Era deja luni. M am pregatit pentru scoala, m am si machiat putin pentru Roscata, insa un lucru ma nelinistea teribil, Ce sunt eu cu roscata defapt?
Ajunsa la scoala, Roscata vorbea cu Calulea despre baiatul cu care a inceput sa vorbeasca. Nu era asa frumusel, dar daca ei ii placea. M am asezat in banca, Roscata mi a pupat obrazul rece de la frigul diminetii.
"Buna dimineata" spune ea."Neata, ce faci?" o intreb incercand sa mi fac curaj sa o intreb intrebarea rosie.
"Uite te asteptam, ti ai facut tema la engleza?" ma intreaba ea.
"Daa, a fost usor," raspund eu
"Mi o dai si mie putin pana vine profa te rog?"
"Sigurr." spun eu.
Profa intrase, incepe sa ne predea, o ora foarte boring, insa Roscata tot imi scria biletele cu desene si mesaje amuzante.
M am hotarat sa o intreb printr un biletel. "auzii, am putea vorbi despre noi?, ce suntem?, suntem doar prietene? un cuplu?" ii dau biletelul insa nu apucase sa l citeasca pentru ca o scoate profa la tabla.Suna clopotelul, i am pus biletelul in penar si am sa astept un raspuns cand il gaseste. In pauza am aflat ca Lupoi si a marturisit dragostea eterna pentru Pavaloiu si sunt impreuna. Danny1x si a dat seama ca nu e de nasul Roscatei asa ca acum e sigur burlak(momentul biencutzey sa sara pe el).
Terminasem orele si am zis sa mergem la o coffe la Mathador. Am iesit din curtea liceului, Lupoi si Danny1x ne asteptau in fata. "Mi am uitat castile, mergeti inainte va prind din urma" spune Roscata. Am asteptat 2 minute la semaforul din fata scolii care zici ca tine o eternitate. Intre timp s a intors si Roscata. Trecusem strada, Roscata fugea dupa noi fara sa si dea seama ca e rosu la semafor
BUM
Am sunat repede la ambulanta care a ajuns abia dupa 15 minute din cauza traficului. Roscata era plina de sange cand a fost dusa la spital. Nu aveam voie sa stam cu ea deoarece nu eram membri familiei ei. Am asteptat in afara spitalului 5 ore pentru un raspuns de la asistentele spitalului insa nimic. Ne am dus acasa. Peste o saptamana, Roscata trimisese mesaj pe grup spunand ca este bine. M am imbracat cat de repede am putut si am fugit la spital. Cand am vazut o am inceput sa plang instantaneu. M a luat in brate si m a sarutat pe frunte spunandu mi ca totul v a fi bine. "Cum te simti, te doare nu i asa?, sigur esti ok" spun eu cu lacrimi in ochii.
"Sunt binee, doare ca pula dar trece" raspunde ea si ma saruta pe buze.Atunci ma holbez la fata ei cu 3 pansamente pe frunte in partea dreapta si o intreb "Roscato noi ce suntem?". Se uita confuza la mine apoi imi raspunde "Voiam sa pregatesc ceva special insa acum nu mai e timp, Aiko vrei sa fii gagica mea?"
Cu lacrimi in ochii ii raspund "Da vreau Roscato", "Da vrei??" spuse ea, fara sa am timp sa i raspund m a sarutat lung si senzual, pana am fost intrerupti de Pavaloiu, Lupoi, Calulea, Biencutza, Danny1x si Alberto Grasu, care era "taticu" lui Calulea.
"Surprise... ne am combinat" spune Roscata. "Era si timpul spune Pavaloiu.
"Fa cizda esti bine? in viata?" spune danny1x
"Da e, nu scapi de mine inca" raspunde Roscata
"Ma externeaza maine, deci luni ne vedem la scoala, hai plecati acum vreau sa raman singura cu Aiko" spune Roscata facandu ma sa ma inrosesc ca o rosie.
Au plecat si au tras cortina dupa ei, Roscata m a tras in pat langa ea imbratisandu ma si sarutandu mi toate trasaturile fetei orindu se la buze. Stam imbratisate toata ziua, dandu ne comanda de mancare, uitandu ne la seriale, pana cand Roscata ma intreaba sa raman peste noapte cu ea in spital.
"Nu vrei sa ramai cu mine in seara asta? Oricum sunt singura in salon si asistentele nu vin seara pe aici."
"Trebuie sa vorbesc cu mama, ii dau mesaj acum si vedem"
"Ok ursuletul meu pufos" asa ma alinta Roscata, ursulet pufos
"A ZIS CA MA LASAA" tip eu cat sa ne auda si celelalte saloane
"Mai incet maii, yeeyy" spune roscata
Ma pun in pat in bratele si am inceput sa ne uitam la Gravity Falls. Timpul trecuse asa repede, era deja ora 23. Am inchis serialul si ne am decis sa ne culcam. Roscata imi sopteste "Cred ca tu esti cel mai depret lucru din viata mea in momentul de fata". Fara sa rup contactul vizual, am sarutat o pe buze, buzele ei moi si carnoase, sarutul a devenit din ce in ce mai intens, in camera de spital era din ce in ce mai cald. Roscata isi duce mana pe talia mea, apoi usor sub tricoul meu, ducand saruturile pe gat lasandu mi cateva semne observabile. Imi pune mana pe sanii mei micuti strangand din ei apoi sarutandu i pasional. Facem din nou contact vizual, imi saruta buzele, "Pot sa o fac" ma intreaba ea uitandu se in ochii mei. Dau din cap afirmaiv, iar sarutandu ma din nou pasional isi duce mana in pantalonii mei jucandu se usor cu pasarica mea. Scot un mic geamat
"Trebuie sa facem liniste, nu vrem sa ne intrerupa cineva" spunea Roscata. Dupa acele spuse isi introduce doua degete in pasarica mea facandu ma sa gem din ce in ce mai tare. A inceput sa mi sarute si sa mi muste buzele in timp ce scotea si baga cele doua degete in sexul meu. A inceput tot mai repede si mai adanc facandu ma sa mi dau drumul. Isi scoate degetele din pasarica mea, lingand sucul sexului meu apoi sarutandu ma pasional.
Am adormit imbratisate. A doua zii m am trezit cu doua hickey uri foarte accentuate pe gat. M am dus la baie si am incercat sa dau cu machiaj incercand sa le ascund. M am dus sa o trezesc pe Roscata deoarece imediat trebuia sa o externeze
"heyy iubiree! trezeste te, imediat trebuie sa plecam" spun eu apoi sarutandu i fruntea
"bine ursuletul meu pufos" raspunde ea sarutandu mi buzele.
A venit mama Roscatei si a luat o intr o Dacia Papuc, aceasta s a oferit sa ma duca acasa, insa am refuzat deoarece faceam doar 10 minute de mers pe jos. Am ajuns acasa, mama ma astepta in bucatarie cu masa pusa.
"Buna Aiko! hai la mancare" spunea ea
"Buna mama! nu mi e foame, ma duc in camera sa ma apuc de teme" spun eu fugind spre camera mea sperand sa nu se fi observat hickey urile. Am ajuns in camera, m am pus in pat si am dormit bustean pana la ora 21. M am trezit, am vazut ca era ora 21, si m am culcat din nou.
CITEȘTI
m am indragostit de o roscata (smut)
Romanceo poveste de dragoste in timpul ultimului an de liceu, plina de suspans si actiune. Aiko este o gagica singuratica din clasa a 12 a care nu se intelegea prea bine cu colegii. Roscata este prietena ei. Cele doua s au apropiat cat mai mult dupa minuna...