Kilitli olmayan ön kapıdan girerken, Yuta'nın pembe dudaklarından pek de uygun olmayan bir rahatlama iniltisi döküldü ve soğuk havanın etkisi altındaki bir kedi gibi gerindi.
Jeno, sanki yol boyunca Yuta'nın kalçalarına bakan o değilmiş gibi masumca gülüyordu. "Evet, dışarısı gerçekten çok sıcak, değil mi?" Yuta'nın diri göğüslerinin yukarıdan bakarken ne kadar güzel olduklarını kibarca görmezden gelerek söyledi.
Yuta mutfağa giderken somurtuyordu.
Bu kadar uzun süredir komşu olmaları biraz tuhaf ve ilk defa biri diğerinin evine gidiyor. Tam olarak beş yıl oldu. Yuta, Jeno'yla ilk tanıştığında çok genç olmasından dolayı kendini biraz sapık gibi hissediyordu, ancak on üç yaşındaydı ama şimdi on sekiz yaşında ve çok olgun görünüyor. Yuta'nın mutfağında ayakta durup onun hakkında havadan sudan konuşuyordu.
O gerçekten çok iyi bir çocuk, Yuta bunu sadece çocuğun annesinin onun hakkında çok fazla konuşmasından dolayı biliyordu.
Yuta buzdolabına yöneldi, gözlüklerini gelişigüzel başının üstüne çıkarırken omzunun üzerinden Jeno'ya karşılık verdi. "Limonataya içki katılmış, bu yüzden teknik olarak içmene izin verilip verilmediğinden emin değilim, ama eğer izin vars-ıh!"
Büyük eller beline dolandığında ağzından küçük bir şaşkınlık çığlığı koptu. İlk fark ettiği şey Jeno'nun etkileyici göğüs kaslarının bile aşağısında kaldığıydı.
Çocuk çok iyiydi, Yuta'nın minyon bedeninin aksine.
"J-jeno.."Ah, şehvetle ağırlaşan o koyu kahverengi gözler nasıl da ona bakıyor. "Jeno?" diyor yavaşça, kendi küçük elleri o devasa bileklerin üzerinde duruyor. "Ben"
"Haftalardır beni izlediğini fark ettim. O küçük, sürtük mayolarla saatlerce beni izlemiyormuş gibi davranarak nasıl yattığını. Beni arzulayacak kadar azgın mıydın, seni sürtük, ben henüz reşit oldum."
Yuta'nın gözleri hem aşağılanma hem de şokla genişledi, omurgasından aşağı acıklı bir ürperti geçti ve parlak bir pembe tonu kızardı, midesinde birikip kasıklarına doğru bir sıcaklık dalgası oluşmaya başladı. Beklediği tüm tepkiler arasında bu, çok uzun listesinin kesinlikle sonuncusuydu. Korkunç ve harikaydı çünkü hem korkmuştu hem de iğrenç bir şekilde tahrik olmuştu.
Ah kahretsin, istediği buydu, Jeno gibi bir adamın kollarında kendini bu kadar küçük ve işe yaramaz hissetmek. "Neden bahsettiğini bilmiyorum."
Jeno'nun elleri belini şiddetle sıktı, parmakları derisine girip acı verici bir şekilde ciğerlerindeki havayı sıkıyor ve yumuşak bir inilti çıkarılmasına neden oluyordu. "Yuta bana yalan söyleme." Dişlerini onun kulak memesinin hassas derisine batırmak için eğildi. "Aletimi mi istiyorsun Noona? Benim büyük ve kalın aletimin senin küçük amına girmesini ister misin Noona?" Beni bu yüzden mi izliyordun?
Yuta mutsuzca ona karşı sızlanıyor. Bunu o kadar çok istiyor ki ve bu duygu karşılıklıymış gibi görünüyordu. Çünkü sert bir şey kalçalarına baskı yapıyor.
Jeno kesinlikle canavar. Yuta bunu içine nasıl sığdıracağını merak ediyordu ama bu onu daha da fazla istemesine sebep oluyordu."O güzel küçük dudaklarını aç, sürtük." Jeno'nun emirleri üzerine Yuta hevesle kendini sağa çekip iyi bir küçük fahişe gibi ağzını açtı. Jeno'nun ağzına ittiği kalın parmakların etrafında hevesle inledi, Jeno'nun onları sevimli dudaklarına bastırıp bolca tükürükle kaplamasının tadını çıkarıyordu.
Jeno onları ağzından çekip yavaşça Yuta'nın kıymetli pembe tomurcuğunun tamamen sikilmeyi beklediği yere uzanırken Yuta için bekleme çok uzundu. Oğlanın büyük elleri yavaşça yanaklarını açarken sızlanıyor, güçlü bir parmak onun gergin küçük kaslarına baskı yapıyor.
Budur! Sonunda bu oldu! Yuta'nın uzun zamandır istediği şey. Jeno parmağını Yuta'nın kaygan amına sokup çıkarıyor, parmak boğumuna kadar her girdiğinde acımasızca kıvırıyordu. Neden bu kadar iyi hissettiriyor? Sadece bir parmak? Çok kalın ve sadece bir parmak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Komşu ✨ Yuta,Jeno
Historia CortaSıcak yaz gününün ortasında Yuta'nın büyük, kalın bir penisten ve onu doğru yerde tutmak için kalçalarını kavrayan güçlü ellerden başka isteyebileceği hiçbir şey yoktu. 🔞🔞🔞🔞