Cafeluta de seara

126 1 7
                                    


Ajunsa la braserie fetele stateau la o canapea in coltul localului chicotind si razand incontinuu. Roscata ma vazuse si imi face semn sa vin la ele. 

"hei, ai ajuns" spuse ea zambind, "Ele sunt prietenele mele, Pavaloiu, Biencuska si Calulea"

"buna, eu sunt Aiko" spun eu cu o voce pitigaiata. Roscata imi face loc langa si isi pune mana pe umarul meu dupa ce m am asezat langa ea. Am rosit un pic insa nu stiu motivul, nu m am intrebat niciodata daca imi plac fetele, insa nu mereu m am simtit atrasa de baieti.

Mi am comandat o ciocolata calda si am spart gheata incercand sa fac cunostinta cu fetele.
"Sii, mai spuneti cate ceva despre voi"
Pavaloiu incepe sa mi povesteasc cum s a cunoscut cu Roscata in clasa a 2 a si de atunci au ramas prietene bune. "Cu Calulea si Biencuska ne am cunoscut in clasa a 5 a si la fel ne am imprieteni foarte bune.

Calulea era foarte frumoasa, inalta si foarte desteapta, Bianca la fel, Pavaloiu era genul de persoana cu care nu te puteai plictisi niciodata, si nu in ultimul rand Roscata care era nucleul grupului, mereu acolo cand aveai necazuri si sa te asculte. De asemenea era si o fire foarte curioasa

"Auzi, pe tine de ce te cheama Aiko" spuse ea uitandu se la mine ca un copil uitandu se la o acadea. "Pai tatal meu este coreean iar parinti mei au decis s a mi puna nume roman cat si coreean, astfel au ajuns la Aiko" spun eu. 

"Omg, ce interesant" spun fetele, "stii sa faci kimchi fried rice?" intreaba ele curioase

"Daaa, daca vreti puteti veni la mine weekend ul asta la un sleepover" 
"Daa, ar fi genial, o sa aducem si noi cate ceva."..


m am indragostit de o roscata (smut)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum