4🔞

343 25 4
                                    

İnanılmaz derecede kalın başka bir parmak ona doğru ilerlerken Yuta nefes nefese kaldı. Bu seferki gerginlik çok iyi. Jeno parmaklarını nasıl çalıştıracağını gerçekten biliyordu. İçine girip çıkıyorlar, ıslak, kaygan sesler Yuta'nın derinliklerine vardıklarını haber veriyordu.


"S-siktir." Yuta sızlandı, başı zevkle geriye doğru sarktı. Jeno öne doğru eğilerek sıcak dudaklarını Yuta'nın hassas boynuna bastırdı ve tenine sıcak öpücükler kondurdu. "İçine girmek için sabırsızlanıyorum bebeğim." Hırladı, dişleri boynunun tabanına sürtünerek Yuta'nın omurgasından aşağıya ürpertiler gönderdi.

"Seni içimde istiyorum, lütfen, bunu istiyorum!" Yuta sızlandı, Jeno'nun daha derine inmesini sağlamak için kalçalarını ileri geri sallıyordu.

"Şşşt, seni daha fazla esnetmem gerekecek. Beni bu şekilde alamazsın." Jeno Yuta'nın sürtüklüğünden keyif almış gibi konuşuyordu. Parmakları yumuşak ıslaklıgından çıkardı.
Salonda ki koltuğa yaklaştılar.

"Bacakları biraz aç." Yuta'ya emir verdi, yuta'dan içindeki ani boşluk nedeniyle hoşnutsuzluk dolu bir sızlanma duyuldu. Yine de Jeno'nun ona söylediğini görev bilinciyle yaptı.
Oğlanın bacaklarını iki yana açıp küçük amcığını incelemesi biraz utanç vericiydi.
Oldukça dolgun dış dudaklara sahip, küçücük pembe bir vajinası vardı.
En azından Jeno'nun, ona arkadan bakarken görebildiği bu kadardı.

Jeno gülümsedi, koyu kirpiklerinin arasından ona baktı "Neden bu kadar utangaç davranıyorsun? Sen sikim için beni izleyen azgın küçük bir fahişe değil miydin?" Kendini beğenmiş bir şekilde gülümsüyor, sağlam eliyle Yuta'nın dolgun kalçalarından birini kavradı.

Çok fazla bir uyarıda bulunmadan, inanılmaz derecede kalın üç parmağını Yuta'nın dar küçük vajinasına soktu. Yuta acıyla süslendi ve gözlerini Jeno'ya dikti. Ani stresten dolayı kalçaları titriyordu ama yine de Jeno'nun parmakları onun amcığına girip çıkarken bir rahatlama hissediyordu.

"Jeno~" Yuta sevimli bir şekilde inleyip parmaklarını kendi uyluklarına gömdü.
Dolgun sütlü uylukları.

"Sadece parmaklarım tarafından sikildiğinde bile çok güzel görünüyorsun." Jeno hırladı, parmaklarını Yuta'nın daha da derinlerine doğru iterek zavallı amcığına acımasızca saldırdı.

Yuta sızlandı, parmakları daha da içine alabilmek için çaresiz bir çabayla yukarı aşağı zıplıyordu.

"Ne kadar iyi küçük sevimli bir sürtük."

"Mmhh!" Yuta inlemeye devam etti.

Jeno parmaklarını çekti ve biraz önce parmaklarıyla becerdiği küçük vajinaya ilgiyle baktı. Girişi kızarmış, içine bir şey almak için kasılıyordu.
Ardından Yuta'yı nazikçe sırt üstü yatırarak onun açık bacaklarının arasına girdi. Kanepe minderlerinin serin deri yüzeyi, Yuta'nın hassas sırtına karşı harika bir his veriyordu.

Jeno'nun bacaklarının arasında konumlanmış ne kadar seksi göründüğünden hem de azgınlıktan kaynaklanan ürpertiyi bastırıyor.

Jeno bakışlarıyla minyon bedeni inceledi. Bacaklarını aralamış bir halde o kadar güzel görünüyordu ki.
Çıplak alt bedeni, tamamen hazır oğlanı içine almak için bekliyordu.
Güzel diri göğüsleri hala kumaşın altındaydı.
Uzandı ve siyah kumaşı yutup çekti.

"Ahh!"

Jeno gülümsedi. Bembeyaz ve güzel göğüsler tam da hayal ettiği gibiydi.
Uçları küçük ve pembeydi, yumuşacık görünüyorlardı. Jeno iri elleriyle ikisini de tuttu.
"Siktir Yuta.. çok güzelsin."
Avuçlarında tuttuğu yumuşak hisse karşı inledi.
Yuta'nın bacağına sürtündüğünü fark ettiğinde ellerini güzel göğüslerden çekmek zorunda kaldı.

"Biraz canın acıyacak çünkü kayganlaştırıcımız yok." Jeno usulca mırıldandı, ağzında alçakça tatmin olmuş bir gülümseme belirdi. "Kabul edecek misin?"

Yuta sızlandı, pürüzsüz deri yastıklara doğru kıvranarak hızla başını salladı "Umurumda değil, onu alacağım sadece aletini içime sokmanı istiyorum. Hem de uzun süredir."

Jeno'nun tek tepkisi yumuşak bir kıkırdama oldu ve ten rengi kargo şortunun fermuarıyla uğraşmak için uzandı. Yuta, Jeno sonunda o olağanüstü büyük aletini ortaya çıkardı.
Yuta'ya göre çok muhteşem bir şey, kalın, damarlı ve uzun. Muhtemelen gururla duruyor, ne? 15 santim mi? Hayır daha büyük görünüyor. Çok büyüktü ve Yuta inledi.

Jeno Yuta'nın bakışlarını yakaladığında sırıttı. Büyük elleriyle sert aletini okşarken altında uzanan minyon bedeni biraz daha inceledi. Ne kadar bakarsa o kadar çok sertleşiyordu sanki.

Diğer elini pembe küçük vajinaya götürdü ve avuçladı. "Siktir, ne kadar ıslaksın tatlım."

Komşu ✨ Yuta,JenoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin