Clasa a 11. Bruma diminetii se asterne pe covorul de frunze format pe tot trotuarul. Roscata o asteapta pe Aiko in fata blocului ei pentru a merge la liceu. E prima zi de scoala, iar protagonistele noastre incep clasa a 11 a.
"Buna dimineata ursuletul meu pufos"- spunea roscata asteptandu ma in fata banci din fata blocului
Aiko cand a vazut o pe Roscata a sarit in bratele ei sarutand o usor. "buna dimineata babyy"
Roscata mi a luat mana si si a pus o in buzunarul ei si am pornit spre scoala. Ajunse aproape de liceu, primim un mesaj de la pavaloiu ca erau la mathador la cafea, ne au intrebat daca venim ca avem prima ora cu Simion si nu pune absente. Am decis sa mergem si noi. Ajunse acolo aveam canapeaua. Pavaloiu era in bratele lui Lupoi, Biencuska isi tinea privirea doar la prietena ei Rebeca, care era foarte frumoasa. Ii soptesc eu Roscatei la ureche "Se pare ca Biencuska s a indragostit lulea". Ne am asezat pe doua canapele si am comandat o cafea si o ciocolata calda.
~In caz ca nu stiati, Danny1x si Lupoi s au transferat la noi in clasa. Danny1x si a confesat dragostea Biencutzey, insa a fost respins brutal cand biencutza se pregatea sa i raspunda, Rebeca a aparut de nicaieri si a sarutat o pe buze, facandu l pe Danny1x sa plece plangand.
De suparare Danny1x a zis "gata, nu mai suport femeile astea, ma mut pe baieti". Pe langa Danny1x si Lupoi am mai avut un nou coleg Josiph, nu era roman, venise de curand din croatia si si s a mutat chiar langa apartamentul lui Lupoi unde au devenit prieteni buni.~
In mathador era gol, eram noi la canapea si inca o masa ocupata cu 2 barbati care citeau ziarul. Eu cu Roscata ne faceam ochi dulci si sarutandu ne orice parte a fetei. "LUATI VA O CAMERA" striga Pavaloiu, "Daca o platesti tu se face" raspunse Roscata razand, apoi intorcandu si privirea la mine si soptindu mi la ureche "Ma duc pana la baie vrei sa vii?". Dau din cap afirmativ si pornim spre baie. Ajunse Roscata ma ridica pe chiuveta si incepe sa ma sarute pasional coborand usor pe gatul meu. "Ahh, Baby daca intra cineva, mhh ahh" Nu ti face griji". Roscata ma ridica, eu punandu mi picioarele in jurul taliei ei apoi ducandu ma in toaleta propriu-zisa. Inchide usa cu cheia si imi spune "Acum nu mai avem de ce sa ne facem griji" Ma uit la ea zambind apoi incep si eu sa o sarut pasional. Roscata isi desfa curea de la pantaloni apoi scotand dick ul ei hard frecandu se de pasarica mea uda. "Ahh Roscato" gem eu. Roscata infiltrandu mi pasarica cu dick ul ei gigantic si sarutandu ma lasandu mi un lant de hickey uri pe gat. Cu miscari incete la inceput, dupa din ce in ce mai repede dandu ne drumul amandoua odata. Este a 2 a oara cand Roscata isi da drumul in mine insa nu pot sa zic ca nu mi place.
Am iesit din baie amandoua cu parul ciufulit si transpirate de parca am alergat un maraton. Ajunse la masa, prietenii nostrii au inceput sa rada necontrolat. "Voi chiar ati facut o in baie la mathador"spune Lupoi, " Hahaha funny rau, dar cred ca e timpul sa mergem la scoala" spun eu, luandu mi geaca si ghiozdanul. Roscata ma ia de mana si am pornit spre scoala.
CITEȘTI
m am indragostit de o roscata (smut)
Romanceo poveste de dragoste in timpul ultimului an de liceu, plina de suspans si actiune. Aiko este o gagica singuratica din clasa a 12 a care nu se intelegea prea bine cu colegii. Roscata este prietena ei. Cele doua s au apropiat cat mai mult dupa minuna...