Capitolul 5:Excursia din trecut:Partea 1

705 33 2
                                    

-Am o surpriza pentru voi,copii!
Asta se intampla in urmatoarea zi,la coliba.Stan ne-a chemat jos,dupa ce ne-a zis ca are o surpriza pentru noi.
-Ati coborat in sfarsit!
-Deciii...care e surpriza?intreb eu.
-Veti vedea.Acum haideti in masina.Va duc la surpriza.
-Bine.spune Mabel.
Dupa 5 minute de mers cu masina,am ajuns la destinatie.Eu si cu Mabel eram legati la ochi,deci nu vedeam nimic.Stan ne-a ajutat sa coboram si ne-a dat si esarfele jos.Cand am vazut unde eram,m-a lovit putin melancolia.Eram la un carnaval,unde mergeam mereu cu Mabel,inainte ca varul nostru sa moara.Nu imi prea place sa vorbesc despre el.Dar,pe de alta parte,m-am si bucurat,pentru ca la carnaval ma distram mult.Nu l-am mai ascultat pe Stan si am luat-o la goana,in multimea de oameni.Mabel s-a dus la un concurs de castigat porci,iar eu m-am dus la ghereta cu hot-dogi.M-am intalnit cu Wendy.Era cu un baiat imbracat in haine negre.Am salutat-o pe Wendy.
-Buna,Dipper!El este iubitul meu,Roby.
-Salut.mi-a spus plictisit.
-Buna,i-am raspuns eu,socat.Banuiam eu ca Wendy are un iubit,dar nu un tip ca el.Mirosea ca un porc de la concursul de castigat porci.Mi-am luat hot-dog-ul si am plecat.M-am uitat pe la tarabe si din greseala m-am izbit de un tip chel.
-Scuze!Nu te-am vazut!Lasa-ma sa te ajut!
-Nu,nu multumesc!Poate imi dai sculele pe jos!
Dupa ce si-a strans uneltele,a plecat in fuga.Pe jos,isi uitase ruleta.
-Heeeeei!Ti-ai uitat asta!strig.
-Nu m-a auzit.Am deschis-o.Nu era o ruleta obisnuita.In loc sa masoare distanta,masura timpul.Am selectat pe 1 minut in urma.I-am dat drumul si o lumina alba ma orbeste.Am ajuns la momentul in care il strigam pe tip sa-si ia ruleta.Abia acum mi-am dat seama.Ruleta asta nu masura timpul:era o masina a timpului.Merg sa o caut pe Mabel si o gasesc in brate cu un porc.Cred ca-l castigase la concursul ala cu porci.
-Mabel,nu o sa-ti vina sa crezi ce am gasit!
-Ce?Un leac anti plictiseala?
-Heeei!Am gasit asta!
-Pe bune,Dipper?E o ruleta!O ruleta!!
-Nu-i doar o ruleta!E o masina a timpului!
-Dipper,asta-i o nebunie!
-Nu mint!Uite.Setez masina cu 3 minute in urma.Acum,eu si Mabel eram la tarcul cu porci,in momentul in care Mabel primea porcul.
-OMG!Masina asta chiar e reala.
-Stiu!Imagineaza-ti!Putem calatori oriunde cu ruleta asta!Putem vedea momentul in care mama si tata s-au nascut!Sau sa vedem cine a ascuns jurnalul in pom si de ce?
-Stati!striga cineva din spatele nostru.
Era omul de care m-am izbit.Avea capul lui chel rosu ca racul.A venit spre noi si ne-a insfacat ruleta din mana.Dupa ce ne-a zis ceva nu tocmai frumos,a dat sa se intoarca.L-am prins de mana si i-am luat ruleta din mana.A vrut sa o ia,dar a tras de ea si in 5 secunde,am vazut din nou acea lumina orbitoare.
-Unde suntem?intreaba Mabel.
-Aaa...intr-o padure.ii raspund eu.
Eram intr-o padure.Dar nu una din ciudateni.Arata ca una din filmele alea preistorice cu dinozauri.Poate chiar eram intr-una.
-Uitati ce ati facut,copii facuti din caramizi!Suntem in vremea dinozaurilor!
-Super!zic eu sarcastic.
-Nu-i deloc super,copile!
-Eram sarcastic.Dar tu cine esti?
-Eu sunt Omul Cameleon.Am fost trimis din viitor pentru a cerceta ciudateniile care se intampla in Ciudteni.Dat nu credeam ca voi da de niste tineri care imi fura lucrurile si care ma vor duce cu 65 de milioane de ani in urma!
-Baieti,vorbiti mai incet!Cred ca vine ceva.ne avertizeaza Mabel.
Avea dreptate.Era ceva fooooooaaaarte mare,infricosator si,cu siguranta,infometat.

Ciudateni-Versiunea adolescentinaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum