11- part 2

60 1 0
                                    

Dupa scoala, cum mama era plecata cu munca vreo 3 zile, m am gandit sa  chem grupul la mine, incercand sa o conving pe roscata sa ramana alaturi de mine in toate cele 3 zile. Le dau mesaj si ca de obicei Roscata raspunde prima. Toti accepta insa, Bienkuska m a intrebat daca e ok sa l aduca si pe fratele ei, Ciprian. Am fost de acord cu toate ca nu l cunosteam, daca Biencuska e asa de treaba, asa este si fratele ei. 

Ajunsi la mine, Roscata ma saruta, ii imbratisez pe restul si ne asezam pe canapea in living.

"Ati adus bautura?" intreb eu nerabdatoare.

"Da mami, si energizantele tale preferate, hell cu watermelon" spune roscata aplecandu se sa ma pupe

"aww baby, multumescc" buzele noastre se ating, transformandu se intr un sarut pasional insa a fost intrerupt de Lupoi

"luati va o camera voi doua, hahahah"

"Suntem la mine acasa, si living ul e considerat camera. hhahaha" raspund eu razand.

Dupa ce ne am facut majoritatea torpila, am decis sa jucam invarte sticla. A fost distractiv pana cand Roscata a trebuit sa o sarute pe Pavaloiu, lucru ce m a facut foarte geloasa, aproape iesind din joc. Am decis sa o pupe pe obraz, cu toate ca faptul ca saruta obrazul altei persoane ma infuria la maxim. Trecand peste, Danny1x s a sarutat de cateva ori cu Lupoi si cu Ciprian. Pe la 3 dimineata am decis sa ma duc sa ma culc. Roscata m a urmarit in camera, incepand sa ma sarute usor pe braz, apoi pe gat apoi pe buze, un sarut pasional, magic pot spune. Insa eram prea beata sa putem face asa ca am incheiat sarutul punandu ne amandoua in pat, imbratisandu ne, iar ea punandu si capul pe pieptul meu adormind asa.

Meanwhile in Living...

Pavaloiu s a dus si ea cu Lupoi in alta camera "sa se culce". Bienkusca la fel, astfel au ramas Danny1x si Ciprian care trebuiau sa doarma in living. Danny1x cum era beat i-a pus lui Ciprian intrebarea rosie. 

"Auzi, tu ai prietena?"

"Nahh, nu am timp acum" raspunde Ciprian, vazand privirea lui Danny1x cum se schimba..., "De fapt, to be honest, nu cred ca sunt atras de fete.." spune acesta uitandu se la Danny1x cum a ramas cu aceasi expresie. Insa cand contactul vizual aproape s a rupt Danny1x l a sarutat scurt apoi dezlipindu si buzele si uitandu se in ochii acestuia. Ciprian il saruta imediat, transformandu se usor intr un sarut pasional. Ajungand ca Ciprian sa ajunga deasupra acestuia coborand cu saruturile pe gat. Intrerupand sarutul, Ciprian scoate un prezervativ de marimea xxxxL din buzunarul din spate rupandu l cu dinti si punandu l usor pe dick ul lui de 3 metri ajungand la performanta de a se clatina ajungand sa l tarasca pe tot covorul nou primit mostenire de la bunica. Danny1x se aseaza capra si asteapta inserarea dick ului aceasta fiind prima data pentru el. 

A doua zi, Bienkusca a trebuit sa plece dis de dimineata. La ora 9 m am trezit si m am dus sa fac cafea preaiubitei mele Roscata. Pe la 11, s a trezit toata lumea, ne am strans in living pentru a ii vedea pe Pavaloiu si Lupoi cu Hickey uri pe tot gatul. La fel si pentru Ciprian si Danny1x.

"Se pare ca a fost o seara magica pentru toata lumea" spune Roscata chicotind la mine

Cand se pregateau toti de plecare, am tras o pe Roscata la mine si am intrebat o

"Auzi, nu vrei sa ramai la mine pana vine mama?"

Auzind asta Roscata a zambit la mine si sarutandu ma a spus

"Daca tu ma vrei alaturi, atunci o sa raman."

"Multumesc mult amore" ii spun eu.

"Hai sa ne luam ramas bun de la restul si sa gatim ceva pentru ca mor de foame" spuse Roscata indrepandu se spre usa.

I am condus pe baieti pana la usa, i am luat in brate si au plecat.



m am indragostit de o roscata (smut)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum