Yeji'den
Bugün, her zaman olduğu gibi dışarı çıkmıştım. Tek başıma yürüyordum sokağımda. Umarım bu sokaktan asla taşınmayız. Hiç arkadaşım, tanıdığım olmasa bile çok alıştım. Havası, çimenleri, çiçekleri, ağaçları.. sanki cennette gibiydim buradayken. Yine bu tertemiz havayı soluyarak dolanıyordum.
İleriden sesler duymaya başladım. Çokta uzaktan gelmiyordu ses. Ahh, tanıdık geldi. Bu bir ağlama sesi. Kaldırımda, kapüşonunu kapatıp ağlayan bir kız vardı. Yanına gittim.
"Hey, merhaba. Rahatsız ediyorsam kusura bakmayın, ama neden ağlıyorsunuz?"
"Ah, merhaba... bir sıkıntı yok sadece üzgünüm. Şey.. ben biraz yalnız biriyim... hiç arkadaşım yok da. Arkadaş olabilir miyiz?"
"Tabii ki! Benim de arkadaşım yok. Neredeyse 5 yıldır bu mahallede yaşıyorum ama kimse benimle arkadaş olmak istemiyor... ben Hwang Yeji."
"Memnun oldum! Ben de Shin Ryujin."
"Oh, ben de memnun oldum! Adın çok güzel."
"Senin de... senin gözlerin... onlar da çok güzel... Bana ablamı anımsatıyorsun... benim ablam üç yıl önce öldü. Onun da kedi gibi gözleri vardı."
Üzüldüm... gözlerim doldu. Ama bir şey daha vardı, ben şuan çok samimi hissediyordum. Neden böyle olmuştu ki? Ben onun ablasının yerini dolduramazdım belki ama bütün dertlerini bir kenara atıp kahkaha attırabilirdim...
"Hey, Ryujin. Şuan seni duyuyor, o üzülmeni istemezdi. Şuan çok huzurlu bir şekilde yaşıyor, sen merak etme. Ancak o da senin mutlu olmanı isterdi. Eğer... bana güvenirsen, lütfen. Birlikte iyi arkadaş olalım ve söz veriyorum sana hep kahkaha attıracağım."
"Yeji... bana ilk defa biri bu kadar samimi hissettirdi. Seni çok sevdim... müzik dinlemeyi sever misin?"
"Ah, evet. Çok severim. Hatta kulaklığım yanımda, sana bir şarkı açmamı ister misin?"
"Olabilir.."
Ryujin'e huzurlu hissetmesi için Sugar-Holic şarkısını açtım.
(Sugar-Holic klibi ilk sahneden küçük bir alıntı...)Bu şarkı benim en sevdiğim şarkıydı. Özellikle bunu dinlerken çimlere uzanmak, çiçeklerin kokusunu içime çekmek... keşke böyle 5 arkadaş olsak, kliptekiler gibi eğlensek derdim hep. Umarım Ryujin ile böyle oluruz... 3 Kasım günü tanıştık, bunu unutmayacağım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aç Kollarını | Ryeji
FanfictionBirbirlerini küçükken kaybeden iki arkadaş bakalım birbirlerini bulabilecek mi?