Final🔞

380 24 8
                                    

Jeno'nun sıcak aletinin amcığına doğru itilmesinin ıslak, şapırdayan sesleri, Yuta'nın gözlerinin geriye dönmesine neden oldu. Pornoya benziyor ama çok daha iyi çünkü Yuta sikilen kişi. Tırnaklarını Jeno'nun sırtına gömdü, onun etkileyici sikinin her hamlesiyle ağzından sevimli inlemeler çıkıyordu.
Neden bu kadar iyi hissettiriyor? Neden amcığının inanılmaz derecede dolu olması onu bu kadar tahrik ediyor?

Sonra Yuta bacaklarını biraz daha yukarı kaldırdı ve hızlı bir vuruşla yüksek sesle inledi. Yuta sevimli sesiyle inlemeye devam ediyor, Jeno'yu baştan çıkarıyordu.
Yuta, zevk tüm vücuduna akarken deri koltuktan sırtını kamburlaştırdı.

Jeno hırıltılı bir şekilde inledi terli saç telleri gözlerinin üzerine düşüyordu.
Yuta çok yakışıklı olduğunu düşündü.

Jeno'nun gözleri Yuta'nın  güzel yüzüyle sallanan sevimli göğüsleri arasında gidip geliyordu.

"Çok... çok sıkı." Jeno yuta'nın  küçük sıcaklığının içinde bir makine gibi hareket ediyordu. Eğildi ve sıcak, ıslak ağzını onun güzel  göğüslerinden birine bastırdı.
Yuta buna karşı çaresizce inledi, aklını kaybediyormuş gibi hissediyor ve bunun her saniyesini seviyordu.
Sevişmelerinin sıcak, ıslak sesleri onu çıldırtıyor ve Jeno'ya daha sıkı tutunuyordu.

Dakikalar geçtikçe, kasıklarında tanıdık bir sıcaklık belirdi ve gözlerini kapattı.
Boşalıyor, uzuvları titriyor ve Jeno'nun aletini sıkıyor.
Yine de Jeno, zevk artışları ortadan kaybolduğunda bile Yuta acı çektiğini ve istismara uğradığını hissettiğinde bile onu becermeyi bırakmıyor.

Jeno, yumuşak cesaret verici fısıltılar fısıldayıp ağzının kenarına öpücükler kondururken Yuta sızlandı ve Jeno'ya tutunarak inledi.

Çok geçmeden  Jeno'da boşaldı. Yuta'nın içini sıcak, kremsi sperm doldurdu.  Bu şekilde doymak iyi hissettiriyor ve Yuta inliyor.
Jeno aletini çekmeden onun üzerine yığıldı ve Yuta'nın şişmiş dudaklarından minik bir inilti çıktı.

Yine de şikayetçi değildi, Jeno'nun kaslı göğsünün kendisinin çok daha narin göğsüyle karşı karşıya olduğunu hissetmek hoş bir duyguydu. Küçük bir parçası bir süre daha böyle kalmak istiyordu.

"Bu iyi miydi Noona?" Jeno usulca mırıldandı.  Ağırlığını Yuta'nın kafasının her iki yanına dayadığı dirseklerine vererek oturuyor ve diğerinin yüzünü dikkatle inceliyordu. "Vay canına, seni gerçekten de becerdim. " Sesi o kadar memnunmuş gibi konuşuyor ki Yuta yavaşça gülmeden edemiyor.

"Evet, gayet iyi iş çıkardın, seni velet." Yuta Jeno'nun  kahkahasının hoşuna gittiğini fark etti, erimiş çikolata gibi zengin ve derin ya da buna benzer duygusal bir şeydi.

Oglanin beklenti dolu dudaklarına kalıcı bir öpücük kondurdu. Çocuk kendini beğenmiş bir velet gibi sırıtıyor ve kaşlarını şaşkınlıkla kaldırıyor. "Gerçekten iyiydim değil mi? Bir ara seni becermem için yalvardın bile"

Yuta karşılık olarak kızardı ve Jeno'nun yüksek sesli kahkahasından dolayı yüzünü onun terli omzuna gizledi, onun harika kokusunun tadını çıkardı çünkü bunun ne kadar süreceğini kim bilebilir. Birkaç uzun dakika boyunca sessizce, birbirine dolanmış ve hâlâ bağlı bir halde uzandılar.

İkisi de bu huzurlu anı bozmak için konuşmaya istekli değildi ama sonunda Jeno bunu bozdu.
"Bunu yine yapabiliriz değil mi?"

"Hmm.."
Yuta sızlandığında Jeno uzandı ve onun meme uçlarından birini ağzına aldı.
Islak seslerle emdi.

"Jeno! Çok hassasım."

Jeno başını kaldırdı ve onun güzel yüzüne baktı.
"Lütfen Noona, bunu seninle yaptıktan sonra başka biriyle yapabileceğimi sanmıyorum. O kadar güzelsin ki."
Biraz önce Yuta'yı ağlatarak beceren o değilmiş gibi yavru köpek bakışları atıyor.

Yuta kıkırdadı.
"O kadar mı beğendin?"

Jeno sızlandı.
"Tahmin bile edemezsin Noona. İzin verirsen onu yemek istiyorum."
Bir eliyle Yuta'nın küçük amcığını kavradıktan sonra söyledi.
"Sana iyi hissettirmek istiyorum."

Yuta karşılık olarak bacaklarını biraz daha açtı.
"Hazırım."
Güzel yüzünde hafif bir kızarıklık vardı.


"Güzel yüzünde hafif bir kızarıklık vardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Komşu ✨ Yuta,JenoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin