2019, 7 Eylül

37 3 0
                                    

Ryujin'den

Merhaba, bugün Yeji'siz geçen 2. Yılım. Psikolojim pek iyi değil. Hergün ağlıyorum ve artık büyük bir şekilde gözlerim rahatsızlandı, doktora gittiğimde ağlamaktan olduğunu söyledi. Umarım Yeji'yi bulurum. Biliyorum bu kadar zamandan sonra çok zor... ama ben onu unutamadım.

Ve bugün 7 Eylül... Yeji'yi bir daha asla görememe sebep olan o gün. Artık arkadaşlığa da, aşka da, kardeşliğe de hiçbirşeye inanmıyorum.

Dışarı çıktım. Yıllar önce Yeji'nin dinlettiği ve en sevdiğim şarkı olan Sugar-Holic şarkısını açtım kulaklığımdan. Sonra Ex çaldı. Ağlayarak yürüyordum bu sokaklarda, Yeji ile ayak bastığım yerlerde.

"Yeji, beni nasıl bıraktın? Bana acımadın. Beni yalnız bıraktın. Peki neden? Neden Yeji?..."

Yazardan

Ryujin ağlayarak sokaklarda geziyordu. Bilmiyordu Yeji şuan nerede, kiminle, ne yapıyor... ama Yeji neredeydi biliyor musunuz? O 2017 yılında Ryujin ile barışmak için parka giderken aniden bayılmıştı. Ve uyandığında hastanedeydi. Ne olmuştu, kim getirmişti buraya bilmiyordu. Ve kalktığında hiçbirşey hatırlamıyordu. Kısaca hafızası silinmişti...

Ve Yeji 2 yıldır hastanede değildi tabii ki. Doktorlar Yeji ağır bir hafıza kaybı yaşadığı için ona ev tutmuşlardı, Yeji Shining Sokağı'ndan çok uzak bir yerde yaşıyordu... Dark Sokak...

Yeji en baştan başlamıştı hayatına. Orada iş bulmuştu, Ryujin'i unutmuştu. Telefonu da kayıptı zaten...

Ryujin ise bunlardan habersiz. Onu özlüyor, ağlıyordu her gün...

Yeji'den

Bugün her zamanki gibi saat 6'da uyandım. Çalıştığım kafeye gidecektim. Fakat bu gün biraz daha garip hissediyordum... sanki eskiden de böyle hissediyordum... neyse. Kendimi yormak istemiyordum. Kulaklığımı alıp evden çıktım.

Ve şarkı aradım, buldum! En sevdiğim şarkıyı açtım. Sugar-Holic. Fakat bir şeyler hissediyordum... çok garip ve acı bir duygu... sanki eskiden kalma birşeyler hatırlamaya başladım?

Karanlık sokaklarda Ry--- için yürürken birden bayıldım ve gözlerimi açtığımda hastanedeydim,

Biri için bir yere gidiyordum evet... evet... fakat bu biri kimdi? Kim ki sırf onun için dar sokaklardan geçip bir anda ortadan kaybolan kişi? Ry ile başlıyordu? Sanki içinde j harfi vardı?

Ve doktorların dediğini hatırladım.

"Şuanlık ağır bir hafıza kaybı yaşıyorsun fakat şanslısın, 2-3 yıl sonra her şeyi hatırlamaya başlayacaksın."

Aç Kollarını | RyejiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin