Yeji'den
Bugün gezmeye gitme kararı aldım. Slay Mekanına gidip eğlenebilirdim. Ryujin'i aklımdan çıkaramıyorum ama bu ilk onsuz eğlenmem olabilirdi...
Öğlen 3 gibi evden çıktım. O mekana gidip içeri girdim. Fakat burası... eskisi gibi değildi...
Burası bir bar olmuş. Aslında pek iyi birşey değil ama sırf mekan güzel diye biraz daha kalmak istedim.
Bir süre sonra dayanamadım çıktım. Eve gitmedim ama, saat 6 idi. Bir karar verip resim sergisine gittim. Güzel bir yerdi, resimler çok hoştu. Keşke Ryujin burada olsaydı da birlikte puanlasaydık bu resimleri...
Aklıma yine o gelince ağlayarak dükkandan çıktım... eve gitmek için otobüse bindim.
Ryujin'den
Bugün harika bir gündü ve Yeji'yi görecektim. Sakin kalmaya çalışıyorum, iyi gid- olmuyor. BUGÜN YEJİ'Yİ GÖRECEĞİM!!!!!! Gerçi umarım taşınmamıştır.
Seoul'a gitmek için otobüse bindim. Uzun bir yolculuk olmuştu. O otobüsten dört saate indim.
Daha sonra Shining'e gitmek için yirmi dakikalık daha otobüs yolculuğu yapmam gerekiyordu.
Ama Shining'e giden tek otobüs saat 7'de kalkıyordu. Saat ise 6 buçuk. Bir yarım saat beklerim. Biraz durağın etrafında dolaştım. Sonra on dakika kala beklemeye koyuldum.
Bu otobüs Shining'e, Beayou caddesine, Horizon sokağına ve Forever yoluna gidiyordu. Buraları daha önce Yeji ile gezmiştik. Şuan yine gezerdik kim bilir!
Otobüsün gelmesine 5 dk vardı. Beklerken telefonuma bir mesaj geldi, okumaya başladım.
Bilinmeyen Numara
-İyi Günler. Siz Ryujin Hanım Olmalısınız. Ben Alice. Şuan Yanımda Çöpten Bulduğum Bir Telefon Var Ve Whatsapp Kısmında Tek Sizin Numaranız Kayıtlı, Anne Ve Babası Silinmiş Sanırım. Telefon Numarası ---. Bu Numarayı Tanıyor musunuz?
Bu mesajı okuduğumda başımın döndüğünü hissettim. Evet... bu Yeji'nin numarasıydı. Çıldırmak istiyorum resmen...
Ryujin
-Evet! O benim en yakın arkadaşım, Yeji'nin numarası! Fakat o kayboldu. Uzun süredir birbirimize ulaşamıyoruz. Telefonu neden çöpten çıktı acaba?
Bilinmeyen Numara
-Bilmiyorum. Ben Beayou Caddesinde, Just You&Me Cafenin Üstündeki Evde Oturuyorum. Siz Gelince Aşağı İnerim, Yeji Hanım'ın Telefonunu Size Veririm.
Ryujin
-Tamamdırrr oleyyy
Bilinmeyen Numara
- :))
Gerçi ben neden bu kadar güvenmiştim ki? Ahh doğru ya Yeji'nin telefon numarasını söyledi. Ama yine de dolandırıcı olabilir? Bilmiyorum ya her neyse Yeji için güveneceğim.
Saate baktım. Oh be arabanın saatini kaçırmamışım. Saat 6.57.
Kısa bir süre sonra araba gelmişti. Ben de bindim.
Yeji'den
Eve gitmek için otobüse binmiştim çoktan. Otobüs her duraktan yolcu almaya başladı. Daha sonra bir anda bir kız bindi. Fakat fazla tanıdık geliyordu...
Saçları omzuna kadar, yüzü havalı, güneş gözlüğü olmasına rağmen gözlerinin güzel olduğu belli... fiziği güzel...
Çok tanıdıktı bu kişi.. ah Ryujin'e ne kadar da benziyor.
Her neyse. Şuan üzülmemem gerekiyordu çünkü Beayou caddesinde inip annemin bir arkadaşına uğrayacaktım. Beni ağlarken görmesi hoş olmazdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aç Kollarını | Ryeji
FanfictionBirbirlerini küçükken kaybeden iki arkadaş bakalım birbirlerini bulabilecek mi?