Csajos nap

14 1 0
                                    

Reggel amikor felkeltem akkor Lana még aludt. Én lementem kávét csinálni. Lanának nem csináltam, mert nem tudom, hogy ő hogyan szereti. Majd ha kér, akkor csinálok neki.

*Time skip*

Lassan Lana is felkelt. Körülbelül, olyan fél kilenc-kilenc óra lehetett amikor kijött a szobából.

- Jó reggelt álomszuszék! - Köszöntem barátnőmnek.

- Neked is korán kelő! - Köszönt álmos fejjel.

- Kérsz kávét, vagy valamit enni? - Kérdeztem a lányt.

- Egy kávét elfogadok! - Mondta mosolyogva.

- Hogyan szereted? - Kérdeztem, mert sajnos ezt nem tudom, hogy hogyan szereti a kávét.

- Két cukorral kérem. A tejet majd beleöntöm! - Mondta.

- Okés! - Mondtam, majd elindultam egy pohárért, és el is kezdtem a kávé készítését.

Olyan egy perc múlva szóltam neki, hogy kész van beleöntheti a tejet.

- Terveztem mára egy félig csajos napot ám! - Amiután befejeztem a mondani valóm, azután egy másnapos Jay-t találtam magam mellett.

- Jó reggelt drága bátyám! Az ivó társad húzza még a lóbőrt? - Kérdeztem már majdnem nevetve.

- Hahaha. Nagyon vicces vagy kisasszony. - Mondta. - Nincs valahol fejfájás elleni gyógyszer? - Kérdezte, miközben maszírozta a halántékát.

- Valahol biztos van. Te szoktad pakolgatni. - Mondtam mosolyogva.

- Jaj! Itt van a fiókba, hogy lehetsz ennyire vak? - Kérdezte, most ő nevetett majdnem.

- Persze! Azért is engem hibáztatsz mert te teszed el a gyógyszereket! - Mondtam.

- Viccelek nyugi! Na. Gyere ide! - Mondta, majd megölelt.

- Na. Mi felmegyünk átöltözni. Csak szólok, nem biztos, hogy ma itthon leszünk. De az is lehet, hogy ma a tévé előtt fogunk punnyadni! - Mondtam, majd mind a ketten elkezdtek nevetni.

- Oké! De ha el is mentek vigyázzatok magatokra! - Néha komolyan mondom olyan mint egy anyuka.

- Oksi "anyu". - Mondtam, majd felfutottam a szobába, Lanával együtt. Nem szereti amikor így hívom de most na. Kinek van ilyen védelmező bátyja? Én nagyon szeretem őt, de tudja, hogy ezt csak viccből csinálom vele.

Én egy fehér crop-top-ot vettem fel, rá egy ilyen zöldes-feketés kabáttal. Nadrágnak egy fekete lenge lett a választásom, mellé egy fekete bakancs, és én késznek nyílvánítottam magam.

Lana szintén egy crop-top-ot vett fel csak feketébe rá egy fehér pulcsival. Az ő nadrágja is ugyan olyan színű mint nekem, csak neki farmerja volt. Hozzá egy fehér Nike cipőt vett fel. És így készen is lettünk.

Arra gondoltam, hogy elmegyénk egyet kávézni, bevásárolni, meg majd ebéd után Jay-ékkel, meg Lana tesóival elmenni valahová. Hogy hová? Azt még én sem tudom.

*Kávézóban*

- Figyu Lana!? - Szólítottam meg a barátnőmet. - Majd a te tesóiddal, meg az enyémekkel nem lenne kedved elmenni valahova ebéd után? - Kérdeztem.

- Nekem lenne! De hová szeretnél menni? - Kérdezte a lány.

- Hát az jó kérdés. Vidámpark, vagy valami vízi park. Vagy nem tudom. - Mondtam.

- Uuuuu a vízi park jó lenne. Én oda szívesen elmennék. - Mondta. Hát akkor ez eldőlt. Akkor ebéd után irány a vízi park.

