~czesc 4 !ostatnia!~

3 0 0
                                    

Juz w odnowionym obozie stała się rzecz dziwna... Osądzili nockę o podpalenie obozu?! Nikt nie chciał z nią rozmawiać oprócz Jarzębinki,pierzastej łapy i srebrnego kwiatu nawet karmicielki które ja lubiły nawet błotnik i lwiątko bo mówili że jest niebezpieczna i dziwna...więc nawet srebrna gwiazda uwierzyła w to a ona ją przez większość czasu broniła... Gdy nagle srebrna gwiazda zrobiła spotkanie klanu..

Per.nocka
Usiadłam przy ścianie żłobka i podsłuchiwałam o co biega a to co usłyszałam przeraziło mnie...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jak wiecie macie podejrzenia że kociak o imieniu nocka mogła podpalić las.To jest bardzo możliwe bo się wymknęła,napotkałam ją w drodze do obozu a konkretnie wbiegła we mnie i chcę ogłosić ważna rzecz. Nocka! Przyjdź na głaz!
Powiedziała srebrna gwiazda

Podeszłam ale nie wiedziałam o co chodzi...
Nocka mam dość tej całej kłótni czy podpaliłaś las czy nie a dla bezpieczeństwa mojego i klanu oświadczam że..

O co chodzi srebrnej gwieździe? Martwię się ale gdy wypowiedziała te słowa po poprostu mnie zatkało.

Wyrzucam cię z klanu!

Widze jak się patrzy mój klan na mnie a w nich zauważam... Jarzębinke Pierzasta łapę i srebrny kwiat.. patrzą się na mnie z żalem ale nie mogę nic z tym zrobić.. Więc poprostu odejdę.
Zaczęłam iść po woli a koty zaczęły robić mi ścieżkę i to był ostatni raz gdy widziałam srebrny kwiat i przyjaciół... Parę godziń później nie wiedziałam co mam zrobić więc poszłam do klanu ale sama nie miałam pojęcia jakiego dopiero gdy mnie zabrali i przyprowadzili do przywódcy dowiedziałam się..
                                 !Że to klan światla!

°historie kotow klanu światla°Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz