ℬ𝒜ℬ 7

388 13 0
                                    

7 𝖒𝖎𝖑𝖑𝖎𝖔𝖓 𝖜𝖔𝖒𝖊𝖓 , 𝖆𝖓𝖉 𝖞𝖔𝖚𝖗 𝖎𝖘 𝖒𝖞 𝖋𝖆𝖛𝖔𝖗𝖎𝖙𝖊"

KTAK

Humaira seraya menoleh ke arah pintu.Ziyad?

"Kau nak cakap apa tadi?"

Ziyad berjalan menuju ke arah Humaira dan duduk di sebelah Humaira yang sedang duduk elok diatas sofa mewah milik office Ziyad.

"Saya nak mintak izin dengan awak"

Humaira berkata lembut,nada juga dikecilkan

"For?"

Ziyad bertanya.Sebelah kening Ziyad terangkat dengan wajah berkerut yang penuh tanda tanya.

"Saya nak balik rumah ayah saya,saya nak mintak restu ayah saya untuk kawin dengan awak.Please awak kalini saja"

Humaira merayu kepada Ziyad,jika tiada restu ibu bapa maka hubungan perkahwinan itu mungkin tidak bahagia dan tidak dirahmati Allah.Jadi seeloknya mintak restu ibu bapa dulu ya anuck anuck.

"Kau tak takut ?"

Ziyad bertanya untuk kepastian.

"Saya anak kandung dia mustahil dia akan pukul atau bentak saya."

Humaira memastikan Ziyad,dia yakin ayahnya pasti tidak akan berbuat sedemikian.

"Habis sebelum ni kau tak kena bentak dengan ayah kau?"

Humaira tergamam.Ziyad betul,sebelum ini memang dia selalu kena bentak dengan ayahnya.Perasaan takut mula menguasai diri.

"It's ok,aku ada dengan kau.Esok kita gerak"

Ziyad mengambil keputusan untuk pergi kerumah ayah Humaira ,dia faham Humaira memerlukan restu ibu bapanya.

"Terima kasih awak"

Humaira senyum lebar tatkala mendengarnya.SAYANG MAMAT AIS!

Sabar humaira!!!!!

________________________________

"Darling"

Ziyad memanggil Humaira dengan suara yang lembut dan menggoda.

Humaira tanpa sebarang kata menoleh ke arah Ziyad.

"Come here"

Panggil Ziyad

Humaira menurut,perlahan-lahan kaki Humaira melangkah mendekati Ziyad.

"Pergi buat coffee untuk aku,buat sedap-sedap tau"

Ziyad berkata lembut kepada Humaira sambil mengenyitkan matanya.

"Baik"

Tanpa membuang masa Humaira langsung keluar dari office milik Ziyad.

________________________________

"Puan Muda?"

Seseorang memanggil Humaira,Humaira tersentak dan serta merta dia berhenti disitu.Humaira langsung menoleh ke arah gerangan suara tersebut.

MRS. ZIYAD HAYDER | OG Where stories live. Discover now