Yetim Bir umut

754 25 6
                                    

Gösterişli umutları olan değil...itirazlar olan bir kızdı dilsiz ve Babasına göre Meryem işe yaramaz bir kızdı.Babasını seviyordu çünkü annesinden kalan tek hatıra idi.Dilsiz olmasına rağmen son derece dik başlıydı.Insanlar bir ton laf tüketerek hiç birşey anlatamazken o sadece bakışlarıyla anlatabiliyordu.Babası son derece zengin olmasına rağmen gönlü fakir di.Meryem ise gönlü çok zengindi.Onun sadece umutları yetimdi.

Birgün ani bir ses geldi.Meryem bu sesten irkildi.Aslında ses hiçte yabancı değildi.Üvey annesi Mari babasına bağırıyordu.Sesin geldiği yere yöneldi meryem.Ve hiçte hoslanmayacağı sözleri sıralıyordu Mari "Bu dilsiz kızın başımıza bela olacak farkında mısın? Mari adeta sinir küpüne dönüşmüştü.Meryemin babası hiddetlenerek"Bağırma Meryem dilsiz ama sağır değil.Duyacak şimdi hem dilsiz bir kız nasıl başımızı dert de sokabilir mantıklı konuş!"babası Tomris haklıydı sağır değildi .Bütün konuşmaları kapıda yetim bir kız dinliyordu.Meryemin üstüne ağırlık çökmüştü. Mavi gözleri göz yaşıyla dolmuştu,göz yaşlarını o narin suratına akıtmak istemiyordu.Resmen göz yaşlarına direniyordu...Oda daki konuşmalar hala sürüyordu.Mari daha da sinirlenmişti."O dilsiz kızın dilsiz olabilir ama sürtük annesi gibi akılı"bu konuşmaları duyan Meryem gözyaşlarına artık direnemedi.Hemen odaya girdi ve Mari ye saldırdı.Tomris kızını görür görmez odadan uzaklaştırmak için kolundan tutu.Meryemin öfkesi geçmemişti.Göz yaşları bir taraftan diğer bir taraftan da bağırışları yürek burkmuştu.Konuşmak için çabalıyordu.Ama dilsiz olması onu engeliyordu.Tomris meryemin kolunu tutarak ikna edici bakışlarla kızına"Meryem sakin ol sadece konuşuyoruz"dedi.Meryemin babasına bakışları yürek burkucuydu.Anlamıştı konuşmayacağını...Beden diliyle"Benim Annem sürtük değil."dedi.Göz yaşları göl olmuştu adeta.Kolunu babasından çekerek. Odadan hiddetle çıktı.Mari korkmuş bir ses tonuyla.. "Gördün mü sen olmasaydın beni öldür e bilirdi?.Tomris bıkmış bir ses tonuyla "kes sesini"diyerek odadan hiddetle çıktı.
1

Arkadaşlar okuyup yorum yaparsanız sevinirim çünkü ancak öyle devam edebilirim bu işe:)

Yetim bir umutHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin