dusundugum icin elim havada asili kalmisti. Sanirim bir sekilde anlamis olucak ki havada asili kalan elimi tutum saclarinin arasina koymustu. Ondan nasil aldigimi anlamadigim komutla saclarini karistirmaya bir nevi oksamaya baslamistim. Nasi oldugunu anlamadigim bir sekilde cidden kafamdaki dusunceler kaybolmustu. Hic bir ilacin yapamadigi seyi yapmisti. Ne dozu fazla kacan ilaclar gibi beynimi uyusturmus ne de hic bir boka yaraman ilaclar gibi etki gostermemisti. Tam dozuydu. Tam dozundaydi.
Boyle bir adamin bende boyle bir etki birakmasi normal miydi bilmiyorum ama bana su an iyi geldigi kesindi.
Sigarasini yere bastirarak sondurmus kafasini kaldirip yuzume bakmisti basta daha sonra bu seferde cenesini yaslamisti bacagima daha sonra kafasini hafif egerek o masum surati yaparak konusmustu.
" Nelerden hoslanirsin ? " ne? niye sormustu? ne yapicakti? hic birinin cevabini bilmiyordum ama su an cok guzel gorundugu kesindi.
"Cevap vericek misin? "
"Kusura bakma dalmisim. " dememle kafasini kaldirip kaslarini catmisti.
"Sana cok dusunmemen gerektigini soylememis miydim? " dedigi seyle basta hafifce kikirdamis daha sonra kikirdamam kahkahaya donusmustu. Tanrim neyim vardi benim. Su an deli gibi gulmek istiyordum. Benim gulmemle basta anlamayan bakislar atmus daha sonra oda gulumsemisti. Cidden cok guzel guluyordu.
"Gulmeyi kesip cevap vericek misin? " demisti. Ben ise sadece,
"Bilmem. " demistim omuzlarimi silkerek.
"Hic dusunmemistim sanirim spor yapmayi severim, siniriminspor yaparak cikaririm genelde. " demistim.
"Niye bu kadar kasli oldugun anlasiliyor simdi. " Demisti. Dedigi seye gulumsemistim.
" Sende baya kaslisin bana laf ediyorsunda yani. "
"Biliyorum. " demisti ovunerek.
"Sinirlenince beni ara bir ara beraber spora gidelim sen spor yaparken bende gaza gelirim iyi bir gym buddy oluruz. "
demis ve bir anda neresinden cikardigini bilmedigim bir kalemle elimi tutup icine numarasini yazmisti ve yavasca ayaga kalkti."Sadece spor icin yazmasanda olur canin sıkılınca da yazabilirsin. " demisti flortoz bir sekilde tam kapidan cikacakken konusmustu.
"Jisung'la konusmayi dene eminim araniz duzelicektir. Sen denemesen bile onun deniyecegine eminim. " demisti.
" Tesekkur ederim. " demistim.
" Ne demek, dedigim gibi bana yazarsin bir ara. Yani umarim. " demis ve kapidab cikmisti. Tabikide yazicaktim. Umarim baska kizlarda bu taktikleri kullanmiyordur. Tanrim bu adamdan bu kadar etkilenmemem lazim.
-------
Normalden uzun yazdim baya
Daha yazardimda hastayim halim cok yok yani😔
Yazim yanlislari elbet vardir kusura bakmayin tekrardan.
oy vermeyi ve yorum yapmayi unutmayinn
Kendinize iyi bakinn👋👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my medicine || binchan
Storie d'amoreO benim ilacimdi o bir kimyasal madde degildi onun kimyasi bambaskaydi.