5🔞

312 24 4
                                    

Jeno yüzünde hala o alaycı gülümsemesi varken titreyen elleriyle aşağı uzanıp amcığını açarak küçük deliğini ortaya çıkardı. Parmak uçlarından sadece birkaç santim ötede seğiriyor. Islak kirpiklerinin arasından oğlana bakarken inledi. "Artık içime gir lütfen!."

Çocuğun gözleri önündeki müstehcen manzarayı, ateşli komşusu Nakamoto Yuta'yı , sikilmek için inlerken izlemekle eğleniyordu. "Ne kadar utanmaz ve sevimli bir sürtük."

Jeno'nun gülümsemesi biraz genişledi sikinin ilk birkaç santimini Yuta'nın amcığının sıcaklığına doğru itti.

"Ahh!"
Çok büyük. Bu gerginlik Yuta'nın gözlerinin yaşarmasına sebep oldu ve ağlamamak için dudağını ısırdı çünkü evet acıtıyor ama o kadar da iyi hissettiriyordu.
Yuta inanılmayacak kadar gerildiğini, vajinasının sonuna kadar açılmaya zorlandığını hissediyordu. İnce kollarını Jeno'nun sağlam boynuna ve omuzlarına dolamak için uzanıp inledi.

Genç adam kıkırdadı ve Yuta'nın küçük amcığına sokmaya çalıştığı aletine alışabilmesi için hareketlerini durdurdu.

"İyi misin?" Jeno usulca mırıldandı, gözlerinde hem endişe hem de yoğun şehvetle Yuta'ya bakıyordu. "E-evet." Ne kadar iyi hissettirdiğini tutarlı bir düşünceyle ifade edemeden söyledi.

Jeno ileri giderek Yuta'yı daha da açılmaya zorladı ve öyle derine itti ki minyon kadın onun içeride bir şeyleri parçalamaya başladığını hissedebiliyordu. Elini karnının alt kısmında ortaya çıkan şişkinliğe koyduğunda ağzından bir sızlanma çıktı. "Siktir, içimde o kadar büyüksün ki."

Jeno girmeyedevam etti. Yuta'nın dar deliğinden santim santim içeri girmeye devam etti. Yuta gözlerini kapattı. Hayatında daha önce hiç bu kadar genişlememişti, sanki birkaç büyük beyzbol sopası aynı anda içine giriyormuş gibi hissediyordu. Sonunda, saatler gibi gelen bir sürenin ardından Yuta, Jeno'nun taşaklarının kıçının yanaklarına çarptığını hissetti.

Yuta inanılmayacak kadar doluydu, Jeno'nun devasa sikiyle karnı o kadar şişmişti ki ve amcığı o kadar açıktı ki, devasa penisin etrafına çok sıkı sarılmıştı. Çok acı veriyordu ve en ufak nefes bile vücudunda bir ürpertiye neden oluyordu.
Bütün bunlara rağmen inanılmaz bir his veriyordu. Hassas duvarları, içinde çok derin olan devasa penisin şeklinin etrafına gerilirken inlemesine engel olamadı.

Jeno bir santim bile kıpırdasa, boşalacakmış gibi hissediyordu.

"Aletimin etrafına o kadar sıkı sarılmışsın ki inanılmaz görünüyor." Jeno şu anda çok azgın görünüyor, sesi hayranlık ve konsantrasyondan titriyordu. Yuta Jeno'nun büyük başparmakları onun ağrılı, gergin kenarına baskı yaparken acıklı bir şekilde sızlandı.
"Çok sıkısın. O kadar küçüksün ki hepsini içine nasıl alıyorsun? sen inanılmazsın, Yuta." Alçak ve derin bir şekilde inledi.

Yuta'nın gevşek bacaklarını yukarı çekti ve aletinin her santimini çıkardı. Sonra onu Yuta'nın küçük amcığına geri soktu. O kadar iyi hissettiriyor ki, Yuta ağlıyordu.

Jeno'nun aletinin başının karnına sürtündüğünü, genç olan vahşice ona girip çıkarken şişkinliği gerçekten hissedebiliyordu. Rahatsız edici, ağır ve gülünç derecede şişmiş ve dolu hissetmesine neden oluyor ama yine de kızgın bir kedi gibi inlemeye devam etti.

Jeno

Jeno

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Komşu ✨ Yuta,JenoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin