Inceputul

197 1 5
                                    


Aiko era eleva la liceul Stefan Sunca in clasa a 12 a. Pana sa ajunga la liceu aceasta era anti-sociala, fara prieteni, majoritatea timpului il petrecea in camera ei uitandu se pe netflix si citind povesti romantice pe wattpad sperand ca intr o zi sa si gaseasca alesul.

Roscata era fata populara din liceu, toata lumea voia sa fie prietena cu ea, iar baietii erau tot timpul la picioarele ei insa ea nu era interesata de niciunul. Pavaloiu, Calulea si Biencuska erau prietenele ei cele mai bune si colegele ei de clasa.

Nu am interactionat niciodata, insa mereu le invidiam pentru relatia lor de prietenie. Totul s a schimbat in clasa a 9 cand Roscata s a ciocnit de mine, mi au cazut toate manualele si caietele din mana.

"Scuza-ma" a spus ea calma si putin ingrijorata sa nu fi patit ceva. 
"e ok" raspund eu in timp ce mi ridic cartile si caietele, apoi imi pun castile in urechi si plec in cautarea clasei mele. 

Ajunsa in clasa se aseaza in ultima banca de la geam si privea in gol la curtea liceului plina de elevi care erau fericiti sa se revada cu prieteni lor. A auzit usa deschizandu se, o vede pe Roscata cum intra in clasa impreuna cu prietenele ei razand si chicotind. Roscata facandu si loc printre banci ajunse la mine.
" E ocupat acest loc?" intreaba ea uitandu se la mine cu niste ochi inocenti.

"Nu" raspund eu incet.
"Roscata, nu trebuia sa stai cu mine in banca" spuse Pavaloiu din spatele ei
"Nu am stat destul in scoala generala in aceasi banca" raspunse roscata razand insa nu si deslipise ochii de chipul meu."Presimt ca vom fi prietene bune, ai cumva instagram?" 
Am ramas putin socata de faptul ca nu ne stim de nici macar 5 minute si suntem deja prietene.

Dupa ce i am dat instagram ul meu, intrase diriginta in clasa. A inceput sa ne explice cum va decurge primul an de liceu si sa nu avem emotii pentru ca in liceu ne vom face cele mai frumoase amintiri.

Scoala se terminase. M am dus direct acasa, am mancat un bol de lapte cu cereale si m am dus in camera la mine punandu ma in pat sa citesc cand vad o notificare de la Roscata care ma intreba daca ies diseara cu fetele la o cafea la braseria Inna. Am incercat sa refuz insa Roscata a insistat sa vin.

m am indragostit de o roscata (smut)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum