Yokohama silahlı koruma şirketini buradan aldım. Smut seviyorsanız okuyun☺
''Chuya!'' diye haykırdı Dazai
Chuuya yolsuzluğu kullanırken Dazai'yi çağırmamıştı. Ryuunosuke haber verdiğinde Dazai koşarak yetişmeye çalıştı ancak çok geçti...
Yolsuzluk sonunda Chuuya'yı tüketmişti. Dazai, Chuuya'yı kollarının arasına alıp yere yatırdı.
Chuuya son nefesinde kanlar içinde sevgilisinin gözlerine baktı ve gülümsedi. ''Seni seviyorum, Osamu.'' Chuuya son nefesinde bunları söyledi ve hemen ardından ağzındaki kan şelalesi akarken can verdi.
♦ ♦ ♦
Dazai o sözlerle yataktan sıçradı. Bu bir rüya mıydı? Galiba evet.
Peki o kızıl saçlı adam kimdi? Adını nereden biliyordu? Bu soruları düşünürken üstünü çoktan değiştirmişti. telefonunu çantasına koydu, işe gitmesi gerekliydi ama canı hiç istemiyordu-klasik Dazai- bu yüzden bir kafeye girdi. Kasiyeri gördüğü anda şoke oldu...
Rüyasındaki kızıl... Kanlı canlı karşısında duruyordu. Alevi andıran kızıl saçları, okyanusa benzeyen mavi/gri gözleri, seksi vücudu... Dazai son düşündüğünden sonra kızardığını hissetti ve ışık hızı ile kafeden çıktı. Omuzunda bir el hissedene kadar yürüdü ve arkasını döndü, kızılı tekrar gördüğünde dona kaldı.
Kızıl konuşmaya başladı "Sen-" Dazai sözünü kesti. "Sizi tanıyor muyum?" Kızıl cevap verdi-Hay senin kızılını da seni de-"Sizi rüyamda gördüm-Allah Allah-Dazai anın şaşkınlığından kekeledi. "B-bende...". Kızıl konuştu."Aynı rüyayı görmüş olabilir miyiz?"
Dazai başı ile onayladı.
♥ ♥ ♥
Dazai elinde kahvesi ile şirkete doğru yürürken tekrar etti. "Aynı rüya..." kafası almıyordu, nasıl olur da iki insan aynı rüyayı görebilirdi ki?
"Seni seviyorum, Osamu..." bu sözler yankılanıyordu zihninde, sonra kızıl geldi aklına, gülümsedi hafifçe, gerçi adını sormayı unutmuştu... Bunları düşünürken şirkete gelmişti bile geldiği anda Fyodor'un sesi yankılandı Yokohama silahlı horuma şirketinin koridorlarında.
"DAZAİİİ! Gene geç kaldın piç kurusu."
"Sanki sen hiç geç kalmıyosun!"
"Kalmıyor." diye seslendi Kunikida içeriden.
Yosano'nun sesi duyulduğu anda Dazi kliniğe/revire koştu. Yosano, onu ir daha geç kalmaması için uyardı, ancak Dazai'nin götüne taktığı söylenemezdi.
"Her zaman geç kalıyorum ve kalmaya devam edecem." piç smile yaptı.
"Piç herif. Neyse gene nereye gittin?" Yosano sinirlenmişti ama 'belli etmeden' sordu.