Fic bxb değil bu yüzden gelenleri hemennn diğer ficlere alalım.
Farklı bir şey denedik, bu seferlik Yuta bir kadın. Daha doğrusu Milf✨
Aklımıza gelen her şeyi yazıyoruz, bu alternatifte eksik olmasın dedik.Yuta'nın ficte ki görünümü✨
Çok sıcak bir yaz günü.
29 yaşındaki Nakamoto Yuta'nın dışarıda büyük bir havlu üzerinde uzanmaktan çok daha önemli işleri vardı ama bunaltıcı sıcaklık, minyon bedenin eriyormuş gibi hissetmesine neden oluyordu.Günün ilk kısmını yapışkan sıcaktan yakınarak ve gönülsüzce kendini gün için bir şekilde hazır hale getirerek geçirmişti. Uzun, soğuk bir duş, bir miktar cilt kremi, birkaç pompa saç spreyi ve sonra da işe yaramayan birkaç kıyafet. İşlerini yapma zahmetine bile girmezler çünkü Yuta güzel minyon vücudunu gizlemekten hoşlanmaz.
Ayrıca dışarıdaki manzara kesinlikle muhteşemdi.
Komşunun en küçük oğlu üniversiteden eve dönmüştü ve ergenlik onda harikalar yaratmıştı.Jeno, Yuta onu cılız bir çocuk olarak hatırlıyordu her zaman büyük kardeşlerinin peşinden koşan ve aşırı büyük uzuvlarına takılan bir çocuk.
Ama şimdi gerçek anlamda kahrolası bir Adonis'e dönüşmüştü. Onun yokluğunda geçen yıl, Yuta'nın yeni dönen genç adamı gördüğü anda çenesinin düşmesine neden olan bir dönüşüme yol açmıştı. Artık 1.80 boylarındaydı ve sanki mermerden kesilmiş gibi görünen kasları vardı, Yuta'nın onun büyük ellerinin kendi minyon beline ne kadar kolay dolanacağı konusunda güçlü fikirleri vardı.
Jeno'nun kim olduğunu hatırlayıp hatırlamadığını merak etti, hiç fazla konuşmamışlardı.
Yuta güzel burnunun kenarında duran büyük siyah gözlüğü düzeltti. Çim biçme makinesinin gürültülü mırıltısı, güneşte uzanma olayını daha az rahatlatıcı hale getirmişti ama terli, pazuları sergilenen Jeno'nun makineyi iten kişi olduğunu görmek buna değerdi.
Yuta, Jeno'nun her iki haftada bir, ailesinin evinin ön çimlerini biçmeye çıktığını hemen öğrenmişti. Yuta, bronzlaşırken daima havlusunu yanında bulundururdu. Yağlar ve alkollü içecek hazırdı, böylece yayılıp yandaki ateşli gösterisi izleyebilirdi.
Jeno'nun açıkça takıntılı davranışını fark edip etmediği bilmiyordu bu yüzden Yuta bunu yapmaya devam etti.
Bunu uzun süredir seks yapmamış olmasına bağlıyordu. Açıkçası Yuta'nın tarafsız görüşüne göre bu insanlığa karşı bir suçtu. Islak, güzel ağzından kalın, damarlı bir penisten daha çok sevdiği pek az şey vardı ve evet, Yuta büyük bir sik için kelimenin tam anlamıyla bir sürtüktü. Devasa bir sikin sıkı pembe amına doğru ilerlemesini ve tüm seksin sonunda içini doldurmasını seviyordu. Lanet olsun, sikilme düşüncesi bile ağzının suyunu akıtıyordu.
Sıcak yaz gününün ortasında Yuta'nın, içini yeniden düzenleyen büyük, kalın bir penisten ve onu doğru yerde tutmak için kalçalarını kavrayan büyük ellerden başka isteyebileceği hiçbir şey yoktu.
Özenle hazırladığı buzlu pembe limonata bardağını almak için uzandı. Soğuk sıvı, kurumuş boğazından aşağı fışkıran cennet gibiydi ve küçük bir zevk iniltisi çıkardı. Gerçekten çok lezzetliydi.
"Benimle dalga mı geçiyorsun yoksa gerçekten tadı o kadar güzel mi?" derinden bir ses alaycı bir şekilde söyledi.
Jeno
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Komşu ✨ Yuta,Jeno
Short StorySıcak yaz gününün ortasında Yuta'nın büyük, kalın bir penisten ve onu doğru yerde tutmak için kalçalarını kavrayan güçlü ellerden başka isteyebileceği hiçbir şey yoktu. 🔞🔞🔞🔞