HARRY:😱
-Eu...eu..vreau sa iti spun ceva. Mereu mi-a placut de tine, dar erai cu Niall.
-Inca sunt.(completez eu agitata)
-Da..dar trebuie sa stii ca nu doar te plac..Cand sunt cu tine, sunt emotionat, ma simt ca si cum sunt in concert..euforia ma inebuneste si nu pot sa imi gasesc cuvintele... nu intelegi? Tu ma transformi in ceva care nu am crezut niciodata ca pot fi, imi scoti la suprafata cele mai ciudate calitati si nu ma pot abtine sa nu te ating.
-Pai...
-Nu, nu spune nimic, nu am terminat. Stiu ca esti indragostita de Niall si tin la el, dar nu pot ignora faptul ca nu pot accepta sa fi cu el. Ce s-a intamplat in seara acea...stiu ca nu trebuia.. dar a fost un impuls, unu p care nu l-am putut opri.
-Sti ca nu pot fi cu tine. Sunt fericita cu Niall.
-Bine dar te rog nu nega faptul ca simti si tu ceva pentru mine.
Am de gand sa îi spun ca nu simt nimic pentru el dar exact cand incep propozitia ma blochez.
-Pai nu...
-Nu ce? (Spune incercand sa scoata un raspuns de la mine)
-Nu simt nimic (spun realizand ca mint)
-Esti sigura, nu te minti singura.
Nu l-am mai vazut nici o data atat de insistent.
-Scuze trebuie sa plec.
-Stai!
Ma prefac ca nu il aud si continui sa merg. Ma suna Niall, am 3 apeluri pierdute de la el. Ii raspund.
-Hei.(spun pe o voce relativ calma)
-Hei! De ce nu mi-ai raspuns??
-Nu mai fi atat de ingrijorat mereu...am fost sa ma plimb
-M-am ingrijorat cand ai spus ca ma suni si nu m-ai mai raspuns timp de 4 ore.
Woow nu am observat ca am lipsit atat
-E totul in regula.
-Ok, scuze...presa a fost foarte violenta in ultima vreme si m-am gandit ca s-a intamplat ceva.
-Vin acum bunicule.
-Eu...? Bunic?? Vino sa iti demonstrez ca sunt orice dar nu un bunic. Am o surpriza pt tn.
-Seerios..??? Ce?
-Iti spun doar ca implica Victoria's secret.
-Gata, mi-ai captat atentia...ajung in 5 minute. Spun cu un ras usor.
-Te astept pisicuta in calduri.
-Cine vorbeste... Continua...
CITEȘTI
One direction's secrets
FanficIubirea este pasionala, extrema, si totodata, srnsibila si dulce. Afla ce se intampla cand aceste caracteristici se amesteca, facand 3 persoane sa imparte un lucru atat de personal, si anume "iubirea" Faima, durere, confuzie si destinul sunt lucruri...