- Hát akkor szerintem ebéd után egy kicsivel elmegyünk oda csak hát még ezeket a jómadarakat megkell kérdeznem. - Mondtam, mire Lana felnevetett.

- Ja. Nekem is. - Mondta. Sok boltban voltunk. Hülyéskedtünk, nevettünk, és sok más.

*Otthon*

Jay-éket most fogom megkérdezni, hogy egyáltalán szeretnének-e jönni. Ha azt mondják, hogy igen, akkor már csak Lana tesói maradtak hátra.

- Jay! Jake! Ni-Ki! - Szólítottam meg a fiút.

- Mondd. - Mondták miközben a tévét kémlelték.

- Nem lenne velünk kedvetek eljönni a vízi parkba ebéd után egy kicsivel? - Kérdeztem.

- Nekem van!! - Szólt Ni-Ki.

- Akkor nekem is jönnöm kell. Amúgy is jönni akartam. - Mosolygott Jay.

- Uuuuu. Oda én is jövök! - És végül szólalt meg Jake. Akkor márcsak Lanűnak kell lerendeznie.

- Ki jön még? - Kérdezte Jake.

- Hát Lana tesóira gondoltam. - Mondtam

- Okayy. - Mondta Jake.

- Na de akkor majd ebédnél tali. - Mondtam.

- Oké! - Mondta Jay.

-Szia bestie! Már megkérdezted? - Kérdeztem.

- Még nem. Személyesen szeretném. Úgy jobb. - Mondta.

- Igazad van. Akkor megyünk? - Kérdeztem.

- Persze! - El is indultunk. Nagyjából 10-15 perc múlva meg is érkeztünk.

- Szia Lana! - Köszönt Heeseung a hugának.

- Neked is szia Heesung. - Na innen lehet látni, hogy mennyire nem kedveljük egymást.

- Ahj. Szia. - Mondta egy szemforgatás kíséretében. - Miért jöttetek? - Kérdezte.

- Csak annyit akartam kérdezni, hogy nem-e lenne kedvetek eljönni velünk a víziparkba? - Kérdezte Lana.

- De persze! Én jövök! Sunghoon-ékat megkérdezzem, vagy te szeretnéd? - Kérdezte Heeseung.

- Majd én megkérdezem. Addig maradjatok itt. - Szuper. Most itt kell vele lennem ameddig Lana vissza nem jön. Amíg nem jött vissza Lana, addig elővettem a telefonom, és felmentem a közösségi oldalakra. Talán egy öt perc után Lana vissza is jött.

- Itt vagyok! Sunghoon, és Sunoo is jön. Mondtam nekik is, hogy majd ebéd után jöjjenek át. - Mondta Lana. - Ez neked is szól undorkám! - Mondta Lana, amin felkellett nevetnem.

- Bocsi muszáj volt! - Mondtam. - Akkor mehetünk?- Kérdeztem.

- Persze! Szia Hee. Majd tali! - Mondta Lana, majd elindultunk haza.



Na hali! Huuh! Hát nem hittem volna, hogy ide is eljutunk, hogy végre rakok ki részt. Amit nagyon sajnálok egy kis kihagyás után. (Khm.. 1 év.) Tényleg nagyon sajnálom, és remélem megtudjátok érteni, csak hát sok minden közbe jött. Tanulni is kell, mert lassan itt van a felvételi.. De remélem mostmár, hogy kicsit gyakrabban tudok részeket hozni mindegyik sztorimhoz! De jó olvasást! Legyetek jók, és vigyázzatok magatokra! Sziasztok!

872 szó.

♡𝐄𝐥𝐥𝐞𝐧𝐬𝐞́𝐠𝐞𝐤 𝐯𝐚𝐠𝐲𝐮𝐧𝐤. 𝐕𝐚𝐠𝐲 𝐌𝐞́𝐠𝐬𝐞𝐦?♡ |Enhypen ff.|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora