Jucariile placerii

362 17 3
                                    

Cand ajung la Niall, il vad stand in gradina cu un buchet de trandafiri albi. Imi ascund repede trandafirul rosu de la Harry in geanta si continui sa inaintez.

El ma cuprinde cu o mana de sold si cu cealalta imi da buchetul.
-Heei inceteaza... (Spun pe un ton jucaus) Ma gâdili.
-De cand e interzis ca un baiat sa isi atinga iubita huh?
-Gata gata. Zic in timp ce ma eliberez din strânsoare. Ohhh...Niall pare atat de fericit doar daca ar stii unde am fost....oare ce ar face? Un oftat exasperat imi paraseste gura.
-S-a intamplat ceva? De ce te-ai intristat?
-Nu e nimic.
-Bine, nu te mai gâdil daca nu iti place. Hai sa vezi ce ti-am luat.

Cand intram in camera lui, observ o punga mare cu dungi roz pe care se vede scrisul aurit: "Victoria's Secret".

Cand ma duc sa vad ce contine, Niall ma opreste.
-Stai nu inca. Am un intreg plan pregatit. Azi va fi cea mai speciala zi din viata ta. (Spune unflandu-se in pene)
-Bine, ce ai pregatit?
-Asteapta aici si nu trage cu ochiul.
-Bine, bine, nu mai trage de timp.
Cand se intoarce vad o bucata de matase neagra.

**Niall se apleaca si ma leaga la ochi.
-Ce faci? Il intreb nedumerita.
-Asteapta si o sa vezi. Da-mi mana.
Îi intind mana si el ma conduce in alta camera.
-Deschide gura! Îmi porunceste.
Asta fac si simt dulcele gust al ciocolatei cu cirese.
-Hmm!
-Intinde-te pe pat!
-Pot sa privesc acum??
-Bine dar pentru putin.
Cand ma dezleg la ochi observ ca sunt inconjurata de petale de tradafiri si lumânari. Niall si-a dat jos tricoul, lasand sa se vada muschii sai acoperiti de un bronz perfect . Langa mine sta punga de cadou.
-Te las sa te uiti...schimbate in orice vrei din cadoul meu.
-Bine.

Cand dispare din camera incep sa caut prin punga. Raman surprinsa. WOOW asta vrea el sa port? Gasesc vreo 5 perechi de sutiene cu dantela. Un sutien e rosu, cu o fundita intre cupe, altul e negru, incrustat cu mici diamante si cu bretele cu tinte arginti, 2 sunt albe minuscule, care mi-ar putea acoperi doar o jumatate din sani iar ultimul are un imprimeu de leopard. La fundul pungii gasesc chiloti aproape fara material, facuti numai din putina dantela rosie sau neagra. Ultimul lucru din punga este o fusta mica neagra de majoreta. Ma schimb in chiloteii rosii si sutienul rosu care este foarte stramt, lasandu-mi pieptul aproape complet neacoperit. Imi pun fustita neagra si imi las tocurile.

**Ma intind pe pat si il chem pe Niall. In cateva minute imi voi pierde virginitatea iar eu sunt sigura ca Niall Horan e baiatul cu care vreau sa o fac. Cand Niall se intoarce, nu ma pot abtine si pufnesc in ras. El e imbracat intr-un costum de politist. Imaginea ma inebuneste.
-Bine...bine gata... Nu mai rade. Spune Niall rusinat.
-Scuze dar nu ma pot abtine. Bine nu mai rad!!
-Ce fata rea avem aici. Se apleaca si ma saruta puternic. Ma ridic si il sarut pe gat, lasandu-i urme de ruj pe gatul lui.
-Pentru ca ai ras vei fi pedepsita domnisoara.
Eu chicotesc in timp ce ma ridica si apoi ma lipeste de marginea patului punandu-mi catuse. Imi da o palma peste fund iar apoi ma leaga inapoi la ochi. Dintr-o data se opreste si merge prin camera. Eu sunt captiva unui intuneric intens. Aud sunetul fermoarului pantalonilor sai iar apoi isi strecoara un prezervativ si il simt aproape de mine.
-Esti sigura frumoaso?
-Da!! Spun fara sa ma gandesc.
-Nu vreau sa te fortez.
-Te rog!! Il implor iar apoi simt cum ma penetreaza. Un geamat puternic de durere imi iese din gura iar apoi....

One direction's secretsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum