-Gideon,ce cauti aici?
-Pai,mi-am amintit de tine de la spectacol si am vrut sa te vad...Mabel.
-Dar cum de ai aflat unde stau?
-Chiar crezi ca nu stiu ca esti nepoata dusmanului meu?
-Stan e dusmanul tau?De ce?
-E dusmanul meu din cauza...
Dar n-a apucat sa-si termine enuntul,caci Stan a venit si i-a dat cu matura in cap.Dupa ce a lasat-o jos,m-a tras spre el.
-Gideon,ticalosule!Sa nu te mai apropi in viata ta de nepoata mea!Ai inteles sau iti mai repet!
-Orice ai zice,tot o sa vin pentru ca...O IUBESC!
-Gideon...,ii spun eu.De abia te cunosc,iar eu nu te plac.Imi pare rau.
-Ba sa-ti para bine!spune repede Stan.Sa nu te mai vad mutra dolofana in fata colibei mele!
Dupa asta,Stan ii inchide usa in nas.Ne asezam pe canapea si discutam.
-Stii,cand Gideon a venit,a zis ca tu esti dusmanul lui,dar nu a apucat sa imi explice ca tu si matura aia nenorocita ati intervenit!Te intreb ce l-am intrebat si pe el:De ce sunteti dusmani?
-Offf...Uite,chestia e ca tatal lui Gideon a vrut sa contopim afacerile si sa facem una.La inceput am fost de acord,dar dupa un timp,intervenea si Gideon asta,si lucrurile s-au complicat.A inceput sa faca pe seful,iar tatal lui i se supunea.Nu intelegeam de ce.Le-am zis ca vreau sa renunt,dar Gideon a inceput sa-mi tina predica ca putem castiga mai mult impreuna si alte lucruri.Dar banuiam ca vrea ceva de la mine.Nu l-am ascultat,pur si simplu am plecat.De atunci,tot vine si incearca sa ma jefuiasca sau sa-mi saboteze lucrurile.De asta nici nu am vrut sa mergeti la cortul lui.Dar nu m-ati ascultat.
-Imi pare rau Stan,ii spun eu.O sa incercam sa te ajutam cum putem in tot haosul asta.
-Da,ma aproba Dipper.
Apoi il iau in brate pe Stan si ne uitam la o comedie la TV.
*
Perspectiva lui Gideon :((
Dupa ce bosorogul ala nenorocit,Stan,m-a alungat,am mers intr-un suflet acasa si m-am inchis in camera.Am cotrobait in birou,pana cand am gasit niste schite.M-am uitat peste ele si am gasit una...perfecta.
-Tu ai inceput acest razboi,batrane!Hai sa-l terminam!!!
Mi-am luat uneltele si materialele si am inceput sa construiesc.
CITEȘTI
Ciudateni-Versiunea adolescentina
FanfictionSunt sigura ca toti ati vazut la TV seria de desene animate"Ciudateni". Asa ca eu m-am gandit sa fac versiunea adolescentina a seriei acesteia.Personajele sunt aceleasi,dar si un mister ramane la fel:Cine a scris cele 3 Jurnale?Ii veti vedea pe Dipp...